Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
minni-1 toi testi oli one stepin 10-testi, niitä ei kyllä enää tilaukseen lähde. Ja negahan toi siis oli, aamulla tein uuden ja nega oli :(

Lohduttava lukea että moni täällä on plussannut pitkän yrittämisen jälkeen! Onnea teille <3 Meillä alkaa (toivottavasti) näinä päivinä ehkä yk...20? ei pysy enää laskuissa mukana..
Yritän tsempata itteäni enskiertoon ja pitää oikeasti vähän taukoa tästä, mutta tuo mieli tuppaa vähän aina muuttumaan ovisaikoihin :D
Mulla on ihan sama juttu...menkat alkaa niin olen lopettamassa koko homman mut kun ovis aika tulossa niin mieli muuttuu. :)
 
Nonni. Lapsettomuuspolilla käyty ja siirtoon päästään vaikka jo tässä kierrossa JOS vaan päivät osuu kohdilleen. Meillä kokeilussa ekaa kertaa pakastealkionsiirto luonnolliseen kiertoon (aiemmin aina lääkkeelliseen) ja nyt siirtopäivällä on väliä. Eli mä bongailen oviksen ja sillon soitto klinikalle ja oviksesta kuuden päivän päästä pitäis olla siirto. Meillä nelipäiväsiä alkioita. MUTTA ainut vaan että pääsiäspyhät tulossa ja häirii vähän tätä juttua sillä siirtopäivä ei tietenkään voi olla mikään noista neljästä päivästä mikä tarkoittaa että ovis ei voi viikonloppuna tai alkuviikosta ja nyt siis kp 11. Laskujeni mukaan ovisplussa pitäis kolahtaa joko nyt perjantaina kp13 tai aikasintaan ens keskiviikkona kp18. Viime kierrossa ovisplussa oli kp15 ja sitä ennen kp 17. Että jännäks menee.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Cisu Peukkuja täältäkin, ja että pyhät ei häiritsisi.

(.)Mä tässä juoksin asioilla ja huomasin että vähän tuhrua housuissa, ei oo kyllä ennen oviksen aikaan tälläistä sattunut. Eikai nyt täti voi iskeä samalla oviksen kanssa? Mulla tulee tuhrua yleensä muutama päivä ennen ku täti tulee kyläilee,( lisäys: jos se täti sitten tulee viikonlopuksi. )kyllä on kummallinen kierto.:O

Onnea kaikille plussanneille, <3 täällähän tapahtuu, ettei perässä pysy!
 
Viimeksi muokattu:
Hih, tänään tuli jo vähän enempi väriä ovistestiin... vaikka sevä nega edelleen onkin.
kp8

Kovasti sitä vaan nyt koittaa olla stressaamatta turhia... ja toisaalta ajattelee vähän väliä vaan että johan tässä on niin pitkään yritetty, eikö pliis vois tämä olla meidän plussakierto.... haaveilen edes siitä haamusta, edes kemiallisesta... sekin kertois et toimis ees sinne päin keho.
 
Hei kaikille!
Minäkin voisin tänne tulla kertoilee tilanteita ja seuraileen muittenkin tilanteita. :)
Tämä keskustelu on jo niin pitkä, että en jaksa ruveta lukemaan kaikkea. Mutta haluaisitteko kertoa mulle että mitkä ovis testit ootte todennu hyväksi ja toimiviksi? Varmasti neki vaihtelee, mutta jos jotain vinkkiä sais mitä ja mistä kannattaa hommata. Sen tiiän, että Clearblue testit on varmasti hyviä, mutta en niin kalliita rupia hommaamaan. :D

Niin ja me miehen kanssa yritetään toista lasta. Meidän tyttö syntyi 02/13. :)
Toissapäivänä alko menkat ja ajattelin ruveta pian sen jälkeen testaileen ovista, koska mulla saattaa kierto olla mitä sattuu ku kolme kuukautta sitte lopetin cerazette pillerit. Nämä on nyt toiset menkat sen jälkeen. :)

Onnea kaikille plussanneille!
 
Alkaa jo kyrsii koko homma.. Tänään ois pitäny viimeistään alkaa menkat mut eipä näy..Testejäkin jo tehty mutta kaikki negoja, dpo 13, pitäis jo näkyä. Odottelen niitä nyt sitten huomiselle kun viime kierroissa alkanut päivän myöhässä.Eilen tuli myös menkka oireetkin mutta tänään ei sitten niin mitään. Ajattelin myös luopua hetkeks testailuista yms jos vaan pystyy ;)

Hirviästi tullut plussia ja kaikille hirmusesti onneja! :)
 
WP 20150325 042 Näkeekö teistä joku tuossa jotain? :( kuvaa muokattu, näkyy tietyssä valossa paljaalla silmällä mutta kuvassa huonosti.. Epäilen että kyseessä vaan kuuluisa viivanpaikka.. Kyse siis pregcheckin liuskasta. Outoa niukkaa vuotoa ollut nyt 3-4 päivää välillä ruskeaa välillä veristä ja välillä ei mitään, tulee nähtävästi aina rasituksessa (ei varmaa kuitenkaan).. Töissä joudun kyykistellä ja nostella ja kotona ollessa ei tule niinkään mitään vuotoa.. Voiko raskaus olla kun touhuiluja viimmeksi helmikuun lopulla? :( kierto pitkä.. Vatsassa ns. lievää menkkajomotusta ja välillä etoo ja maha välillä löysällä..n. 2 viikkoa sitten oli oudon niukat "kuukautiset" ja kipua ei ollut niin kuin yleensä että saa olla kippurassa..
 
Minni: hieno viiva!

Miidu. kuva näkyi minulle vain osittain, joten en osaa sanoa? saatko uutta kuvaa?

Cisu: täälläkin pidetään peukkuja =)

Markkis: minulla kokemuksia Sofin ovisliuskoista, joita tilasin netistä, ja niihin tuli ainakin minulle hyvin viiva, tosin vahveni hitaasti (taitaa enemmän johtu minusta kuin liuskoista). Toinen kokemus on Maria before baby -nimisestä testistä, joka on ainut testi saatavilla täällä ulkomailla.

).( aika kuluu hitaasti... vatsa turvoksissa ei muita oireita. Saapi nähdä saako pääsiäisenä sittenkin ottaa viiniä lampaan kera :kieh:
 
Onnea bulbasaur ja minni-1, ihanaa!! :heart: Epäselville, tsemppiä ja uutta testiä! Kyllä ne viivat sieltä pian vahvistuvat jos toivottavasti ovat vahvistuakseen! Btw, kauheeta mitä lehmänhermoja tää homma kysyy!

Tervetuloa uusille! :) Älkäähän jääkö asumaan tänne vaan toivon teille pikaista plussaa!

mamma2012, onhan toi turvotuskin lupaavaa :) Mulla ainaki oli esikoisen raskausaikana kunnon turvotus iltaisin aika alusta asti.

Omaa napaa... Mulla hävis lähes täysin eiliset ja viimeöiset alavatsan krampit ja selkäjumi! Alavatsalla vähän "kuplii" ajoittain ja häpyluun seutua "tuikkii" mutta voin täysin laittaa nuo myös mielikuvitusta hipoviksi mitättömyyksiksi :D Huonosti nukutun yön jälkeen yllättäen kaamea väsymys :( Voiko mitenkään olla raskausoire vaiko todennäköisemmin jokin flunssa pukkaa päälle kun paleltaa, nenä valuttaa kirkasta räkää ja lämmöt rauhallisena koti-iltana 37,3 :O (muoks. mittasin jatkuvan palelun ja kuumeen nousun pelossa nyt myöhemmin uudelleen ja olikin laskenut 36,7 - onpas vaihtelevaa, kenties epäluotettava mittari?) Mies valitteli samoja oireita niin tökkäsin mittarin sillekin, 35,5 :LOL: Vähänkö repesin :D
 
Viimeksi muokattu:
Onnea bulbasaur ja minni-1!! :heart:
Minä tein tässä kierrossa ainoastaan toissapäivänä yhen testin ja eilen yhen apteekin oman ja digin ja näytin ne ukolle ja sanoin, että tuossa on vielä nuo, niin se naureskeli, että no on se ny ku kassillinen pitää nuitaki hakia.. Mietin vaan, voiku tietäis montako kassillista testejä on menny tässä parin vuoden aikana... :D
 
Ihania viivasia täällä! Onnea onnea niitä saaneille :flower:

Itsellänikin alkaa taas kierto lähestyä mielenkiintoisia vaiheita. Kp11 ja ovistikuttelut aloitettu jo monta päivää sitten. Että piti sekin lysti aloittaa ihan liian aikaseen, ei vaan osaa olla testejä kastamatta...
 

Kauhee epäuskon aamu täällä, voiko viivanpaikka näkyä punertavana? valoa vasten kun noita testejä katsoo näkyy selvästi että toinenkin punainen viiva siinä on ja on tummunut eilisestä hitusen :| Mies ei tajua yhtään tätä testailua :D "miksei sitä voi odottaa että kuukautiset on myöhässä ja sittenhän sen näkee kun maha kasvaa" :D ja pah! Ihanku malttaisin ikinä, mut oon aattellu et mulla vähä sama homma tuon testailun kans ku miehellä rahapelien kanssa, onhan se nyt jännää :D
Tuossa linkki kuvaan jos se ei näy tuossa testing
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä