Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
25 mIU testi. Itsekin kääntelin ja ihmettelin että mitenkä tätä nyt sitten tulkitsisi. :D
Kyllä alimmassa näen selvän viivan, ylemmistä hankala päätellä. Itse olen testaillut vain r.keijun herkillä muttei ikinä ole levinnyt noin eikä tullut kyllä yhtään mitään viivaan viittaavaakaan vaikka kuinka suurennuslasilla olisi lamppuun painettua testiä tiiraillut.
 
jännää Mä tein ekan r.testin dpo9 (täällä siittä kuvaki pari sivuu taakse päin) eli oviksesta 9päivää ja sain haamun, siittä sitte lähteny hyvin vahvistumaan ja digi sanonu raskaana 1-2 ja siittä pari päivää raskaana 2-3, että niin mulla ainakii näky aikaseen :) Mä oon tännekkii ladannu niittä kuvia :whistle:
Mä tikun oviksen (frsun ovisliuskoilla) koska itselläni tukilääkitys kolme päivää ovis+ jälkeen alotettava aamulla 200mg ja illalla 100mg. No mutta tässä sitä nyt ootellaan marraskuun pikkusta 4+4rv :heart:
 
Oisko yhtään tummunu viikon takaisesta,, aika vähän jos on ollenkaan. Dpo 17-19 liian hitaasti . Oloja on ollut jotain hyvin pientä. Menkjakipuja ja väsyä sekä viikko sitten pyörryin töissä. En tiiä ..uutta testiä vaan putkehe

 
Theran: tsemppiä :) kyllä se sinullekin jossakin vaiheessa pärähtää ja vahvistunut viiva oikein pomppaa silmille!

Minni-1: alimmassa kuvassa näen viivan!

Ja onnea plussaneille :heart:

).( dpo3 menossa... vatsa hieman arka ja pienoista paineen tunnetta. Riinatkin pikkusen arat. Muutoin olo normaali. pah. Jollain tasolla sitä toivoo jotakin suurta tunnetta siitä, että tässä kuussa olisi onnistunut.

Lukka: kuinkas siellä piinailu sujuu?
 
Täällä on päästy taas yrittelyn makuun. Ovistikukin kivasti otti taas edes vähän väriä itteensä, mietin jo hetken onko nää ihan viallisia nykyään ku koskaan tuu väriä :D nytki vaan hailurasti, mut ees jotain. Kuvaan ei kyl tullu ees sitä vähää tosin :D kp7
Tänään on olut vähän outoa.... maha juilinu ja kipuillu jo nyt kovasti. Lämmötki rahtusen alempana ku yleensä... tosin mittaan niitä turhan harvoin et niistä vois luotolla mitään päätellä.
 
Huh, hetken laiskottelee niin täällähän on tapahtunu! :D Onnea ja pahoitteluja ja tervetuloa niillekin kaikille joita en nyt tässä mainitse!

kisikisi, mulle toi kuva näkyy vain tosi epäselvänä enkä siis pysty muuta sanomaan kuin että kokeile naksauttaa se kuori auki ja ottaa uus kuva :)

pisamapeikko, kateellisen ja katkeran taakka on raskas :hug: Rohkeasti ja avoimesti sanot asiat, nostan hattua! Varmaan pieni tauko tekee välillä hyvää.

minni-1, vikassa ihan selkeä punainen viiva, vahvistumisia sille! Viimeistään ylihuomenna uutta testiä!

Aliaana, hienosti näkyy, onnittelut!! :heart: Teepä digi niin näkyy viikot! :)

pirplua, auts tuosta on paha sanoa just mitään :D Karmea viivanpaikka vähintään. Testaapa sinäkin uus parin päivän päästä viimeistään!

mamma2012, kiva lukea sunkin kuulumisia ja kiitos kysymästä, ihan jännästi edelleen täällä! Lämmöissä tapahtu ihan pieni notkahdus, mittaan aina useasti peräjälkeen suusta digillä ja eilen tosiaan keskimäärin 36,7 ja tänään 36,5. Ehkä merkityksetöntä mutta mittaustilanne oli ihan sama. Saa nähä laskeeko lisää :( Toinen juttu on nyt tunti sitten alkanut selkäjumi/kivistys! :O Nythän on kovin aikaista, dpo 3 tai 4, ja luultavasti tuo on ihan turhanpäiväistä mistä tahansa johtuvaa vaan antaa se vähän toivoa kun ei mulla tällasta yleensä oo :) Ja aivan mahoton väsymys välillä mikä kyllä selittyy ihan sillä että on kierron jälkipuolisko. Vaikken plussaiskaan kovin pian niin olen supertyytyväinen siihenkin että kierto käynnisty ja ovulaatio tapahtu, tästä on hyvä jatkaa :)

Tsempit piinailijoille!
 
Tuo kateus ja katkeruus on niin tuttua. Lähipiiristä kaverit ovat tulleet raskaaksi ensi yrittämällä ja jopa puoli vahingossa. Meillä ei vaan mitään. Vaikka kuinka sitä itselleen koittaa perustella että toisten onni ei ole minulta pois niin kyllä se vaan ikävältä vaan tuntuu.

Jomppe75: Onnea! Mukava kuulla että pitkän yrityksen jälkeen on onnistun! Toivoa siis on :)

Theran: kannatan digiovistestejä.. ei tarvitse tulkita viivoja. vaikka ovat kalliita niin toimivat. Itse käytän niitä liuskatestien lisäksi kun viiva näyttää tummalta vahvista tuloksen digillä.

Minni-1: kyllä siellä viivaa minusta näkyy. Nyt peukut pystyyn että vahvistuu!

Aliaana: kyllä sinullakin näkyy viiva. Suosittelen myös digiä.

Pirplua: onpas jännää..

Itsellä dpo 5 eikä tunnu mitään missään. Selkä on kipeä mutta sillekin on ihan syynsä. Koitan olla ajattelematta asiaa ettei odotukset ole liian kovat. Viime kierrossa pettymys oli todella suuri. Täytyy keksiä jokin kiva juttu valmiiksi jos sitä uuteen kiertoon taas päätyy.
 
Minni Kyllä mä kahdessa alimmassa viivaa näen. :)

Aliaana Onnea! :)

Pirplua No on kyllä tulos.. sais mut kyllä tekee uuden testin.

Lukka me taidettiin viime kierto kipuilla samaan aikaan. :)

Nyt mun kierto on kyllä taaaas venähtänyt kun nyt on jo kp 21 ja nyt vasta ovista tyrkkää. :headwall:
Onkohan siitä taas mihinkään kun näin pitkälle venyy.. :stick:
Mut on mulla läjä raskauskeijun herkkiä r-testejä tuolla kaapissa odottamassa! :D
Tää oli eka kierto kun testasin pelkästään liuskoilla ja viimeinen.. ens kierrossa ostan diginkin. :p

Kyllä sain miehen kellistettyä vaikka töistä väsynyt olikin. :D Pidetään peukkuja..
 
Viimeksi muokattu:
Theran, juu muistan sut hyvin :) Kiva ku pääset mukaan nyt ku mullakin oikeesti oli ovis :D Aiempi tais jäädä ovisyritykseksi. Hyvä että talletukset osu kohilleen, peukut pystyyn sinnekin että tärppää!!

Omaa napaa: selkäjumi häiritsi yölläkin JA alavatsallakin vähän kramppailee :O Plus aamun lämmöt 36,9 (mittaukset vaihteli välillä 36,8-37,0)! Hitsit epäilisin optimistina kiinnittymistä mut ääh näillä dpoilla?! Nyt siis dpo 4 tai korkeintaan 5 jos se vika limapäivä olikin ovispäivä eikä sitä seurannut monin tavoin kuivaksi jäänyt lauantai :p Luultavasti nää kaikki selittyy jollakin supertylsällä ja tavallisella mut ainaki testaan viikonloppuna :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Theran
Liityn minäkin mukaan. Ikää minulla on 33, ja lapsia on nyt kolme: poika 10/10, poika 01/12 ja tyttö 09/13. Neljäs nyt siis yrityksessä Aloitimme yrittämisen nyt tässä kierrossa. Olen vähän pihalla, milloin ovulaatio on ollut - tuntuu kuin ovulaatioita olisi ollut kaksi. Joka tapauksessa tein tänä aamuna RFSU:n testin enkä oikeasti olettanut edes, että näkyisi mitään. Mutta miten kävikään! Ei nyt tumma, mutta kuitenkin selvä haalea plussa tuli. Olen aika hämmentynyt. Aikaisintaan olisin odottanut plussan tulevan loppuviikosta, jos olisi ollut tullakseen. Testin tein siksi, että illalla rintoja nipisteli tuttuun malliin. Imetän kyllä vielä kuopustakin, mutta tuntemukset eivät liittyneet imetykseen.

Nyt ei auta kuin odottaa. Teen uuden testin vasta loppuviikosta. Vatsa ja selkä tuntuvat melkein koko ajan omituiselta ja kipeähköiltä. Voi liittyä raskauteen, mutta voi olla, että on emätintulehduskin. Minulla on taipumusta sellaisiin, ja jemmassa on yksi antibioottipakkaus tämän varalta.

Toivottavasti meillä kaikilla tärppää pian!
 
Jännää. Mul on käytössä se kaksoshormoni CB digiovistesti. Eli se vilkkuuu "high" päivinä ja on se hymiö sit ovispäivänä. "Ohjeen " mukaan suurimmalla osalla se vilkkuva pari päivää ennen mut mulla vilkku varmaan sen 9 ja sit tuli se oikea ovis hymiö. Tästä 10pv sain r.testiin plussan MUTTA ku testasin huvikseni niin digi näytti tyhjää ympyrää :)

aliaanalla näen viivaa, samanlainen ku mun joskus dpo12 :)! Vahvistumista! !!

Lukka. Tsemppiä! Hyvälle kuulostaa!

Apua niin paljo tekstiä etten muista kaikille kommentoida

minnillä jännät paikat!

On: nyt lopetan testailun . Dpo18 ja PC ja apteekin oma.
1427259276990
 
Jäiköhän lyhyeksi tämäkin onni, tänään ei näkynyt testiajalla mitään, vasta paljon myöhemmin alkoi jotain hailuraa näkymään. :( Ja sekin haaleampana kuin eilen.

Testiajalla


20 min. kohdalla


Tammityttö hienot viivat, onnea!
 

Yhteistyössä