Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mulla greippi vei limat, mutta gelee royale on lisännyt niitä. Lisäks menee foli-b Strong ja berberiini.

Miks miehen himot ei kasva ovisaikaan? Itellä jatkuva himotus, mutta paha väkisin on miestä sänkyyn kaataa, vaikka aamulla suoraan sanoen käskin hommiin :D
 
Mitähän sitä keksis tuputtaa omalle ukolle että aktivoituis sekin useammin...? Aina sama juttu, "kello on paljon ja mua väsyttää" :stick: Ihan niin ku ei vois touhuta ennen ku on ihan väsy jos tosissaan haluais...

Osaako kukaan sanoa mitä vois olla kyseessä kun mulla särkee ja jomottaa koko ajan vain enemmän alavatsaa? Ei ole kovaa kipua mutta tuntuu koko ajan. Ihme kipristelyä ja paineen tunnetta, varsinki jos kumarrun. Ei oo ikinä ollu tällasta :( Ei kuukautisia, ei kunnon plussia, kp 33.
 
Ite olen käyttänyt "vippaskonsteina" vain greippimehua, vitamiinitabuja (joissa on reilusti foolia ja ei a-vitskua) ja ovistikkuja :p

Täällä kp7, ovistesti nega mutta peitot jo heiluu varuilta... kunpa edes joskus sen lapsen sais.
Jotenki melkein naurattaa, kun vielä vuos pari sitten oli jo teinistä asti varma että "hankin aikanaan monta lasta, ainakin kolmesta neljään ja viideskin voisi sopia". Vaan ei sitä ykköstäkään tätä menoa oo tulossa, hmh. Suurperhehaave on jo haudattu sentään. :D haaveet vaan tuppaa aina kaatumaan. Vaan ei nyt vielä luovuta kaikkea...

/muoks, ja en mä nyt oikeesti näin luovuttanut ja suruissani ole vaan vielä semitoiveikas, tuntuu vaan että kaikki ympärillä raskautuu tuosta vaan heti helpolla heti suhteen alkupuolella... jotkut on onnekkaita :D
 
Viimeksi muokattu:
Meilläkin se oN mies ketä väsyttää ja vaikka ja mitä. Ennen se jaksoi valittaa seksin vähyyttä (juu, oli vauva ja kaikkee. .yllätys ) eikä mua silleen haluttanukaan. Mut nyt ku olis syy ja panostanut niim perkeleesti noihin tikkuihin ja kyttäämiseen niin tympii ihan sikana nää illat kun se om töistä niin poikki että missataan potentiaaliset hetket. Tai sit se on töissä vuorokausi tolkulla. Että joo, joskus näinki päin.

Lukka en osaa kyllä neuvoa :( Ehkä katselisin hetken ja sit vaikka päivystykseen jos kivut yltyy. Kyllähän se kohdun ulkoinenkin nostaa hcg lähes normaalisti joten pitäs näkyä testissä. Kurjalle kuulostaa kuitenkin :(
 
Täällä on ollut käytössä ovistikkuja, mammavitamiinit, foolihapot, omegat, greippimehu yms.. Mutta ei, apua ei tähän mennessä ole ollut. Tosin mulla toi kierto oli/on niin sekaisin että ei tiedä aina milloin harrastaa seksiä ja millon ei..

Theran, samassa veneessä! Proge reilu 24, prolat yli 400. Tänään käyty aamulla vielä verikokeissa uudestaan kp3-5 tarkoitetuissa testeissä. Enpähän tuota tiedä mitä ne siinä tutkivat 0_o Miehen sperma lähti tutkimuksiin reilu vko sitten, kestänee 3-4vkoa valmistua tulosten >.< Kova on pelko siitä mitä sieltä tulee :( kun ei kerta tähän asti ole musta vikaa löytynyt, rakenteellista eikä hormonaalisia. Paitsi vaan että epäsäännöllinen kierto. Ilman teroja menty jo kauan ja nyt pikku hiljaa kierrotkin inhimillisen pituisia ;)
 
Meillä mies onneks on hyvin ollu mukana tässä yrittämisessä, parempi ollakkin kun pari vuotta jo oon vinkunu kolmatta lasta :D ei vais. Ihmettelen suuresti kun mies suostuu juomaan myös nyt tota greippimehua ja nyt myös tota vehnistä. Hyi, oli muuten pahanmakusta!! Greippimehuun olen jo tottunu :) jotenkin tosi outo tää mun vuoto nyt. Kolmas pv sen kemiallisen km jälkeen, vuoto oli tosi runsasta, mut nyt päivän aikana muuttunu jo ruskeeks ja tulee tosi vähän enää, yleensä menkat kestää sen 5-7 pv :eek:
 
Onks teillä muuten jotain suosikki ovistestejä? Mä tilasin taas eilen raskauskeijusta samoja liuskoja mitä ennenkin. Olisko ollu one step.. Yhes kierros tilasin cb digit, viel on yks jäljellä ni hyödynnän sen vielä täs kierrossa, se on niin selkee. (Hiton kallis vaan) mä en vaan tajua kun joka ikinen kierto mitä täs on yritetty ni olen aina yövuorossa! Nyt jos ovis olis samoihin aikoihin ku aiemminkin ni olis taas yövuoro :(
 
Zuhina samat haaveet täälläkin oli. Ekaa tosiaan tehtiin yli 2 vuotta ja nyt tokaa vuos yritetty. Jos vielä toisen sais niin sit saa tää yritys riittää. Eihän tätä pää pitkään enää kestä. En kyllä olis arvannut ennen yrityksen aloittamista, että voi olla näin vaikeeta, kun monet tullu raskaaksi siitä ainoasta kerrasta. Kateellinen niille olen :)
 
Pisamapeikko kokeisiin vain! Ei siinä mitään menetä.

NNÄ ihanaa, onnea! :heart: Samanlaisia hailukoita saatiin. Tarrasukkia!

MissB:llä mäkin näen hailuraa. Uutta testiä kehiin.

Lukka onko kivut hellittäneet? Bongasitko oviksen ajankohdan? Jos ne jatkuvat niin itse soittaisin ehkä neuvolaan. Mulla oli viime viikolla todella kovaa kipua alamahalla, sellaista polttavaa/painavaa ja olin varma että menkat alkavat seuraavana yönä. Taisi olla kiinnittymiskipuja.

Catharin oletko testannut vielä uudestaan vuodon jälkeen? Kun alkuraskaudessahan vuoto on enemmän sääntö kuin poikkeus..

Mä suosin RFSU:n ovistestejä, One steppejä oli todella hankala tulkita kun se kontrolliviivakin oli suhteellisen haalea jatkuvasti.

Tämä plussakierto oli mullakin eka jossa join greippimehua. Ja nyt toivotaan vain, että kaikki menee hyvin. Tänään rv4+0 ;)
 
Pisamapeikko. En osaa sanoa. Jos siellä ei kerta näkyny missääm vaiheessa johtofollia tai keltarauhasta niin eikai siellä verikokeessa mitää näy? Mutta jos lekuri oli sitä mieltä että näkymä oli loppukiertoon sopiva niin menisin kokeeseen.

Mäki käytän nyt RFSUN ovisestejä. Käytin aikaisemmin PC testiä mutta se antoi jatkuvaan tummaa ohutta viivaa niin ärsytti. Rfsu oli haalea. Sitäpaitsi ne on meidän kaupassa halvimpia. 14kpl maksaa reilu 8e ja PC 10 kpl yli kympin :)

Tänään olis ultra. Ukkoa en saanu eilen kellistettyä ja huomenna se om taas vuorokauden yli töissä joten toivottavasti ei just nyt mitään tapahdu. Ovisestit ei ainakaan näytä että mtään hoppua olisi :( muoks liuska näkyy olevan lähes yhtä tumma kuin kontrolli mutta tuo digi vilkkuu edelleen. Jossain jenkki sivulla luki että monella toi näytti päivää aikaisemmin plussan kuin se vanha didiovistesti.

Yks mitä mä ihmettelen on että nyt pari kertaa ku ollu valkeat pikkarit nii tullu sellasta vetistä ruskeaa hailua :( siis nooin viikon välein. Eli ei voi olla mitää ovisvuotoa. En tiedä miten usein tulee ku yleensä mustaa päällä..
 
Viimeksi muokattu:
Ku en tiiä enää mistään mitään.. siksi epäilen sitä progea nyt kun noi on nii vahvoja.. toki haluu aatella "entä jos sittenkin".. koska sofi on ollut niin haalea ja nyt luonnossa testiviiva tummempi.

Ei oo r-testejä.. eilen tein sen herkän puikon jonka kuvan laitoin..
 
Joku kyseli miehille vippaskonsteina jos vaan ei ole allerginen.. pähkinöitä ;) etenkin manteleita ja pistaasia. Pistää puntit vipajamaan ja lisää sperman tuotantoa :D

Omakohtaista kokemusta ja sitä tuo isäntäkin suositteli. Naisilla kuulemma parapähkinät auttaa :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Cisu

Yhteistyössä