Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Jomppe75, näinpä :D Enpä itsekään viitsi valistaa miestä siitä montako testiä olen ostanu...

Blue Bird, sä oot just oikeassa paikassa, himotestaajissa ;) Mä testaan heti myös raskaustestit, en pysty käsittää miten jotku voi odottaa että on viikon myöhässä ennen ku testaa :D

anniini, oih onnea :heart:

).( Aamulämpö 37,0 :O Muuten ei mitään oloja paitsi nuha ja lisäksi rintavarustus kierron loppua kohti alkaa pullistella ja pientä vihlontaa välillä. Yöllä näin kamalaa unta, hyvä ystävä kertoi ainoan onnistuneen raskautensa kohtukuolemasta :( En tiedä ovatko edes yrittäneet, toivottavasti uni ei ole tosi miltään osin. Muoks, nyt dpo 5 tai 6.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: anniini ja Jomppe75
Anniini plussalta näyttää!!

Empuska ootko varma että on nega? Vai onko nuo niitä raskauskeijun testejä? Mie taisin saaha niihin viivanpaikkoja oikein urakalla.

Lukka sie oot lopettanu imettämisen vasta? Kauanko synnytyksestä? Alkoko sulla menkat jo ennen lopettamista? Sori tämä tentti, minua vaan kiinnostaa :D
 
Hienoja viivoja tullut, anniinillakin näyttäis pientä olevan!! :flower:
Mä en ole miehelle edes puhunut testailustani, pitäisi mua varmaan ihan hölmönä :D Mutta niin, hätähousu mikä hätähousu!

Nyt kuumottelen seuraavaa testin hakua.... Olotilat aaltoilee voimakkaasti, vaihtelee n. tunnin välein "ihan varmasti oon raskaana!" tai "no en muuten varmaan ole!". Nenän vuotaminen vaan jatkuu, samoi palelu ja lievä etominen... Eilen tuli kyllä jotain kovia menkkakramppeja, eli yritän vielä uskotella itselleni, että menkat ne sieltävaan tulee. Vaikka tiedän kyllä pettyväni joka tapauksessa, jos (kun) ne sieltä tulee. Yhtään ei helpota vauvakuumetta, kun kaverit synnyttelee vuoronperään ihania pieniä kääröjä ja laittavat faceen kuvia. :whistle:
 
Onnea bulbasaur ja minni-1!! :heart:
Minä tein tässä kierrossa ainoastaan toissapäivänä yhen testin ja eilen yhen apteekin oman ja digin ja näytin ne ukolle ja sanoin, että tuossa on vielä nuo, niin se naureskeli, että no on se ny ku kassillinen pitää nuitaki hakia.. Mietin vaan, voiku tietäis montako kassillista testejä on menny tässä parin vuoden aikana... :D
No krhm! Mä en nytkään myöntänyt puoliakaan noista tikuista mitä tein.. saati ovistesteistä joita tilattiin briteistä saakka :D. Voi ristus :D. Mutta tää nyt on kärpäsen paska hoitokuluihin nähden joten puolustelen tän tällä ;)

Anniinilla on viivaaa!!!

Lukka oireet kuulostaa kovin samalle ku omani ;) hulluja unia ja muuta. Kyllä kyllä! !

Täällä kahvi vaan maistuu. Voinko kehittää siitäki ongelman :D! ??
 
Tammityttö no ei :D Mutta eikös se oo alakamassa jos mulla on puskenu näppyjä jo kuukauen ja jatkuvaa juilintaa alavattalla..? Niin nuita näppyjä ei oo muuten koskaan tullu ko just ennen menkkoja.

Muoks: mulla teki pikkukakkosen aikaan kans kahvia mieli sillon alussa. Ennen plussaa olin ihan varma etten oo raskaana ko ei kestäny olla iliman päiväkahvia :D
 
Viimeksi muokattu:
Mulla puski näppyjä ja menkkakipua useamman kk ennenku vuoto oikeesi alko. Jossain tuolla ovistestiketjussa on mun ovistikutkin ku lapsi oli n 8kk ikänen ja siinä oli tosi tummaaki viivaa. Aloitin tikutuksen joskus silloin ku tuli vähän tuhrua joka jöi siihen. Mut menkat alkoi yli puol vuotta sen jälkeen :D. Mulla riitti Yöimetyksen lopetus mutta osalla yksikin imetys voi pitää oviksen tiukasti pois. Paljonko sä imetät vielä? Nyt sit ku menkat oikeesti alkoi nii vuoto tuli ja näköjään raskauskin vaikka yöimetys palasi osin. Edelleen yöimetätän joinain öinä ;) Tsemppiä. Tiedän että malttia ei enää olis tossa vaiheessa :D
 
Täällä taas tehtiin testi, on melkeen samannäkönen kun anniinilla! Just valoa vasten näkyy noin, mut en oo ihan täysin varma et punertaako vai ei?!?!? Hulluksihan tässä tulee. En kyllä käsitä et miten voi näyttää joka päivä edes selvää viivanpaikkaa kun ennen noi on näyttänyt täysin puhdasta negaa. Teen noi kolme testiä viel tässä ja sunnuntaina teen sitten digin jos ei menkkoja kuulu :( Yritin ottaa kuvaa mut en saa puhelimella otettua selkeetä kuvaa kun kohdistaa vaan taustaan ja tikku on ihan suttunen.
 
Tammityttö miehän imetän vielä tosi paljon. Ja öisin en ees tiiä monestikko, kun tuo vauveli nukkuu vieressä ja tuikkaan sille tissin suuhun aina ko inahtaa. Mie en raski ees ajatella tissin rajottamista ko se on niin tärkeä tuolle vauveloiselle. Ja tosiaan sehän ei takais mittään, ko miehän saatan olla just se jolla ne menkat alakaa vasta ko imetys loppuu kokonaan. Ja siihen en oo vielä valamis. Sulla on kyllä oireillu menkat ihan järettömän pitkään ennen alakamista...huoh. Mutta hyvin kävi :) (ei kai se auta mullakaan ko vaan ootella, otan tämän silleen kasvattavana elämänkokemuksena ko oon suoraan sanottuna ihan liian kärsimätön noin ylipäätään. opinpa perkele:) )
 
Onnea plussanneille :flower:

Lukka: minullakin oli todella kovaa palelua eilen illalla, - nukuin villapaita päällä ja yö meni todella levottomasti + katkonaisesti. Unia en tosin nähnyt :D
Samoin nenä aivan tukossa ja eilen illalla aivastelin montaa kertaa putkeen ja kirkasta räkää pukkasi.

Meilläkin mies on autuaan tietämätön testien määrästä, joita olen kotiin kantanut + tilaillut. Hulluksihan se minut leimaisi :p
 
Täällä taas tehtiin testi, on melkeen samannäkönen kun anniinilla! Just valoa vasten näkyy noin, mut en oo ihan täysin varma et punertaako vai ei?!?!? Hulluksihan tässä tulee. En kyllä käsitä et miten voi näyttää joka päivä edes selvää viivanpaikkaa kun ennen noi on näyttänyt täysin puhdasta negaa. Teen noi kolme testiä viel tässä ja sunnuntaina teen sitten digin jos ei menkkoja kuulu :( Yritin ottaa kuvaa mut en saa puhelimella otettua selkeetä kuvaa kun kohdistaa vaan taustaan ja tikku on ihan suttunen.
Tuossa itsekin kirosin kun en ole älynnyt säästää testejä edellisestä kierrosta kunnes tuli ahaa elämys että nakkasinko yhden poltettavien roskien koriin :D Siinä roskista penkoessa tuli mieleen että jos mies nyt kävelisi sisälle niin hourulaan tulisi lähtö :ashamed: Mutta totta tosiaan siellä yksi oli eikä siinä näkynyt yhtään mitään viivanpaikkaa tai mitään viivaan viittavaa vaikka kuinka tihrusti :)
 
Oi miten paljon viivoja ku kone vaa hetken kii :heart: Onnea onnea kaikille plussanneille. :heart:

(.)Mä täällä peittoja heiluttelen ovis oli eilen, aika myöhään, toivottavasti ei haittaa mahdollisuuksia, eli dpo 1 mennään kp 26/28-31
Ma tuli tuhrua pikkusen ja loppus ja ke tuli pikkusen tuhrua ja loppui. toivottavasti merkkaa, muuta kuin menkkojen tuloa.

Lisäys:
Ovistestejä on tullu paljon kasteltua, raskaustestiä ei, ku on ain pms oireet ja tuhrut alkanu etukätee, valitettavasti.
 
Viimeksi muokattu:
mamma2012: kiitos vinkistä! :)

kyllä mää toki uskon, että kaikki testit toimii varmasti kaikilla kun vaan käyttää niitä tarkalleen ohjeiden mukaan. :) täytyypä laittaa tilaukseen muutama ovis testi ja kunhan nämä menkat loppuu nii siittä muuan päivän päästä jo ruveta testailee ku on hieman epävarmaa omasta kierrosta.

Tulenpa tänne sitten kertoileen tuloksista. Jännnäää. :D :)
 
Kuiva
Kuiva
Tässä nyt oikeastaan ihan kuivana kun pinta on takaisin sellainen normaali. On noi sofit vaan kummia testejä, onneksi mies toi apteekin omia testejä kaksi joten eiköhän ne näytä totuuden!

Vaikka ei ole kyllä uskoa raskauteen, tässäkään kierrossa -.- kaikki pienet oireenpoikaset kadonneet, tissikipu yms. Eilen oli vain niitä menkkajomoja. Ja turvotus on jotain kummallista, eilen illalla tuskailin miehelle miten voin olla yhtäkkiä näin lihava! :D maha oli ihan pallo, tai varsinkin alavatsa oli ihan järkky! 0_o tai ihanan näköinen se oli koska näytti ihan raskausmahalle ;D
 
empuska : mulla ovis ja täti yleensä tekee kivan turvotuksen eli raskausmahan, kun pikkuinen kooltani oon, mutta toivottavasti ei oo kyse niistä..

Haaleaa haamua olisin kuvista kyllä näkevinäni, jospa siitä parin päivän päästä vahvistuisi?
 
empuska:Eikö jos raskaana nii hormonit vahvistuu parinpäivän välein, älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Minusta haalea haalea viiva sulla.

mä oon ja pallo ku eilen sain tuon oviksen, mahaa jullii ja nuo tuhrut.. ehkä se täti taas voittaa..:'(
 
Empuska kyllä mä viivaa oon näkevinäni. :)

Ja raskauskeijun herkissä liuskoissa on viivanpaikka.. oli eilen ovis+ ja tänään näytti r-testi viivanpaikka. Ja älkää kysykö miksi testasin...en tiedä itsekään. :p En edes siksi että näyttäisi raskauden.. Testipakkomielle.. :headwall: 20150326 113429
 

Yhteistyössä