Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
:D Niih.. Mut nyt kyllä odotan huomis aamuun. En vaikka testit lupais vaikka mitä tuloksia ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa. :p

muoks. Aloin jo toivoa että menkat alkais niin loppuu tää tikkuun pissaaminen. :D
 
Viimeksi muokattu:
http://1.bp.blogspot.com/-gxxAbmM2NTY/VPMUjXtVvII/AAAAAAAAD8s/yIydN6Ew4PY/s1600/20150301_144410-1.jpg

No toi kemiallinen raskaus tai kiinnittymisyritys selittäis nää haamut, ehkä myös aiempia tuntemuksia kropassa. Toisaalta surku jos tollanen, voi ku olis jatkunu, mut toisaalta toikin jo kertois et tää vois onnistua :)

Multa loppu raskaustestit :D Pitää täydentää varastoja. Sillä aikaa toki voin kokeilla ovulaatiotestiä ;) Onkohan täs mitään järkeä ku en osaa tulkita tätä? Ideoita? (Linkki hyppäs taas tuonne ylös.)

Onnittelut plussailijoille ja halit pettyneille! :heart:

Tammityttö, mä taas voisin joka päivä :p Mies ei :(
 
Mutta... ei kai mulla nyt voi olla ovis? Olispa sitte kierto sekas, kp 31 :O Muistanko oikein että myös lähestyvät menkat vois hälyttää punasella testiviivalla? Se tuntuis todennäköisimmältä vaihtoehdolta. Mut raskauden varalta käyn kyllä hakkeen minäkin Predictor Earlyn niin pääsee taas testaa :D

Theran, eikö tuo Predictor Early väitä näyttävänsä viivaa vain jos raskaus? Sullahan oli haaleaa viivaa... :)

Neiti Näpsän äiti, haalea viiva sullakin :)
 
Kyl se tuon ihan haalean viivan teki heti kun puikko kastui. Mut kun ei ollut kuin korkeintaan 2h pissaamatta ja juonut ihan älyttömästi koko sen ajan. Mahtoi olla aika laiha testi ajatellen. Mut pitihän se mennä kokeilee. :p
Suosittelen kyllä sullekin että teet toisen merkkisen ihan kun kuitenkin mäkin näen sulla niitä viivoja ja sun kiertopäivät on jo ties mitä. Plussatuulia!
 
Iiks, onnea Neiti Näpsän äiti!! :) :heart:

Täällä vaivana migreenityyppinen pahoinvointi+päänsärky :( Rasittavaa kun tääkin vois olla raskausoire mut menee mulla myös normaalin mahdollisen PMS-oireilun piikkiin... :D Ens viikon oonkin töissä kun hiihtolomaileva mies on esikoisen kans kotona. Kivaa vaihtelua vaan ei jouda kauheesti himotestaileen ym. :O :D
 
Kiitos vaan kaikille :heart:
Jalat maassa pakko yrittää pitää. Vuosia mennyt. Ja useat kadonneet viivat takana.
Tänä aamuna tein pc lisäksi rfsun johon myös viiva tuli. :heart:
Aluksi näytti että pchen ei meinannut viivaa tulla. Mutta ilmestyi kumminkin testiajalla n. Minuutissa.










Itse pidän noita jo plussaa
Toivottavasti pysyvän tällä kertaa. :)
Nyt olisi Dpo 10 kp 27/28-32
Mahdollisesti rv 3+4 :O
Ovis ollut kai 19 2
 
^toivotaan nyt että tää olis sitä ihteesä :)

Pisamapeikko. Sanos muuta. Munkin limat ja halut oli silloin ku viivat oli nollaa. Nyt näyttää taas muka vahvistuvaa (kp17) ja jos ovis on sillo ko viimeisi (22-23) niin menis linjassa. Ainoa vaan että on lähes kuivaa eikä haluta :D. Tai kai ne limat voi taas sit tipahtaa yks kaks. TäS tän aamun tikku, eiline oli siis se nippanappa näkyvä haamu. Digi vilkuttaa edelleen 1425277033782
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu ja Theran
Kertokaahan tekin nyt mielipiteitä, ovistesti ollut plussalla nyt koko loppukierron ajan. Raskaustestissä (10) erottuu haamujen haamu tai ehkä viivanpaikka luonnossa. Oon tehny toisen ovis+ myötä kaikki testit aamun ekasta virstasta. Muka-raskausoireita olisi vaikka muille jakaa ja onhan dpo11 vielä aikaista, mutta.. että jo 6 päivää plussaa??
Tilannepäivitystä tähän.

Mulla tosiaan jäi tuo ovis+ plussailemaan, 8 päivää tikutin ja sitten loppu tikut. Ilmeisesti noi raskaustestit reagoi jotenkin ovikseen sillä se viiva ei vahvistunut ja sai tihrustamalla tihrustaa.

Tänään kp33 ja ehkä dpo10 tuosta toisesta ovis+:sta. Ja testiajalla haamu. Jotenkin on epäuskoinen fiilis :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran


Tässä vielä toinen kuva. Jos tää olis aiemmilla päivillä niin pitäisin hyvin hyvin heikkona plussana mut äh, en tiiä mitä nyt kun näitä on jo tullu eivätkä vahvistu... :( Eikä edelleenkään kuukautisia ratkaisemassa tätä hommaa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä