Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tammityttö: tsemppiä ultraan!
NNÄ: vahvistuvia viivoja toivotan sinulle :hug:

Täällä taitaa tilanne olla "game over"; tänään kp26 ja aamulla tuli kirkasta limansekaista vuotoa... Hirmeuisen turhauttavaa, tuli oikein surullinen olo. Normaalisti kierto siis 28-31, joten ihmeen ajoissa nämä nyt sitten tällä kertaa alkoi. Tosin kaikki kuukautiskivut uupuu (yleensä alkaa ensin kipuilla ja sitten tulee vuoto).

Pitää varmaan itsekin varata aika gynekologille, kun kroppa ei ilmeisesti toimi kuten pitäisi ja minulla alkaa ikääkin olla sen verran että se varmasti vaikuttaa toimintaan. Esikoinen tosin tuli 2,5 vuotta sitten ensimmäisellä yrittämisellä... :headwall:

Nyt pieni tekninen tauko ja itsensä kerääminen, sitten taas yrittämään. Positiivista on, että nyt voin illalla nauttia lasillisen hyvää punaviiniä ja suunnitella tulevaa :rolleyes:
 
NNÄ, pidän peukkuja!! <3

Mamma, voi ei. Toivottavasti vuoto ei kieli mistään kurjasta. Voihan olla että oli vaan sattumalta heikompi ovulaatio ja siks tiputtaa. Tahi sit raskaana :)

Pisamapeikko. Käsittääkseni PCOSkään ei aina ole samanlainen. Voihan olla että tässä kierrossa sitä johtpfollia ei vaa tullu ja LH on koholla. Vai oliko sulla lämmöt noussu kuitenki?

On. Odottelen gynee. Kuulemma hiukka nopea aika joten katsotaan mitä saadaan aikaan.
 
Juu, mä tein sit uuden digitestin ja siihen tuli ei raskaana :( mä kyl oikeesti ihmettelen nyt tätä mun vuotoa, kiva et on loppumassa/loppui jo nyt, tulihan sitä tosi runsaasti pari pv :eek: mä mietin et viittiskö olla nyt sit testaamatta ennen ku menkkojen pitäis seuraavaks alkaa, mut tällä luonteella tiedän sen olevan sulamahdottomuus :D ei tulis pettymystä jos tulis taas joku kemiallinen...
 


Kp 34 pärähti tänään kalenteriin mutta muuten ei oo mikään muuttunu... Ei oo kivut eikä tuntemukset pahentunu, ei kyllä loppuneetkaan. Sain kuitenki varattua yths:n gynekologille ajan ens ti. Jospa sit selviäis. Ootellessa... Varsinkaan kun ei kuukautisiakaan näkyny niin mitäpä sitä himotestaajan alku muutakaan tekis ku testais. Tein ovistestinkin et jos oliskin oviskipuja mut enpä tiiä? Luulin et se oli olojen ja limojen ja halujen mukaan kp 13 mut ei enää tunnu mahdolliselta. Eilen rfsu raskaustesti näytti tyhjää, tänään haamu :headwall:

Halit ja tsempit, monella muullakin huolta jos jonkinmoista :hug:

Kiitti muuten vinkistä, Wolt! Mun mies vain jo syö niin paljo pähkinöitä et sen pitäs olla jo melko sonni tai sit on jo menny yliannostuksen puolelle - mä voisin viiäkin siltä ne pähkinät pois kokeeksi... :LOL: Muita vinkkejä otetaan halukkaasti vastaan! Nimim. viime kerta kp 17 :stick:
 
Pisamapeikko minusta tuo on nyt ovisplussa. Mitä olen sinun testejä katsellut, niin itselläni mikään niistä ei olisi ollut plussa. Mullakin teki sitä että tulee tosi tummaa viivaa, mutta koskaan ne ei mulla ole ovista merkanneet, ennenkuin viiva on oikeasti tummempi kuin kontrolli. Silmät vääränä sai vertailla että onko ne tasavahvat, joten opin siihen että jos täytyy vertailla, niin se ei ole plussa. Mutta tuo on nyt mun mielestä plussa. Sillä se progekoe varmaan olisi järkevämpää ottaa myöhemmin? :)

Niin ja kukas se (olikos Unnaunna) joka kyseli kun ei digiin saanut rv6 3+, vaikka hcg oli yli 8000? Itsekin testasin joskus rv6 huvikseni pc:llä, ja siihen tuli testiviiva selvästi haaleampana kuin kontrolli! Mutta silti ultrassa oli elävä alkio löytynyt, joten johtuisko siitä että kun hcg nousee tarpeeksi, testit ei sitä enää niin kykene mittaamaan? Digissä muistaakseni on ainakin joskus ollut teksti että rv6 ei enää anna luotettavaa tulosta testissä.
 
Joo taidan käydä vasta ens vkolla progessa :)
Mulla tulee kans vahvoja, ennen jopa läpi kierron. Nyt noi vahvat piirtyivät heti kun muuten testiviivan piirtymistä saa ootella.

Mielenkiinnolla odotan lämpöjä miten käy.. mies tarvii varmaan kaataa vielä huomenna ja levätköön sit taas :D
 
Haha. No kyllä niin. Kp19 ja limis kaunis 10mm. Mutta folli max 13mm. Eli joko ovista ei tuu tai se puhkeaa raakana ja huonona mikäli ovis tulossa ylipäätään. Kummasti arvasinkin tämän. No ei mua harmita muu kuin Hukkaan tikutetut ovistestit.
 
20150304 110830

Tuossa näkyy mun vahvin viiva tästä kierrosta. Jotenki en usko ovulointiin. Vaikkakin viimeksi plussa tuli kp19. Mutta nyt testit ovat haalistumaan päin.

Tuo eka on kp10, viereinen kp11, sitten tuon kympin alla on kp14 ja vieressä kp 15 ja alin nyt tänään kp17. Olipa selkeästi selitetty :D
 
Viimeksi muokattu:
Tammityttö: olen samoilla linjoilla, hukkaan heitetyt ovistestit harmittaa... Onneksi en kerinnyt hukata yhtään raskaustestiä :D

Kirpsakka: aika vahvoja viivoja kuitenkin, oliko mitään tuntemuksia mahdollisesta ovulaatiosta? Voihan se vielä tulla :) Sanoisin, että jatka testaamista. Minullakin heitteli viivoja, ei viivoja koko kierron ajan.

Lukka: tsemppiä tilanteeseen, - toivottavsti selviää ja vielä parhaalla mahdollisella tavalla :D
 


Arvon himotestaajat! Tuleeko apteekin omaan viivanpaikka? Testasin muutaman tunnin pidätyksellä ja hailura viiva ilmesty 5min kuluttua ja vahvistui vähän siitä eteenpäin. Onko vain viivanpaikka vai voiko olla haamu? ? :/ kiitos jo etukäteen :)
 
Minix selvä viiva mutta voi olla oikea tai ei. Uusi testi kertonee :)

Pisamapeikko. Kysyin muuten siitä limakalvosta ultrassa. Kuulemma sen näkee helposti missä vaiheessa on menossa. Ennen ovista kasvuvaihessa se ultrakuva on selvärajainen kolmekerroksinen ja lima näkyy kirkkaana viivana siinä keskellä. Proge vaikutteinen tai ylipäätään loppukierron limis muuttuu sellaiseksi epätarkemmaksi.
 
Nyt olis dpo11. Aamulla teen uuden :) en ole koskaan saanut apteekin omaan näin haaleaa viivaa. Viimeksi tuli heti selkeä viiva kun olin raskaana. Ja dpot oli samat :/ siks mulla mietitytti onko näissä testeissä viivanpaikka yleinen.
 
Sillon kp 14 tosiaan sanoi että limison hyvä ja näyttää loppukierron limikseltä. Ja kp 18 vaan että hyvältä näytti.. ppitäis varmaan ite opetella kattoo sitä ruutua ja tulkitsee :D

Mutta ei oo ovis ollut ennen tuota kp14, vahvin viiva oli kp8 ja muuten negaa.

Outoa että mitä enemmän clomeja sitä huonompi tulos.
 
Tammityttö: olen samoilla linjoilla, hukkaan heitetyt ovistestit harmittaa... Onneksi en kerinnyt hukata yhtään raskaustestiä :D

Kirpsakka: aika vahvoja viivoja kuitenkin, oliko mitään tuntemuksia mahdollisesta ovulaatiosta? Voihan se vielä tulla :) Sanoisin, että jatka testaamista. Minullakin heitteli viivoja, ei viivoja koko kierron ajan.

Lukka: tsemppiä tilanteeseen, - toivottavsti selviää ja vielä parhaalla mahdollisella tavalla :D
No sepä se tässä onkin kun ei ole ollut muuta kuin nippailuista molemmin puolin. Viime kierrossa oli niin selkeä ja kivulias ovis ja tissit kipeytyi heti seuraavana päivänä ja lämmöt nousi. Nyt ei ole niitä edes, joten minäpä vielä odottelen :D juilii kyllä kovin vatsa ja alaselkä :/
 

Yhteistyössä