Huh, hetken laiskottelee niin täällähän on tapahtunu!
Onnea ja pahoitteluja ja tervetuloa niillekin kaikille joita en nyt tässä mainitse!
kisikisi, mulle toi kuva näkyy vain tosi epäselvänä enkä siis pysty muuta sanomaan kuin että kokeile naksauttaa se kuori auki ja ottaa uus kuva
pisamapeikko, kateellisen ja katkeran taakka on raskas :hug: Rohkeasti ja avoimesti sanot asiat, nostan hattua! Varmaan pieni tauko tekee välillä hyvää.
minni-1, vikassa ihan selkeä punainen viiva, vahvistumisia sille! Viimeistään ylihuomenna uutta testiä!
Aliaana, hienosti näkyy, onnittelut!! :heart: Teepä digi niin näkyy viikot!
pirplua, auts tuosta on paha sanoa just mitään
Karmea viivanpaikka vähintään. Testaapa sinäkin uus parin päivän päästä viimeistään!
mamma2012, kiva lukea sunkin kuulumisia ja kiitos kysymästä, ihan jännästi edelleen täällä! Lämmöissä tapahtu ihan pieni notkahdus, mittaan aina useasti peräjälkeen suusta digillä ja eilen tosiaan keskimäärin 36,7 ja tänään 36,5. Ehkä merkityksetöntä mutta mittaustilanne oli ihan sama. Saa nähä laskeeko lisää
Toinen juttu on nyt tunti sitten alkanut selkäjumi/kivistys! :O Nythän on kovin aikaista, dpo 3 tai 4, ja luultavasti tuo on ihan turhanpäiväistä mistä tahansa johtuvaa vaan antaa se vähän toivoa kun ei mulla tällasta yleensä oo
Ja aivan mahoton väsymys välillä mikä kyllä selittyy ihan sillä että on kierron jälkipuolisko. Vaikken plussaiskaan kovin pian niin olen supertyytyväinen siihenkin että kierto käynnisty ja ovulaatio tapahtu, tästä on hyvä jatkaa
Tsempit piinailijoille!