Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tammityttö samannäköinen viiva on. :) En vaan voi uskoa tätä todeksi, 8 kiertoa yritetty tosissaan ja tässä kierrossa ei ole juurikaan talletuksia tehty ja sitten haamu r-testissä osoittautui ovikseksi ja nyt tämä! Huh. :D
 
minni-1, lämpöiset onnittelut sinnekin, hyvin näkyy :heart: Joko menee joulukuulle LA?

Muiden viivoista en vielä osaa sanoa, vahvistumisia niille!

ON: Tilasin tosiaan superherkkiä testejä. Sunnuntaina olis dpo 8, jos sinne jaksais :LOL:
Tää väsymys antaa vahvistusta sille et ovis varmaan oli ja hormonitasot muuttu joten kyllä nyt jännittää kun pupuilutkin meni niin lähelle ovista. Toisaalta tää on eka todistettu ovis raskauden ja synnytyksen jälkeen joten en odota et heti pitäis tärpätä.
 
Viimeksi muokattu:
Minni. PC vahvistuu muuten sit yleensä aika hitaasti. Mulla yhdessä hoitoalkuisessa meni melkein vk ennenku viiva oli oikesti "kuin elokuvissa " vaik hcg oli jo monta sataa. Nytkin dpo11 ja 12 tuli ihan samanlaiset viivat. Sen jälkeen en oo noilla nyt testannukaan vaan ostin sit ton apteekin oman ku satuin apteekkiin :D
 
Alkaa hetki hetkeltä enempi ahistaa ku nyt sitte on jo alkanut sattua. :/ Noin tunniks taukos verentulo kokonaan ja nyt taas jatkuu toi ruskea olematon vuoto... Ja tosiaan kipuja alkaa olla, ei kuitenkaan niin vahvoina ku on yleensä menkkojen aikana ollut. Useimmiten joutuu heti nappaamaan särkylääkkeen kun olo niin järkyttävä, nyt vaan hieman jäytää mahaa ja nipistelee. Voi, oispa se kello jo sen kolme ni pääsisin ostamaan testiä ni tulis edes siltä osin varmaan vähän helpotusta :/
 
Heippa! Täällä ihan pihalla oleva yli 10 vuotta pillereitä mutustellut. Ja ihan heti ekalla yrityskerralla huomaan hankkineeni hirvittävät kuvitteelliset raskausoireet! Luonnollisesta kierrosta ei mitään hajua, kun ennen pillereiden syöntiä oli mitä milloinkin. Nyt on sitten ilmaantunut vaikka ja mitä (kuvitteellisia?) oireita. Alamahaosastoa "juilii", on vetämätön olo, pissattaa koko ajan, tisut turpoaa, nännit hellänä ja töröllään, linea negra (en kuvittele, mieskin huomasi), yskiessä tuntuu alamahassa. Testi tehty aamulla ja ilmiselvä nega. Ovulaation ajankohdastakaan ei tietoa, mutta aavistus että olisi ollut jossain välissä 11.-13.3. Menkoista ei mitään merkkejä. Järki kyllä sanoo, että noilla pillerinsyöntivuosilla olisi suorastaan järjetöntä, että tärppäisi heti ekalla yrityksellä. Mutta ei kai auta kuin odottaa, jospa ne menkat alkaisi.
 
Ihana viivaisia, onnea ja vahvistumisia kaikille :)

En tiedä mitä ajatella...toisaalta ajattelen että tulis jo ne menkat, toisaalta ajattelen (ja ehkä jopa salaa tietysti toivon) ettei ne tulis ja mieleni tekee jos jonkinmoisia raskaustuntemusmielenoireita... Toisaalta toivon että se viime viikkoinen tuottaisi kaivattua tulosta, toisaalta en tiedä miksi haluaisin että menkat nyt äkkiä tulis ja pääsis jatkamaan "puhtaalta pöydältä".. Onneks toive tärpistä on vahvasti voiton puolella <3

Haluaisin jo päästä myös testailee, mut en tiedä miksi :) ei tässä nyt järin ihmeellisiä oikeita oireita oo, mielen tuotoksia varmaan edelleen, kun ei siitä mahdollisesta oviksesta nyt varmaa tietoa ole.. Viimeistään 1.4 teen testin jos ei ole vuoto alkanu, koska meillä on sillon pojan 2v nla, ja saadaan hepatiittitehosteet, voin sitten mahdollisesti kysellä että onko hyvä ottaa jos testi näyttäiskin plussaa... Niistä lämmöistä ollu puhetta, oon vähän niitä nyt seuraillu (kesken kaiken) mut nyt keskiarvoisesti ollu 36,6..tissit ei kipeet, eikä nännit, mutta sellaset töröttävät ja vähän "herkät?", mutta jos jonkinmoisia alavatsan tuntemuksia, on sektioarven kohdalla, nivusissa, on koko alavatsalla, on munasarjoissa...huh huh...
 
Aigle, koetahan rentoutua, tuskin tuo on mitään vakavaa. Ainut vakava komplikaatio mitä tulee mieleen on kohdunulkoinen mut sen kyllä sitten huomaa kovista kivuista joten ei kuulosta siltäkään. Vuoto alkuraskaudessa on ihan tavallista ilmeisesti, vuotohäiriöt kuukautiskierron mittaan myös tavallisia. Hyvä että pääset testaamaan iltapäivällä :) Pidän sulle peukkuja :heart:
 
Jooh, kai sitä pitää yrittää pysyä rauhallisena, kivut vaan pikkuhiljaa kasvaneet tässä päivän kuluessa, lisäksi nyt myös vuoto lisääntynyt ja vaihtanut hiukan väriä... On vieläkin liian tummanpunaista ja vähäistä ollakseen normaalia, mutta aika paljon sitä on jo tullut. Ehkä sittenkin perus menkat? :( Niin vaikea ajatella että ei sitten oiskaan oireista huolimatta ollut raskaana. On vaan aina ollut niin järkyttävän tarkka ja samanlainen tuo kierto, että heti hälyttää kun vähänkään poikkeavaa. Vielä ois semmonen puoltoista tuntia ni vois testata, mutta negaahan mä kyllä nyt odotan. Varmuuden vuoksi silti pitää tehä, ettei sitten oo ees pikkusta toivoa.
 
Täällähän on hyvän näköisiä viivoja monella! Onnea plussanneille! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

Meitä taitaa olla moni nyt piinailemassa :) Itselläni ovis bongattu ja ohitettu ja nyt dpo 4. Istun töissä housut märkänä valkkarista. En tiedä mitä tämäkin nyt sitten on.. eihän dpo 4 voi mitään oikeita oireitakaan olla..? Päätin että en testaa kuin vasta sunnuntaina.. silloin dpo 10.. mutta katsotaan nyt kuinka kauan tämä päätös pitää :)
 
Minnillä näen viivoja! Varovaiset onnittelut. :flower:
Tammityttö, pidetään peukkuja. :)

Ihanaa etten yksin oo näiden mun tikkujen kanssa. Selvää tummaa viivaa en mielestäni oo saanut mutta nyt tänään mun mielestä alkaa väri leviää koko viivalle ettei oo enää siinä reunassa vaan. Siis o-testi ei ikävä kyllä r-testi.
Tässä päivällä livenä mun mielestä tummempi mut voiko olla että noi halpis testit ei ihan niin hyvii oo tai sit mä oon viallinen?
kp20
20150323 142940
 
Viimeksi muokattu:
Oi onnittelut kaikille viivasista ja tsemppiä piinailijoille!

Itsellä se tilanne että menkat myöhässä (eilen/tänään oletettu alkaminen), mitään oloa ei oo että alkais. Rinnat on ollu arat viikon verran ainakin jo, salillakin kävellessä sattui ihan älyttömän paljon. No tänään tein sitten testin ja se näytti negaa! Vessassa sitten istuskelin ja tiirailin ja mukamas olin näkevinäni jotain pientä haaleaa viivaa (kuvaa en tähän hätään saanut).

Pakko oli rynnätä tänne kysymään teiltä kokemuksia noista Pregchekin testeistä, että kuinka tarkkoja ovat oikeasti?

Ärsyttää ärsyttää ärsyttää.
 
oisko se nyt sit yk3? tai voiko sen noin laskea emt.. taas menkat :S joo tiedetään hormoonivalmisteiden jälkeen ei niin nopiasti :ashamed::saint: mutku haluu ...

menkat oli 22.2 suunnilleen..siitä 10 päivää ni alko taas vuoto (menkat?) ja nyt taas eilen alko. Käpy palloo ja isäntäkin huomaa.

Miten usein niitä ovistikkuja heilutellaan = käytetään? jos nyt samointein laittais niistä tilauksen?
 
Mä olen niin heikko!!!!! Ostin huomisaamuksi pregchekin puikon, katotaan kuin ämmän käy. Tänään dpo 8 ja kohdun kohdilta on nippaillut ikävästi koko päivän, tällästä ei olekkaan näissä muissa yrityskierroissa ollut, eli vois kuullostaa lupaavalta ehkä? Mua hämää edelleen ihan hirveesti se eilinen testi, en tajua!
 
Jennimarjaana. Mä tein noi testit mitä tuolla kuvassa oli PC liuskoilla ja ihan hyvin näytti dpo10 jo viivaa. Olematonta mutta viivaa kuitenki. Negana ne on pysyny ihan valkoisina vaikka olisin käännelly minkä lampun alla tahansa.

Sorruin ja ostin aamulle digin. Pääsee taas ahdistumaan :D Jos se on okei ni sit on mun testit testailtu tällä kierroksella (byääh).
 
Kp6 ja hyvin selkeä nega ovistestissä. Kohta sentään pääsee taas enempi yrittämisen makuun tän kierron osalta.... heh.

Hieman tyhmä olo, taas sai kuulla yhden läheisen raskausuutisen. Samaan aikaan mieltä myllertää ilo toisen puolesta, ja kateus että toisilla se käy niin helposti, kuten heillä, hetkessä raskaana...

Huokaus. Noh, ehkä sitä onnea tännekin joskus suodaan. Vaikka tuntuu et ei mun keho toimi lainkaan.
 

Yhteistyössä