Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kiitti peukuista Tammityttö :)
Niinhän ne kolahtaa. Jotenkin huomaa että toi taisi kolahtaa kovaakin, kun nöin oikeein unta itse tekeväni plussatestin... hetken herätessä aamupöpperössä sitä oli oikein varma että uni oli totta :D mutta eihän se ole...

Mietin täällä nyt kovasti, pitäskö kokeilla jotain "vippaskonstia" vielä... greippimehu (se jossa on 25% mehusta greippimehua) ja vitamiinit käytössä. Pitäskö kokeilla jotain muuta vielä tähän... :p Toisaalta en ole niin perehtynyt näihin konsteihin, ja haluan olla aina varma että miten ne tehokeinot vaikutaa niin tuntuu vähän hankalalta.
Jos olis vaikka joku luomukeino, jolla voisi tehostaa että ovis tapahtus varmemmin, heh :D
 
Catharin, uutta testiä parin päivän päästä :) Ootan tänne nyt kyllä oikeaa plussa-aaltoa kun monella niin mukavat tilanteet :D

zuhina :hug: Ei sille mitään voi, maailma vain on epäreilu, oikeesti :( Kyllä itelläkin riittää näitä kateuden aiheita ja kadehdin ihan samoja juttuja mut sit yritän aatella että hyvänen aika hyvinhän asiat on ku saa asua Suomessa, on suhteellisen terve ja on se mieskin :heart: Monilla mun ystävillä ei oo ees puolisoa vielä ja ovat kuulkaa melko hermona! Ei sitä ite hoksaakaan olla aina omasta tilanteestaan kiitollinen kun on omansa löytäny alaikäisenä eikä oo sinkkuudesta kärsiny (eikä nauttinu :D ). Näitä mietin kun oma elämä rupiaakin kyllästyttää. Kovasti valoa tunneleiden päähän kaikille!!

Multa tulee kohta puklu kun jännittää niin :( Täähän on nyt tosiaan oikeastaan mun eka piinaviikko ikinä kun tiedän 95 % varmuudella oviksen tapahtuneen, viimeks tais jäädä yritykseks tai sitte ovuloin kahesti tähän kiertoon. Jännä ku silloin limat ei kehittyny yhtä komeiks eikä myöskään loppunu yhtä äkisti ku nyt. Miten sitä osais relata, jos jokin alkaakin kehittyä niin jos se ei sit pysy kauaa matkassa jos emäntä vaan ressaa :O Kaikkea sitä ossaa nainen ressata :headwall: Hyvin ehditään lisääntyä myöhemminkin joten nyt pitäs vaan huokaista syvään ja antaa olla sunnuntaihin asti ainakin. Pitkään yrittäminen on varmasti aika kypsyttävää, hatunnosto teille joilla tätä piinaa kauan takana!! Teille erityisesti plussatuulia.
 
Pyh alkoha ne menkat sieltä. Ärrimurri. Ärsyttää nii paljo et tekis mieli syödä koko juustokakku jonka just leivoin :D

Tsemppiä täältäkin suunnalta silti kaikille! Ja jaan muuten kans ton kateuden, kahdelle kaverille syntyi ihanat tyttövauvat molemmille tossa viime kuussa, siskolla la ens kuun puolvälissä ja meillä ei mitää.. :/
 
^joo täällä kans sellanen kausi, että "kivat teille vaan plussasta ja raskaudesta.. pitäskö olla iloinen??" ja voi luoja jos joku keksii tulla länkyttämään siihen, että kyllä se vielä teilläkin, älä ressaa, silloin kun vähiten odotat, ei tuo ja tuo vaikuta.. lässyn lää.. aaaargh.. eikö ihminen millonkaan sais rypeä synkkyydessään??
 
Joo testinhän sitten vielä eilen tein, negatiivinen (pienellä haamulla! oli kyllä onneton, saattoi jopa olla viivanpaikkakin), mutta meni kyllä viimeisetkin toiveenrippeet siihen, että eilen illalla alkoi sattua aivan järkyttävästi ja verta lykkäsi hirveät määrät. Muutenkin yleensä mulla tosi runsaat ja kivuliaat kuukautiset, mutta nyt oli kyllä omaa luokkaansa niin verimäärä kuin kipukin. Kärvistelin parisen tuntia kipulääkkeen avulla kun en halunnut ambulanssia hälyttää ja mies nukkui kun aamuvuoroon menossa, ite en olis pystynyt autoa ajamaan. Lopulta sitten olin jo viittä vaille lähössä päivystykseen ja jo herättelemässä miestä kuskiksi, kun alko hiukan helpottamaan ja ajattelin että pärjään nyt varmaan ainakin aamuun asti ja katsotaan sitten uudelleen. Melkein koko yö tuli kipujen kanssa vääntelehdittyä ja aamuyösti taisin kipujen helpotuttua nukahtaa pariksi tunniksi ja sinä aikana olin sitten onnistunut valuttamaan pikku verilammikon sänkyynkin... Nyt olo on jo parempi vaikka alavatsaa särkeekin edelleen inhottavasti ja hieman heikottaa. Verta edelleen tulee, mutta taas ns. kuten kuukautisten aikana yleensäkin. Ties mikälie kipukohtaus ollut, en osaa sanoa, mutta lääkäriaika olisi vasta ensi viikolle... En sitten tiedä mitä terkkarissa ajattelivat aamulla kun olisin itse mieluusti mennyt hetikin tarkastettavaksi, mutta nyt sitten suunnittelin että verenvuodon loputtua varaan itse ajan yksityiselle gynekologille loppuviikosti, ellei nyt sitten tule uutta isompaa kipukohtausta.
 
Viimeksi muokattu:
[url=http://aijaa.com/ga7840]Kp41[/URL]

Pidin viime kierron taukoa clomeista ja näin siinä sitten kävi! Olo ei vois olla onnellisempi, häkeltyneempi ja sekaisempi! YK n.20 toi toivotun tuloksen.

Tsemppiä ihan jokaiselle!

Ja jennimarjaana ja Pisamapeikko, tiedän niin tuon tunteen! Sisko oli raskaana ja viime viikolla meni ultraan rv12+ ja vauvalla ei ollutkaan enää sydänääniä. Kyllä meinas olla huono omatunto ihan sen takia, kun silloin ku kuulin raskaudesta ajattelin just tolleen: Joo onnee vaan teille.. plaaplaaplaa.. Nyt sitten saan miettiä miten kerron siskolle, vaikka se tietääkin, että ollaan yritetty jo pidempään..
 
dpo:sta ei oo mitään tietoa.. En edes olettanu, että ovuloisin tässä kierrossa.. Oon n. viikon ajan ihmetelly hirveää pahaa oloa mikä iskee aamupäivällä ja eilen aloin miettiin, että miten ihmeessä nuo tissit on noin kipeät ja sitte aloin vasta laskee, että mikä kp nyt on.. :) Otin tämän kierron todellakin niin, että tyhjennän pään koko raskaushommasta ja en ajattele sitä YHTÄÄN!
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Terrrrrve.

Nyt on hyvät neuvot (ja kokemukset) tarpeen!

Tilanne on kirjaimellisesti piinaava, eli menkat hävis, tadaa. Ei nyt sinällään mitään, mutta minulla on ollut ehkäisy käytössä ja kierto kellontarkka. Nyt kuitenkin kapselin viimeiset käyttökuukaudet menossa ja kuukautiset tosiaan jätti tulematta. Kiertopäiviä nyt jo 35 ja testi kuitenkin negatiivinen.. Tai no... Tänä aamuna väri jäi hengaamaan testi viivalle TODELLA pitkäksi aikaa ja lopunviimein ihan himmeän himmeä kenties-ehkä-mahdollisesti viiva siihen jäi. Ne kerrat kun minulla on kuukautisten kanssa näin käynyt, on yksi ollut kohdunulkopuolinen ja kaksi ihan normaalia raskautta, nyt kuitenkin mietin että voiko oikeasti olla mahdollista että plussa antaisi odotuttaa näin kauan, vai temppuileeko kroppa..

Kokemuksia?

Kiitos jo etukäteen.
 
Joo, täältäkin oon ollut poissa, kun on vaan se ajatus, että kivat teille.. toivottavasti ette tekään ikinä plussaa.. :D Ihana minä..

Meillä myös clomiton kierto kun en jaksa enää tapella neuvolagynen kanssa.. pitäkööt clominsa stna..

En oo laskenut päiviä, en oo ostanut yhtään testiä enkä ees koskenut kuumemittariin.. mieskin on saanut olla ihan rauhassa. Rakastetaan kun siltä tuntuu ja jaksaa/kerkee..
 
Viimeksi muokattu:
Tammityttö ite oon 82:nen, että en ihan vielä tule sinne 40v. odottajiin, mutta ehkä joskus.. ;) Mulla tuo testin viiva vahvistui vielä tuosta, tuossa menny ehkä n. 2minuuttia ja siitä tummui vielä, mutta siltikin ihan alussa ollaan. Laitoin laskuriin kierron pituudeksi 32 päivää ja sen mukaan rv5+3. :)

Pisamapeikko tuo tekee varmasti ihan hyvää ihan kaikille välillä vaan olla. Jaksamisia sulle! :heart:
 
Täytyypä tulla kysyy tänne himotestaajiin neuvoa, itse en oo kovasti testaillut kun kierto aika selkee ja ovis nega ja plussa tulleet aina selkeästi muutaman testin kanssa esiin.. raskaustestiä en ole kovin montaa kertaa tehnyt, menkat on puskeneet ain ajallaan

Taustana mainittakoon:
oon ollu täs lapsettomuushoidoissa ja nyt on ensimmäinen tauko niistä, eli luomuilua menossa tämä kierto. Oon halunnut seurata miten ovis tulee, kun on popsinut noita lääkeitä yms. viime kierrossa.

Nyt oon tehnyt ovis testiä. kp 16 eteenpäin olllut nega, kunnes kp20 vilkkuva hymiö, kp 23 oli tuhruvuotoa ihan vähän ja joskus ollut pien nippailu mut aika vähän, rinnat on myös pikkusen turvonneet . Olen siis saanut vilkkuvaa hymiötä 5 pv. perään, joka epänormaalia minulle, huomenna on kp 25.

Mun kierto on ollut siinä 27-31 useimmin kp27. Muttei oo hoitojen takia nyt hajuakaan miten tää kierto tulee menemään. lisäys: ja omasta dpo: sta nyt ei hajuu, jos ovis onkin ollu jo aikaisemmin, kuin ajattelin.

Mihin kp tai dpo aikaan ootte ruvenneet kokeilemaan r-testiä käsittääkseni myös ovis testi mittaa HCG arvoa? Näyttäisiköhän huominen testi vielä tulosta?
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneet! :flower:

Ja kärsivällisyyttä meille jotka hermoilee sen eteen. Tuttu tunne kun on reilu pari vuotta yrittänyt että ottaa välillä aivoon raskautuneet että kivat teille mutta saman tien oon potkassut itseäni että on mullakin lapsia että ne täysin lapsettomat varmaan ajattelee musta samoin jos valitan lapsettomuutta. :headwall: Mut sitten taas ajattelen että on mullakin lupa harmistua omaa osaani ihan niin kuin niilläkin...jep käyn tuollaisen itsepuhelun.. :ashamed:


Voi vattu kun ei toi testi tuosta muutu miksikään..tiedän jo että jos illalla testaan niin on ihan haalea.
Voiko toi vaan olla köyhä plussa vai eikö multa vaan irtoa munasolu..
kp21
 
Viimeksi muokattu:
Tammityttö Kiitos vastauksesta, eli viel vois odottaa...muoks. tai siis ymmärsinkö oikein teit 9:n pv:ää ovis plus ja sitten 10. päivänä r-testi plus?

Menkat pitäis jo alkaa jos perus kiertoa menee 3-4 päivän päästä eli viikonlopulla yks mahdollisuus.. et sunnuntai testailisi tai ensi viikon puolella alkuviikosta vois jollei menkkoja kuulu, jollen oo utelias aikaisemmin..jos ny mitää näkyy vielä..

Mitenkä muut testailleet?
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Tammityttö.. itsekin mietin että voiko jo lähennellä plussaa jo..eihän se välttis osu oikeaan kohtaan se mun testaaminenkaan että se plussa jää siihen väliin. Kauhean hitaasti mulle noi viivat vahvenee.
 

Yhteistyössä