Theran: minulla on useasti viiva testissä tummentunut vaikutusajan jälkeen tai oikeastaan ilmestynyt haalea viiva (ohjeessakin sanotaan, että testiä ei saa enää tulkita kun 10min on kulunut eli tulos on luotettava välillä 5min-10min). Ärsyttävää, sanon minä.
Lukka: onhan siinä testissä kuitenkin haamuviiva, toivottavasti vahvenee päivien mittaan :hug:
Tammityttö: itse taas eilen testannut ovistestillä todella, todella haalen viivan, muutoin on taas ollut pelkkää negatiivista (tyhjää) noista kiertopäivien 14 ja 15 vahvemmista haamuviivoita. - eli on off on tämän kuukauden status myös täällä. Usko mennyt testeihin tai sitten omaan kroppaan :headwall:
Nyt menossa kp23 ja en tosiaan tässä kuussa ole saanut selkeää plussaa ovistestiin. Testaan vielä tänään, mutta uskoakseni enää ei kannata loppukiertoa testailla ja kalliita testejä "hukata". On kuitenkin alle 10 päivää kun menkkojen pitäisi alkaa, joten ihme olisi jos ovulaatio vielä tulisi tai kierto pidentyisi niin paljon. Kiertyo minulla ollut pisimmillään 31.
Mukavaa sunnuntaita kaikille :wave: