Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Pisamapeikko: hieno viiva, - ei muuta kuin peittoa heiluttamaan :wave:

Lukka: uutta testiä perään tuollaisen maanantaikappaleen jälkeen!

Tammityttö: toivotaan hyviä tuloksia verikokeista; - ja tuo kilpirauhanen kannattaa ehdottomasti tarkistaa. Itselläni vajaatoimintaa ja mikäli läkitys ei ole kohdillaan, voi se vaikeuttaa raskaaksi tuloa. Itse tsekkautin arvot ja lääkityksen marraskuussa, joten omalta osaltani tyhjien arpojen osuminen ei ole johtunut siitä...

Olisi kiva tietää kuinka mones yrityskerta kullakin on menossa tai mistä yrityskerrasta onnistui, mikäli ei ole liian henkilökohtaista. Itselläni oli vasta toinen yrityskerta, ja ikäni puolesta varmaan tuleekin monta ennen kuin arpaonni suosii ;)

Testaamisen iloa ja vahvoja viivoja!
 
Mä olen tällanen laitapuolen kulkija täällä :D. Kaksi lasta, hoidoilla.. lapsettomuus vuosia takana ennen esikoista n.8. Muutama spontaani raskaus kaikesta huolimatta. Nyt kuopus 1.5v ja yritämme oikeastaan "puolitosissaan" koska luomuun mahdollisuus on promillen luokkaa. Mutta hoitoihin ei nyt just oo vara lähteä. Lisäksi imetän kuopusta vielä pari kerran vuorokaudessa.
 
Täällä menossa yk2 ja puolitosissamme puuhaillaan tyyliin tulee jos on tullakseen. Luomusti nyt kokeillaan joten luottoa onnistumiseen ei kauheesti ole.
Ennenstään kaks lasta, 4 ja 1v tytöt. Molemmat koeputkella aikaansaatuja. Esikkoa tehtiin 4 vuotta, raskaus lähti 2 ivfn tuoresiirrosta. Sen jälkeen v-12 keskeytynyt keskenmeno ja kuopus sai alkunsa pakastealkiota. Julkisen puolen hoidot meillä käytetty, yksityiseen ei varaa enkä kyllä hoitoihin enää kaipaakaan.
Itsellä pcos ja matkan varrella leikattu endoa ja kystia. Miehelläki heikenteny tavaran laatu. Että siinähän sitä. Ja ikääkin alkaa jo oleen.

Meillä apuina luomuyrittämisessä ovistikut, foli-b strong, sinkki, venhänalkioöljy ja monivita.
Nyt menossa dpo3-4 ja illalla tuli pyyhittäessä verensekaistalimaa. Tiedä mistä moinen kun ei ole tänään tai eilenkään sekstailtu.
Mutta vi ses, odotan jo innolla pääseväni testaan, oon ihan hurahtanu tähän "harrastukseen" vaikka ei oo kauaa kun ajattelin että mitä järkee tässä testirumbassa onkaan. No ei ehkä mitään mutta jännää on!!! :)
 
Meillä on nyt yk 5 menossa, kp tosiaan 4/29-30. Viime kierrossa oli tosiaan se kemiallinen. Meillä on kaksi tyttöä 4/10 ja 7/12, eka tärppäsi ekasta kierrosta, toinen toisesta kierrosta. Nyt siis pisin ja piinaavin aika menossa. Ikää mulla pian 25v. Ja apuna tosiaan on ovistestit, foolihappo, mama multivita, greippimehu ja nyt uusimpana tää vehnänalkioöljy. Katsotaan kuin käy! Vauvakuumetta ei yhtään auta se et mun kummipoika syntyi tänään ja toinen kummilapsi syntyy kuukauden sisällä :D
 
Meillä meni näin: Yk 18 km rv 6+0 yk 28 esikoinen tärppäs :) eli 10kk meni välissä.. Ja nyt yk 12 kp 21/27-30?. Nyt pitäis päättää lähetäänkö kesällä yksityiselle inssiä kokeilemaan. Vähän vaihdellut että lähetäänkö hoitoihin vai yritetäänkö vaan luomuna kun raskaus kuitenkin mahdollinen niinkin alkaa.
 
Esikoinen tärppäsi yk18, kuopus heti perään tjot2 (ikäeroa 14kk). Kolmas raskaus alkoi pillereistä huolimatta ja päätyi keskenmenoon 12/13. Nyt oli pillereiden jälkeen yk5, kun tärppäsi.

Eilen illalla tein liuskan parin tunnin pidätyksestä ja selkeästi viiva vahvistuu :heart: Viikon päästä voisi tehdä toisen digin ihan muuten vaan. Jos tää nyt kestää loppuun saakka niin kolmosella ja kuopuksella tulee olemaan ikäeroa reilu 7,5v.

Pisamapeikolle nyt peukut pystyyn!

NNÄ Mul ei digis ollu ku toises liuskas ne kaks viivaa ja toinen oli puhtaan valkoinen.

Lukka ootko tehny uuden testin? :D
 
Pisamapeikko. Näyttää sille että tää on hyvä kierto :)!!

Oma: onko jotain ajatusta/kokemusta follin kasvusta? Toki se lienee yksilöllistä mut käsittääkseni se kasvaa nopeiten tässä lopuksi? Jos se oli vajaa 14mm eilen niin milloinkahan ovis ehkä olis.. Ukko painaa niin paljo töitä ettei sitä saa hommiin :( Ketuttaa kun alkais olla nää the -päivät :(
 
Nyt pisamapeikolle hurjasti peukkuja! Mulla tuli viime kierrossa myös heti oviksesta seuraavana päivänä tissit kipeäksi joten ei voinut erehtyä.

Täällä kp18 ja edelleen odotan että noihin hiton tikkuihin jotain piirtyisi.
 
Mulla on esikoinen tärpännyt heti pillereiden lopettamisen jälkeen, kuopus heti melkein esikoisen syntymän jälkeen (ikäeroa 11 kk) kierukan aikana tulin raskaaksi lapsettomaksi todetulle miehelle, silloin päädyin keskeytykseen koska hän oli juuri jäänyt kiinni toisesta suhteesta. Ja nyt nykyisen aviomiehen kanssa tärppäsi heti pillereiden lopettamisen jälkeen mutta tuli km, nyt toinen kierto km:n jälkeen ja ff:n mukaan dpo7 ja lupaavia oireita mutta saa nyt nähä..

Pikkusen muuten korpeaa että koira päätti pureskella kuumemittarin. Jäi se lämpöjen mittauski sitte tässä kierrossa tähän..


Noista testeistä tuli mieleen että jännä ko davidin ppuikkotesti antaa paljon selkeämmän viivanpaikan ku davidin liuskatesti...
 
Kiiltokuva: tsemppiä ja toivotaan että lupaavat oireet ovat sitä mitä toivotaan :)

Omaa napaa: tänään siis kp2 ja mielikin jo hyvin nukutun yön jälkeen parempi. Eiköhän se jossain vaiheessa meillekin tärppää. Täytyy vaan jatkaa ovulaation bongaamista ja toivoa, että sellainen tosiaan tapahtuu. Mietin kuitenkin, että missä vaiheessa kannattaisi käydä alakertaa tarkistamassa, mikäli en ovulaatiota bongaa? Kokeilenko näin kotikonstein vielä muutaman kierron? Yk3 siis nyt alkanut :) Ja ikää himpun vaille 37, joten tämä vaikuttanee asiaan...

Tilasin netistä (kotitesti.fi) ovulaatiotestejä paketillisen, ja toimittavat ne minulle tänne ulkomaille. Asun väliaiakaisesti ulkomailla ja palaan takaisin Suomeen vasta syyskuussa ja täällä maassa on ainoastaan yhtä mallia noita ovulaatiotestejä apteekeista saatavilla. Ja niiden hinta on kirpaiseva! Mutta nyt saan ison paketin testejä, joten päästään sisäisen himotestaajanai pian valloilleen!

Viivoja toivotellen!
 
Pisamapeikko, toivotaan että nyt tärppää! :)

Mä oon täällä ihan hämmentyneenä... Neuvolaan soitin josko pääsis verikokeisiin... Eikö mitä, täti puhelimessa vain onnitteli ja alkoi aikaa varaamaan ym. vaikka ite koetin sanoa että kamalan mitättömiä hailuroita ja haamuja että enpä tiiä...? Onpas erikoinen tilanne :D Väitti vain että ei niihin mitään tuu jos ei raskaana oo ja sano että toki voi mennä keskenkin kun on näin alussa. No hoh, en tiiä voiko tollaset pelkät haamut jotka ei näytä vahvistuvan tarkoittaa onnistunutta raskautta :( Mitä tässä oikein pitäs aatella? Oonko mä jotenkin nyt ihan vajaaälyinen? Ei kuukautisia edelleenkään, kp 35. Tän aamun tuotos näyttääpi tältä (muoks. testiajalla kylläkin). Myöhemmin en enää nähny just mitään.

 
Viimeksi muokattu:
Lukka. Ehkå täti käsitti väärin. Moni käyttää termiä haalu ja haamu ihan selvistä punaisista viivoista. En mäkää neuvolaa noilla varaisi. Soita uudelleen ja sano että testi on epäselvä ja toinen testi vaikka nega ja menkat paljon myöjässä. Tai sit soita auoraan TK hoitajalle.
 
Hei kaikki. Pakko liittyä seuraanne, kun tää odotus ja jännääminen meinaa tehdä hulluksi:headwall:. Minulla kaksi lasta ja nyt kolmas niin toiveissa. Nyt ensimmäinen yk menossa ja edellisiä raskauksia monia kuukausia tekemällä tehty, joten olisin äimänä, jos nyt jo tärppäisi. Mutta, mutta.. On niin ihmeellinen olo. Vatsa löysällä, koko ajan nälkä sekä Linda negra ehkä tummunut. Nyt kp 25/26 ja testi näytti negaa! Tiedän ovulaation ajankohdan ja siitä on jo se maaginen 14 vrk.. Mutta mitäs sanotte, voinko vain kuvitella kaikki oireet?
 
Niinhän se menee tammityttö :D. Luulin olevani ihan perus järkevä ihminen, mutta miten sitä voi mennä aina näin pöhköksi näissä raskausjutuissa :D. Netissä tutkin kaikki maailman oireet ja tarkkailen itseäni ihan joka hetki. Miten sitä osaisi vaan olla ajattelematta..
Mutta ehkä kumminkin haen kaupasta vielä yhden testin ja kokeilen huomenna aamulla uusiksi. Hih.

Niin ja onnentuulia kaikille hätähousuille
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Cisu ja Wolt

Yhteistyössä