Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Noh, nyt päätin, että oon kans kuumeilija, tilasin netistä raskaustesti liuskoja, kun tää kierto ny ihan seko, että jos olisi pikku pikku mahdollisuus pongata haamu tai ainakin yrittää. :D

ja sitten pessimisti minä iski ja tilasin ovis digipaketin tulevaa pas hoitoa varten..
 
Viimeksi muokattu:
Hei juu muuten, en muuten huomannutkaan tota anniini! Mulle on kans ennen tullut niitä promatrikseja, ja nyt tullu tosiaan noita mis lukee pelkästään tuo one step! Voisko olla et nää pelkät one stepit näyttää aina viivanpaikkaa mut promatriksit ei?
Mulla ainakin on noin. Ennen oli niitä promatris ja en mä niihin saanut viivanpaikka mut nykyään noi one step ja jokaiseen tullut.
 
Empuska mikä kp sulla on ja dpo? Mä en oo ihan varma näenkö jotain.. tietsikan näyttö on liian kirkas.:)

Mä vähän muokkailin sitä kuvaa ja kyllä mä siihen viivantynkää sain valotuksia ja sävyjä muokkaamalla. Tuleeko apteekin omiin viivanpaikka?
 
Viimeksi muokattu:
Dpo en tiedä ja kp28 :|

Ilmeisesti tulee viivanpaikkaa :D toi oli päiväpissi, parin tunnin pidätyksellä. Huomisaamuksi on apteekin oma oottamassa.
Edelleen on vähän menkkamaisia jomotuksia. Ja tänään ihan uusi juttu, närästys! Mua ei ole koko 22 vuoden aikana närästänyt, mutta tänään joo :| tai niin mä oletan että se oli närästystä. Ennen ei ole tulinen ruoka aiheuttanut mtn, mutta toisaalta ei tuo mikään oire sinällään ole.
 
Viimeksi muokattu:
Lämpimät onnittelut, esikoinenhaaveissa!! :heart:

befuliini ja zuhina, peukut pystyyn että nyt tärppää! :)

Miidu ja empuska, kummastakaan en osaa sanoa oikein mitään varmaa, toivottavasti ei näy tätiä vaan testaatte kohta uudestaan! :)

Catharin, pahoittelut jos nyt näin käy! :(

mamma2012, kuulostaa taas tutulta ;) Mua jännittää miten meidän vielä käy, olispa hauskaa päätyä yhessä plussanneisiin!

).( Lämmöt ollu yhä siellä 37 asteessa, välillä himpun alle ja välillä yli. Just eilen illalla mietin että nuhaa lukuunottamatta on kyllä nyt ihan oireetonta mut yöllä taas oudot unet herätti, muistan ne edelleen :O Pidän joskus unipäiväkirjaa eikä tollanen oo ollenkaan tyypillistä. Lisäksi yöllä alkoi tuntua alavatsalla ihan tosissaan, ihme paineen tunne. Huoh, en kyllä tiiä uskaltaisko uskoa tällasiin? Kuitenkaan en sitte testatessa saa edes tulkinnanvaraisia haamuja :D Jos en tietäs että mulla tarvittaessa on oikeinkin hyvä mielikuvitus niin ehkä uskoisin :p Mun on ehkä pakko testata huomisaamuna... dpo 7 tai 8 silloin... :D Pittäähän sitä vähän jännitystä saaha viikonlopun kunniaksi.

Kamalasti nyt plussia kaikille että saadaan kunnon pulinakerho joulukuisiin ;)

Pahoittelen kun kaikille ei pysty kommentoimaan!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp 13 ja odotetusti digi ei hymyilly. Onko kellekään tehty PASsia luonnolliseen kiertoon?! Miten tarkkoja sen siirtoajankohdan kanssa ollaan?

Onnea plussanneille, kärsivällisyyttä piinaijoille ja tsempit uuteen kiertoon joutuneille.

Miidu, saisko kuvaa ilman salamaa, olis helpompi tihrustella?! ;)
 
Juu, melkeinpä maltoin sitten lauantaita odottaa :D Testiajalla selvä viiva, jopa mieskin alkaa tajuta että kyllä siellä jotain nyt tapahtuu. LA on itsenäisyyspäivänä laskurien mukaan mutta eipä tuota itsekään ole kauhean optimistinen että sinne asti päästäisiin, lauantaina tai sunnuntaina pitäisi alkaa menkkojen joten tulee piiiiitkä viikonloppu :D Eilen tuntui kyllä pms oloja, silmitön raivo illasta toisaalta myös närästystä oli illalla ja pohjaton nälkä :D eilinen+aamuinen kuiva
 
Ai niin, joku kyseli imetyksestä... Imetin tosiaan taaperoikäistä esikoista vielä lähes kuukausi sitten. Yöimetykset loppu muistaakseni joulukuussa. Tammikuusta eteenpäin imetin vain 1-2 kertaa vuorokaudessa. Lakkasin tarjoamasta tissiä eikä tuo pyytänyt niin kerrat väheni ja yks ilta koko hommaan täysin kypsyneenä en tarjonnut enää sitä iltatissiäkään ja siihen loppu. Siitä meni pari viikkoa ja tuli eka ovulaatio synnytyksen jälkeen! Aiemmin luulin että oli ovis mutta kaikki tuntemukset jäi tätä viimekertaista vaimeammiksi joten oletan että aiemmat oli pelkkiä yrityksiä. Mulla siis imetys taitaa tosiaan estää oviksen. Voin kyllä suositella vieroitusta jos taapero kyseessä, huh mikä huojennus oli itelle vapautua siitä hommasta! :) Ja kiva kun kierto käynnistymässä.
 
Viimeksi muokattu:
Hei juu muuten, en muuten huomannutkaan tota anniini! Mulle on kans ennen tullut niitä promatrikseja, ja nyt tullu tosiaan noita mis lukee pelkästään tuo one step! Voisko olla et nää pelkät one stepit näyttää aina viivanpaikkaa mut promatriksit ei?
Sehän voi olla kyllä, pitäis vissiin aina tilata tuplamäärä testejä ja laittaa mies testaamaan myös :D
 
Lukka joo mie kyselin siitä sinun imetysasiasta. Mulla on vielä vauva, vasta pikkasen reilu 8kk niin ei vielä puhettakaan imetyksen lopettamisesta. No mie tässä toivon että mulla alakaa kierto imetyksestä huolimatta, mutta oon kuitenki varautunu siihen että kestää.

Aamun testailuja:
Ihanko minusta erittyis tuota luteinisoivaa hormonia vaan joka toinen päivä :LOL:


Uitin yhen pc:nki ja sydän heitti ylimääräsen voltin, olin tuossa jotaki näkevinäni ja kattokaa ja sanokaa ettei siinä mittään oo. En taas jaksais vouhottaa viivanpaikasta :D


No joo. Mie rauhotun ja alan keittään puuroa :ashamed:
 

Yhteistyössä