Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heipähei,
kysyisin vaan että millon kannattaisi olla lääkäriin yhteydessä?
Mulla ku on kahdessa kierrossa venynyt kiertopäivät ja menkat kovin lyhyitä, noin 2 päivää. Tässä kierrossa kesti tosiaan 2 päivää, kolmantena loppui kesken päivän ja alkoi uudestaan myöhemmin samana päivänä todella vaaleanpunaista vuotoa ja tuota tulikin sitten pari päivää tosi niukasti.
Raskaustestinkin tein kun kp 27 mutta näytti negaa. Ja selkeä oviskin tais olla.

Nyt kp 7

Tervehdys uudet testaajat. :)

Aika lyhyet menkathan nuo on mut minusta jo 4pvää on lyhyet kun itsellä kestää5-6 pvä. Joten en osaa sanoa. Onko kuitenkin lutevaihe tarpeeksi pitkä että raskaus pystyis edes pysyä matkassa?

Verikokeen tulos oli proge 15 eli olisi niin kun munasolu irronnut. Seuraavaksi pitäisi tutkia miehen siittiöt... eli tää meidän projekti on nyt miehestä kiinni. : / Hän lupasi miettiä asiaa että käykö näytettä antamassa.

Kiitokset tsempeistä!

Theran, joo voi meitä, se on mulla kp 33 nyt, ei merkkiäkään (plussa, vuoto) oikein mistään :( Paitsi välillä lievä särky, vihlonta, jomotus alavatsan seudulla. Mitähän sitä keksis että sais kropan tasapainoon? Toivottavasti sulla mies on mukana täysillä, mun mies on vähän epävarma välillä, miettii onko ajoitus ok jne., todella ärsyttävää jahkailua, päättäis suuntaan tai toiseen :stick:

Hienoja plussia täällä, iiks :heart:

Viimeksi muokattu:
Lukka Meillä sanoo vaan että tulee jos on tullakseen että älä stressaa. Helpommin sanottu. Mä nyt viimeiset kaksi vuotta oon ottanut sen siltä kannalta.. nyt vaan kärsivällisyys on nolla.Ei jaksais enää odottaa. Mies täytti viime vuonna 40v. Eli kyllä tässä rupee ikä painaa vähän molemmilla. :headwall:
Kauan teillä on yritystä takana?

Viime kuussa ovistesti anto vahvan plussan 12pvä ja menkat alkoi 25pvä, joten mun mielestä ihan hyvä luteaaliaika. Tätä ennenkin menkat olleet tosi lyhyitä ja niukkoja mutta täsmällisiä. Tosin kyllä esikkoa tehtiin "tuleejosontullakseen" vuoden päivät, että ei tässä pitäis vielä mitään ihmeellistä olla mutta olenki aina ollu mullekaikkihetinyt :D pitäis vaan olla ressaamatta liikaa mut helpommin sanuttu ku tehty :D

Onnea heidip* toivottavasti täältä pääsisi seuraksesi muita mukaan tuonne marraskuisiin :)

Itselläni kp25/28-31 menossa ja vielä tänään tein ovulaatiotestin kun en tässä kierrossa ole siihen plussaa saanut. Tänään tuli haamuviiva ja eilen ei viivaa ollenkaan. Olen siis kiertojen 14 ja 15 aikana saanut vahvat haamuviivat (ei kuitenkaan tarkistusviivaa vahvempaa), joten ilmeisestikin tämä kierto oli tässä.

Jospas ensi kierron olisi testailematta, jos vaikka sitten mieli hieman rauhottuisi (tuskinpa...). Nyt on ollut vain tyhjää tai haamua koko kierron ajan.

Testaamisen iloa muille!

Viimeksi muokattu:
Theran, meillä on ollu sama TJOT esikoisen syntymästä (1 v 2 kk). Täysimetyksen ehkäisytehoon luotettiin alussa eikä olla muuten ehkäisty vaan eipä tuota olla vielä raskaana. Edelleen imetän 1 x/vrk. Yhet kuukautiset vasta ollu, joten tää on sit kai yk1. Meillä ei kai paina ikä vaan miehen työstressi :( Mä tiedän 40++ raskautuneita moniakin, eiköhän se teilläki kohta tärppää jos ei oo nyt :)

Hei kaikki himotestaajat! Päätin tulla kaapista ja ilmoittautua testejä ihmettelemään:) meillä on pari yhteistä vuotta takana ja ensimmäinen lapsi toiveissa. Yk1 oli varmaankin kemiallinen, testi näytti plussaa mutta vuoto alkoi 5pv myöhässä. Nyt yk4. Tässä kierrossa tikutin ekan kerran ovista ja plussa tuli tikkuun kp14. Nyt on menossa kp25/28-30. Oon tehnyt jo n. 6 raskaustestiä, uskon niiden olevan negatiivisia. Kaikista löydän kyllä viivanpaikan! Silmät sikkurassa tuijotan tikkuja... onko kukaan koskaan miettinyt että ei testaisi? Päättänyt, että ei testaa, ja sitten sortunut? Mä en ole onnistunut pitämään päätöksiäni. En ole vielä sinut sisäisen himotestaajani kanssa :)

Mielenkiinnosta kyselisin et onks teillä mitään niksipirkkoja käytössä ennen ovista? Meillä on nyt taas greippimehua, mut nyt tässä kierrossa mieskin juo sitä. Sit äsken kävin ostamassa vehnänalkioöljyä, mies lupasi sitäkin mun kanssa ottaa. Ja tietty myös ovistestit otan ens viikon puolivälissä käyttöön. ????

Mä join kuopuksta yrittäessä greippimehua, se tärppäs sit heti siinä kierrossa missä sitä join, eli yk2. Viime kierrossa join taas sitä ja siitä sit tärppäs mut meni heti kesken. Tänään alotin sit uusiks. Tää vehnänalkioöljy on mulle ihan uus juttu, tänään alotetaan sekin :) jos jollain on kokemuksia siitä ni mielenkiinnolla kuulisin :p

Catharin mä käytin tota öljyä pari kuukautta. Ei ollu meille siitä apua, kuten ei greippimehusta, gelee royalesta, disperiinistä ja punkusta.. Nyt onkin varsinainen yritys vaihdettu tulee jos on tullakseen meininikiin. (ovista kyllä yritetään hyödyntää, mutta ei väkisin jos ei kumpaakaan huvita..) nyt vaan mietityttää kun on kp 19 eikä vieläkään ovisplussaa..

sanski
tänään kp 26/26 rfsu herkkäpuikko tehty.2 viiva josta toinen valkoisen ja lievästi häivähdys vaaleanpunaista.menkamaiset kivut tullut.ja vähän vuotoa,mutta ei paperille tule.taitaa menkat olla tulossa taas huoh:ashamed: kännykällä en saa kuvaa otettua.

Greippimehu vaikuttaa mm monien lääkkeiden kanssa hidastaen tai nopeuttaen sen metaboliaa (poistumista). On ajateltu että greippi vaikuttaisi estrogeenipitoisuuksiin ja tätä kautta kasvattaisi limistä ja lisäisi limoja. Mutta mitään tieteellistä taustaa tälle ei oo :) Mut mäkin olen omakohtaisesti huomannu että limat lisääntyy kun sitä juo.
Mulla on käytössä myös helokki ja maca. Helokki kapselit sisältää mm e- vitamiinia jonka on sanottu vaikuttavan munasoluihin. Helokki myös tasapainottaa hormoneja. Myös Maca on tuolta lapsettomuuspuolelta, tasapainottaa kiertoa ja hormoneja. Lisäks syön q10 koentsyymiä jota tosin pitäs syödä isompia annoksia jotta ne vaikuttaisi muniksiin. En tiedä onko näistä ollu mitä apua mut mun sammuneet munasarjat näytti viime ultrassa sisältävän folleja ja kohtu ja limis oli muheva ja verenkierto kuulemma poikkeuksellisen hyvä. Tiedä näistä. Myös ovulaatiota ennakoivat kipuilut on tulleet mitä en ole ennen kokenut.

Heipsan!

Piti tulla kurkkimaan vanhan luottoporukan kuulumisia ja ihan mahtavia uutisia täällä!!

Onnea heidip ja NNÄ !! :heart::heart:

missbllä mäkin näen selvän haamun! Vahvistumisia ja digiä vaan kehiin, varmasti jo antaa toivotun tuloksen. :wave:

Harmikseni sain lukea, että aika monella on epäselvä tilanne. :hug:

Eikös se greippimehu vahvista kohdun limakalvoa, joka helpottaa hedelmöittyneen munasolun kiinnittymistä? Mä myös liputan ton juomisen puolesta. Mä join viimoset kaks kiertoa sitä ja viimeisemmästä tärppäs. Ja musta se on kaikenlisäks hyvääkin.

Nää kolmisen viikkoa on ollu aika tylsiä ku en oo enää päässyt himotestailemaan. Mä tein viikko sit toisen digin, eikä antanut vieläkään 3+. Sain neuvolasta lähetteen verikokeisiin, missä kävin kaks päivää digin jälkeen ja hormoni arvo oli 8550! Musta outoa että digi anto silti vaan tuloksen 2-3, meni vähän luotto siihen testiin. :|
Ja pahoinvointi on tullut koko päiväiseks kaveriks, mikä laittaa taas miettimään että olikohan tää taas hyvä idea. :LOL: Mieskin tokas eilen illalla mun kakomisille: iteppähän tähän tahdoit! :whistle:

Mutta joo, tsemppiä kaikille ja toivon sydämmestäni, että kaikki saisi matkalaisen turvallisesti matkaan! :heart:

-Unnaunna ja Pätkis 7+4 :)

• Tykkää
Reactions: heidip*
Mulla ekaa kiertoa kans testissä vehnänalkioöljy ja miehellä ja. Lisäks vahva foolihappo tietenkin jota on käyttäny aina raskaaksi yrittäessä. Sitä suositeltiin lapsettomuuspolillakin. Muita kikkoja ovistikkujen lisäks ei oo.

Yhteistyössä