Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Ootteko testanneet Rfsu:n digitestiä? Se sanoi tänä aamuna no -, eli en pitänyt testistä.

Tässä on päivän testisaldo pc:
unnamed

Minä nään kuvassa useita viivoja, vaikka testi on negatiivinen. Oon saavuttamassa pistettä, että menetän toivoni tämän kierron suhteen. Vaikka vielä on toivoa kunnes se lopullisesti viedään :headwall: Typerä kärsimätön masentuu.

Minäkin nään viivan Minixin testissä! Ihan oikean haamun! :)
 
Aivan kaamea masis iski : / Enteiliskö vihdoin kuukautisia ja pistettä tälle epäonnistuneelle kierrolle?

Milloin (kp) suosittelette aloittaa ovistestailun? Aattelin seuraavassa testata ja katsoa käykö yksiin mun omien havaintojen kanssa :) Ja mukavampi sit varmuudella tietää oliko ees ovista ja mikä on dpo kierron lopussa. Ihan syvältä tällanen ihme säätö mitä oli nyt!
 
Komeita plussia näkyy. Minix, mä näen kanssa viivan. Mutta siitä en oo varma tuleeko apteekin omaan viivanpaikka. Olen itse epäillyt sitä että niissä on.

Mä eilen pyyhkäisin verta illalla ja oli sitä yölläkin tullut eli katson että kp 2 olis tänään vai lasketaanko se vasta seuraavasta aamusta? Kokeilin varmuuden vuoksi vielä digillä aamulla niin nope. Ei siellä ketään ole. Eikä varmaan tulekaan. :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Theran :hug:

pisamapeikko, toivottavasti komiat ovisplussat enteilee hyvää loppukierron testailuun ;)

Ostin taas testejä pissittäväksi, PregCheckejä taas vaihteeks, kun jokin jenkkiläisten iso tutkimus väittää että raskaana olevistakin jopa joka kymmenes testaa negat vielä dpo 20 :O :D Kyllähän sitä tuntee ittensä höpsöks jo mut yhä puuttuu kuukautiset :popcorn: Gynen ajan jälkeen oon tän homman kans varmaan muutenki viisaampi, sitä ootellessa testaan... Onpahan mukavampi aamusta tulla liian aikasten herätetyks :p
 
Tiedättekö muuten, et miksi cb:n digiin kun avaa sen niin siellä on kolme viivaa vaikka ei olisi raskaana? Mä avasin sen edellis kierrossa, siellä oli kolme viivaa, mut nega oli :( mä ehdin jo sillon innostua, mut kyllä harmitti ku ei se tarkottanutkaan tärppiä :( Mä oon alottanu oviksen testaamisen suunnilleen kp 12-13. yleensä se on ollu sit kp 15-17. Yhtenä kiertona ei ollut ollenkaan ovista. Tänään olis kp 4 täällä, joten ens viikkoa todella odotellessa!
 
Hoksasin etten ollu hetkeen päässy vessaan niin en malttanukaan olla testaamatta jo nyt noilla PregCheckeillä... Kattokaas leidit mikä maanantaikappale mulle osu :LOL:

Mikä hämmentävintä siinä on paitsi ylimääräinen kolmas viiva ihan oikealla MYÖS haamu taas :headwall: Tosin tuohon kontrolliviivaan verrattuna sehän on melkein selkeä :D
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Lukka myötätunnosta. :hug: Kyllä mä sulle gynistä suosittelisin. Onko sulla joku muu syy mikä vois menkat pitää poissa?

Muoks. olitkin testin laittanut. Kyl mä olin näkevinäni siinä jotain. Onko noi viivat tuossa yhdessä vai miten noi on?? Uutta testiä.. :p

Mäkin sain digi cb ylimääräisiä viivoja vaikka ei raskaana. Siihen tosiaan tulee aina viivoja vaikka ei oliskaan raskaana. :headwall: Mutta silti mun on pakko avata se.. :snotty:
 
Viimeksi muokattu:
Pisamapeikko. Mut jos sulla on PCOS niin voihan olla että ovis vaan on nyt :) onhan niitäki ketkä ovuloinu ties milloin :) mutta mulla taas ei oo juuri soluja ja näköjää nämä vähätki kypsyy hitaasti ja eivät välttis jaksa kasvaa ovulaatiokykyisiksi.

Ja hienoja viivoja täällä. Toivottavasti vahvistuu vaan! Ja joo Digissä on aina viivoja vaikkei raskaana.

Katselin just omaa verikoe lähetettä. Tulee varmaan kymmenen putkea. Hauska saada tietää uusia arvoja FSH ja AMH tilasta. Myös DHEA katsotaan. Sit kilpparit , prola yms
 
Eipä tollasesta maanantaikappaleesta varmaan voi oikein sanoo mitään, aamulla taas "pitää" testata ;) Ihme homma miks saan haamut Sofilla, PregCheckillä ja Early Predictorilla ja negan rfsulla, millään en vahvistuvaa viivaa vaikka varmaan viikko sitten oli eka haamu joka saattoi sekin toki olla olematta mitään, nyt siis kp 34/ ?. Ovis on voinu olla myöhään, kp 16-18 oli hassuja tuntemuksia alavatsalla, pientä kramppia jne. Omien havaintojen (lima jne.)perusteella ovis olis ollu jo kp 13. Kp 8, 10, 12, 17 viimeks pupuilua :stick: Mun kierrot ei oo todellakaan aina ollu säännöllisiä (joskin ongelmia oli enemmän ihan nuorena). Jänskä nähä mitä seuraavaks.

Theran, en keksi mitään erityistä syytä selittäjäksi. Nuorena oli tosiaan PCO-viitteita munasarjoissa yhen gynen mukaan mut ei viime vuosina oo sanottu vastaavaa. Nyt olen 27.

Tammityttö, hcg verestä olis kiinnostavaa mut hankala saada lähetettä :( Vois toki yrittää silti... Toivottavasti sun labrat kaikki ok! :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä