Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
No sanoppa muuta. Osassa hoidot katsotaan tapaus ja vaste kerrallaan, joillakin on kolmekin lasta hoidoilla, jokainen omalla hoidollaan. Toisaalla taas hoidot (jopa PAS) evätään kun lapsia on kaksi, vaikka kaksoset yhdestä hoidosta, ja vaikka omis soluja olis pakkasessa. Aivan älytöntä. Näin gynekin kertoi. En mä toki sitäkään kannata että mitä vaan korvataan yhteiskunnan varoista, onhan se raja johonki pakko vetää. Mutta miks sitten ei ole lakia X joka määrittelisi kaikille samat mahdollisuudet ja piste. Sit on jokaisen oma asia mennä yksityiselle.
 
Jaahas, ja taas pääsee alottaan yrittämistä tosissaan.
Kp6 tänään ja menkat aikalailla ohitse...
Tikku anto tämmösen tuloksen tunnin parin pidättelystä, tosin unohdin kokonana kattoo sen eli ehti kuivuu melkein tunnin ennku muistin sen, hups... yk5kp6
 
No niin, nyt tais tulla piste tälle haamujen tuomalle epävarmuudelle. Testinä rfsu, puhdas nega! Viivanpaikka näkyy mutta siinä ei väriä erotu. Tästä kierrosta ei vauvaa tule... :(

Olispa siistiä tietää mitä kehossa tapahtuu, alavatsalla vihlonu ja jomotellu. Jotkin megamenkat varmaan tulossa :stick:

Tsempit ja plussatuulia muille :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Pisamapeikko, ovisdigikö? Mullakin se on negaa vaikka aamuinen liuska on tollanen kun sun :(

Heidip, digi on herkkä. Monella digi on näyttäny raskaana 1-2 pienillä hcg määrilläkin :). Tässä on "viralliset" rajat
1-2 weeks = 25miu to 200miu
2-3 weeks = 201miu to 2000miu
3+ weeks = >2000miu

Mutta kiveen hakattuja noi ei näytä oleen mitä tuolla lapsettomuuspuolella verikokeita on tehty. Toivottavasti vahvenee!! :)
 
Pisamapeikko digi näyttää ettei oo ovis.. :O Mä sillä perusdigillä kerran yhdessä kierrossa huomasin kun jätti kontrolliviivan aika haaleaksi niin tulkitsi sen halean testiviivan ovikseksi..seuraavana päivänä ei mitään. Siitä vajaa viikko niin näytti sitten paksumpia viivoja ja ovista taas. : /
 
Pisamapeikko. I feel you. Mulla tulee kans limaa on off ja testit negaa. Mä jätän tän tähän tässä kierrossa. Huomenna on se gyne ja näkee sit menikö kaikki kympit kaatopaikalle. Nyt alko ketuttaa tää homma. Sylkitestiki oli taas sekava.

Mä en osaa kommentoida noihin viivoihin..MissB näyttäs häivähdystä :)
 
Heippa! Täällä olis yks ketä haluais teidän joukkoonne :) Mä tein siis itse cb:n digillä testin viime perjantaina (27.2) ja tuli raskaana 1-2. Sitä ennen tein raskauskeijusta tilaamia erittäin herkkiä testejä (se 10ml) ja todella hailakoita viivoja tuli, et näki vaan jossain tietyssä valossa. Sunnuntaina 1.3. alkoi sit vuoto, epäilen et oli varmaan kemiallinen raskaus? taikka sit tosi varhainen. Niin turhauttavaa! Tää oli siis mun eka km, mulla on ennestään tytöt 4/10 ja 7/12, eka tärppäs ekasta kierrosta ja toinen toisesta. Nyt on siis menossa jo 5 yk ilman ehkäsyä :( Jos tää ei sekottanut mun kiertoa, niin seuraavan oviksen pitäis olla ens viikon vkl.
 

Yhteistyössä