Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Pisamapeikko. Hyvä jos toimii :) mä saim sillä viime kuussa sitä terävää viivaa niin monta päivää että hermo paloi. Olen kuitenkin aikaanaan saanu ihan oikeenki näköisen plussan joten tympi.
Mulla alkaa muutenkin mennä kohta hermo. Viivat vaan haalenee ja digi vilkkuu. Taitaa olla miesten keksintö koko digi :D. Limojakin tulee miljoonatta päivää. Mä en tajua miten jengi tietää ovulaatiota ilman mitään. Mä ainakin ovuloisin vähintään 10pv kuussa limojen, kipujen ja olojen perusteella :D
 
http://2.bp.blogspot.com/-syCHGnjm_QU/VPK4kTjfZ-I/AAAAAAAAD8c/5R4Rlt22kcE/s1600/IMG_20150301_084117.jpg

Tässäpä tämän aamun tulos, ei mitään kunnollista :( Testiajalla tollanen onneton hailura.

Tammityttö, onhan se vähän sellasta :D Mäkin alan jo kyseenalaistaa oman ovulaatiopäiväni vaikka se silloin tuntui aika selkeältä. Nyt sitte oottelen vähän kummissani kun en tiiä mikä on homman nimi. Raskauden olettas jo näkyvän näillä päivillä vaikka voi kai sitä vielä pientä toivoa pitää yllä... Ens kierrolle on sit onneks ovistestejä varattuna :) Kaipa nää kierrot tästä alkaa pyöriä, mulla siis vasta yhet kuukautiset ollu vaikka esikoinen on jo vuosikas.
 
Huomenia!
Miten tulkitsen, jeesiä kaivataan?!
Eli eilen aamulla sain mielestäni ovisplussan (yläkuva), illalla jo haaleemmaan mutta tänään aamupissasta sitten vahvemman plussan (alakuva). Kumpi siis oikea plussa? Eilinen tehty oikeaoppisesti klo 10-20 välillä, tän aamuinen klo 8 yöpissasta. Testinä sofi.
image
 
Tammityttö jos digi vilkkuu? Monettako päivää? Mä olin niin jäärä etten lopettanut siihen 9 päivää vaikka ohjeissa sanottiin.
Lukka Hailuran minäkin näen. Ootko ajatellut kokeilla jotain muuta merkkiä? Mä sponssaan nyt apteekin omaa. :D
Cisu Mä en nyt muista mut ei kun hommiin vaan ahkerasti. :)
 
Theran.. vilkkuu. Viides päivä :( liuskassa aina vain haaleampi viiva. No jos menee samaan niin ovis olis vasta ensi vk lopussa. Ja miks mulla taas tippuu pikkariin värjäytynyttä nestettä :( wtf. Mä taidan luovuttaa. Ke olisi kontrolli ultra. Eiköhän siinä selviä.
 
Tammityttö, kiitos vastauksesta. Mä taas olen ollu siinä luulossa että se eka plussa olis se ns oikea ja sen jälkeen ei enää tarvis testailla mutta olen vielä ihan keltanokka ovistestaajana.
Mitäs muut on mieltä?! Noissa plussissa ero on kuitenki aika suuri.
 
Theran: minulla on useasti viiva testissä tummentunut vaikutusajan jälkeen tai oikeastaan ilmestynyt haalea viiva (ohjeessakin sanotaan, että testiä ei saa enää tulkita kun 10min on kulunut eli tulos on luotettava välillä 5min-10min). Ärsyttävää, sanon minä.

Lukka: onhan siinä testissä kuitenkin haamuviiva, toivottavasti vahvenee päivien mittaan :hug:

Tammityttö: itse taas eilen testannut ovistestillä todella, todella haalen viivan, muutoin on taas ollut pelkkää negatiivista (tyhjää) noista kiertopäivien 14 ja 15 vahvemmista haamuviivoita. - eli on off on tämän kuukauden status myös täällä. Usko mennyt testeihin tai sitten omaan kroppaan :headwall:

Nyt menossa kp23 ja en tosiaan tässä kuussa ole saanut selkeää plussaa ovistestiin. Testaan vielä tänään, mutta uskoakseni enää ei kannata loppukiertoa testailla ja kalliita testejä "hukata". On kuitenkin alle 10 päivää kun menkkojen pitäisi alkaa, joten ihme olisi jos ovulaatio vielä tulisi tai kierto pidentyisi niin paljon. Kiertyo minulla ollut pisimmillään 31.

Mukavaa sunnuntaita kaikille :wave:
 
No mä taidan heittää rukkaset mettään.. ärsyttäviä testejä. Ei sit antais mitään viivaa jos ei ole raskaana. :headwall: Mulla kun ei oo ennen antanut tuollaisia mut ovat varmaan muuttaneet testiä että ostettaisiin aina uusi kun vähänkin toivoa antaa. :mad:
Cisu Varmuuden vuoksi talletukset. :)
mamma2012 Onhan se ovis saattanut silti olla.
 
moikkuuu! mä en oo ovistestei tehnyt ikinä niin en osaaedellisiin sanoa mitään:) muuta kuin että toivon parasta!

mutta omanapa: JESSSSS digillä raskaana 2-3 vko!
ostin sen kun rfsuilla oli niin heikot viivat eikä mulla ollut viikoista hajua. mutta päätin nyt että odotan nyt vaikka 4+4 hippua! <3
(ja siis kaavinta oli 19.1. ei menkkoja sen jälkeen)

blue-bell
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Cisu
No sepä se. Sanos muuta. Mäkin mietin aina tota että onko ne oikeesti turhia viivoja (tai siis mitään viallisia testejä). Jossain valmistajan sivuilla luki aikanaan että esim sellanen first signalin 10 herkkyyden testi reagoi tosi herkästi jo pelkästään pissan epäpuhtauksiin etenki testiajan jälkeen. . Sitä tehtiin esikoisen aikaan tuolla lapsettomuus ketjuissa. Moni, mäkin , sain sillä viivan jopa testiajan sisään ja verikoe oli puhdas nega joten ei kyseessä edes mikään kemiallinen. Tuntuu vaan oudolle että testit antaa viivaa ilman YHTÄÄN mitään selitystä. Johonkin se aine reagoi, kemialliseen raskauteen tai sit johonki muuhun epäpuhtauksiin . Kai ne aina antaisi "turhia"viivoja sitte? Sofiakin on haukuttu mutta mulla ne on ollu ihan blankkona aina vaikka olen viikon hillonnu kaapissa ja todellakin käännelly vaikka minkä valon alla :D
 
Ja toi apteekin testi... huoh.. jotkut niistä antaa roskishaamua ja jotkut ei... olen testannut.. :headwall: No kp on 29/31-36 eli jos tätiä ei näy niin toivoa kai on. :) Miten tästä testaamis addiktiosta pääsee eroon? :kieh:

Kyllä.. tunnustan.. käytän testin erilaisten valojen alla että miltä se siinä näyttää. :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä