Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mäkin tuossa alemmassa näen haalean viivan.

Jos en nyt väärin muista niin joillain ei ollut kovia kipuja.. Ei oo koskaan ollut niin en osaa sanoa. : / Kysta tosin on ollut ja se kyllä nippailee..

Mulla on tuolla vielä Elivon testi ja digi.. en tiedä tahdonko enää edes tehdä vai varaudunko jo tamponeilla.. Mut jos kerta predictor early on 12,5 herkkyys ja ei tuon parempaa tullut niin tuskin huomenna sen paremmin näkyy noissa muissakaan. Mua niin ärsyttää... |O
 
Munasarjat voi tuikkia ihan kasvun takiakin. Siis munasolun kasvun.. Vaikkei ovista tulis. Myös keltarauhanen voi kipuilla. Ja kysta. Kohdun ulkonen kipuilee todella kovaa hartia pistoksen kanssa ja kipu tulee yleensä rv5-6 kun alkio alkaa kasvaa.
Lisäksi kipuja on hankala paikallistaa, vasemman muniksen kasvu voi kipuilla jopa oikealla.
 
Theran, joo tiedän tunteen :hug: Oliskin selkeät negat niin loppuis tää jahkailu ja epävarmuus :headwall:

Mulla taas päänsärkyä ja etovaa oloa nyt iltapäivästä asti, eilenkin oli illalla. Mur näitä oireita ku ei näistä tiiä mitä ovat. Rinnatki pullahtanu. Joko on pulla uunissa tai menkat tulossa.
 
Lukka Niinpä. Ja sitä vessassa kyttäämistä että joko ne alko.. Mulla ne kyttäämiset alko varsinaisesti tänään kun on joskus ollut kierto 30pvä. Joten voivat alkaa minä päivänä hyvänsä 30..31-36 Sekin rassaa hermoja mut sit kun ne alkaa niin sekin ottaa päähän. |O Mikään ei ole hyvä..paitsi postiivinen r-testi.. niin sitten alan hermoilee keskenmenoa.. :headwall:
 
Määräs kahet verikokeet kp 20 ja 22.. katto nopeesti limakalvon, oli ok.. siinäpä se. Ihan sama ku en ois mennytkään!! Ei anna letroja kun ovat samoja kuin clomit..

Yksi kierto clomeilla ja sit lähete lapsettomuuspolille..

En tiiä miksi vaste ois huonompi nyt kolmella tbl kuin 1-2 tbl..

Syön sen yhen purkin clomeja ja sit kesätauko, ei oteta ehkäsyä tietenkään mutta en ajattele koko vauvaa.

Ehkä ihan hyvä jos päästään polille,*josko sieltä saa vastauksia.. ei vaan kiva ajella 90km suuntaansa.
 
Mä en nyt teidän kaikkien taustoja tietenkään tiedä eikä mun onnettomalla muistilla edes muista vaikka olisin lukenut etenkin kun tässä ketjussa on valtavasti infoa monen ihmisen kohdalla.
Onko pisamapeikko ekat verikokeet? Kauan te olette yrittäneet? Onko esikoinen hakusessa?
 
Tässä mun viime kierron erimerkkisten raskaustestien viivanpaikat/roskishaamut tai mitkä lie: (rfsu, apteekin oma, pc ja sofi)
Negakierron r-testit ja toiset viivat
Aikamoisia viivanpaikkoja tai muita, inhottavia kun lupaa muttei annakaan....

MUOKS. Tuli vaan mieleen laittaa kun täällä arvotaan eri testien viivoja, mietin tätä kiertoa ett millä alkailis testaan?!
 
Viimeksi muokattu:
Cisu, kiitti kun jaoit noita kuvia, melkoisia haamuja :O Olis kyllä jännä tietää mitä minkäkin haamuviivan taustalla on. Miten monessa on alkanut raskaus joka ei kuitenkaan sitte etenekään? :( Miten paljon muut aineet virtsassa ku hcg tekee viivaa, olispa jännä tietää. Ja voi kettu kun näkyy olevan että halavalla ei saa hyyvvää :LOL:

Kyllä oli taas sellainen epäonnistuva taistelu yrittää nukuttaa esikoista (ikänsä ollu ns. huono nukkuja) että hohhoi :stick: Tässä sit vielä ihan lapsikatraasta haaveillaan... :D

Positiivista viikkoa naiset!
 
Viimeksi muokattu:
Multa otettiin tässä kierrossa ensimmäistä kertaa kahdet kokeet. Pari vuotta ollaan tätä nelosta haaveiltu. Saa nähdä jääkö luomusti haaveiluksi. Kun en oo varma tahtooko isäntä lähteä hoitoihin eli siksikin varmaan niin epätoivoista tää mun testaaminen. : /
 
Pisamapeikko. No jopa. Oliko se perus gyne vai lapsettomuus? Ottaako ne muka julkiselle hoitoo ku o lapsia? Täällä ei ainakaan hoideta enää mitenkää ku on kaks lasta. Monessa paikassa on yksi lapsi se raja.
Jännä, jos lääkäro sanoo et clomit ja letrot on samaa. Periaatteessa kyllä mut kuitenkaan ei. Eihän ne edes ole vaikutusmekanismilta samanlaisia! Clomit lisää estrogeenimäärää kun taas letrot vähentää. Clomit saattaa joillakin ohentaa limistä jne. Ärsyytää tollaset lääkärit jotka ei tiiä mitä puhuu. Tsemppiä Pisamapeikko! !

Ja onnea NNÄ, jospa se siitä nyt vahvenee oikeim kunnolla :)!

Meillä siis kans haaveissa kolmas vaik tuskin ilman apuja onnistuu. Yksityiselle vie tie sit ainakaan.
 
Ei meille neuvolassa kyllä sanonut että meillä on raja täynnä. Heti se otti yhteyttä lääkäriin ja lääkäri laittoi labralähetteen... Mistä muistuikin mieleen että piti tänään soittaa niitä tuloksia.. :snotty:
 
Meillä julkisen kautta pääsee lapsettomuushoitoihin niin kauan kuin on joko kaksi lasta tai kolme koeputkihoitoa täynnä.
Mulla muistaakseni juurikin clomit ohensi limiksen surkeeks. Tuosta toisesta lääkkeestä ei mitään kokemusta.
 
Theran riippuu varmaan paljon paikkakunnasta miten hoitoa saa.

Meillä julkiset hoidot käytetty, on kaks koeputkilasta, ja yksityiseen ei varaa. Tosin en hoitoihin enää muutenka lähtis, nyt kokeillaan puolitosissaan luomusti ajatuksella tulee jos on tullakseen.
 
Mä juttelin just sen mun laps.gynen kanssa tästä. Tää on siis töissä sekä julkisella että sairaaln lapsettomuuspolilla. Sanoi sitä, että on tosi typerää että Suomessa nää vaihtelee paikkakunnittain. On kuulemma kiristäneet näitä juttuja ja TAYs ainakin vetäny rajat tosi tiukalle. Ainahan tietysti kannattaa kysyä ja yrittää. Kevyet hoidot ei tietenkään ole hyvin kalliita yksityiselläkään (siis verrattuna IVF/ICSI hoitoon). Monesti labrat voi kuitenki käydä julkisella.

Muoks Pisamapeikko. Kösittääkseni hoitomäärä "nollautuu" uuden puolison kanssa eli periaatteessa jos teillö on yksi yhteinen niin silloin joissain on mahd.päästä hoitoon. Ja mä kävisin sinuna kunnollisella yksityisellä klinikalla. Otat mukaas kaikki labratulokset. Tosin ne ei yleensä annan lääkeitä ilman seuranta ultria vaan haluavat että munasolun kehitys monitoroidaan (monikkoraskauden yms riskin takia). Tää tietysti maksaa sit x euroa per ultra. Mulla esim meni viimeksi n.100€ tutkimukseen+ultraan kelakorvauksen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä