Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Niisku-Rouva luin tuon siun tarinan, ja olen ihan kyynelissä täällä.. Oon ihan sanaton. Samalla tuli mieleen, kuinka oikeesti niin kovin herkkä se aika on.

Miullahan tuli spontaani km 6+2 viime kuussa ja nyt varmaan saan hirmuiset huudot, mutta kun käskettiin pitää yksi kierros väliä, niin vähän tavallaan en niin uskonut sitä. Ajattelin,että jos ei se kroppa oo valmis, ei sitä tapahdu. (Ja silti kaikkea voi tapahtua, luonto on niin käsittämättömän oikukas joskus) Kun kaikki meni kuitenkin sitten tavallaan niin hyvin kuin siinä tilanteessa voi vaan mennä, en ymmärtänyt miksi me ei voitais kokeilla uudestaan vaikka heti. Oviksenkin bongasin, digi hymyili leveästi tasan 13 ja 14 päivää tapahtuman jälkeen, eli kroppa ehkä silleen palautui ihan ookoosti. En tosin tuntenut mitään tyypillisiä oviskipuja, mutta kaiketi se tapahtui kuitenkin kun lämmöt pompsahti heti sen jälkeen 37 :n pintaan, normisti 36.4. Eli nyt sitten ehkä en uskalla enää ikinä testata kun pelottaa niin vietävästi. Mutta seurailen teidän muiden testejä ja ihania viivoja :heart: ja kerään sitten itsekin rohkeutta tehdä se taas joskus tuossa, kun pystyy.

Sori tämä omanapaisuus, mutta tuli vaan ihan hassu tarve kertoa se ja päästää ulos :)

Tuli mieleeni, että muistaakseni täällä oli jollain tikkuja kun anto outoo värisotkua ja oli ns viallisia niin ainakin perhosten testien ohjeessa oli että pitäis virtsan antaa noin 10min jäähtyä ennen tikuttamista. Mullaki eilen ku kokeilin viimesen testini ni ei ollu täysin jäähtynyt pissa ni johan se anto aika sotkusen tuloksen...

Viimeksi muokattu:
^ tuo onkin hyvä tietää koska tilasin alesta niitä ja ovistestejä kans. Vink vink, oli ihan halpoja ku päiväys menee kesäkuussa ;)

Mä tässä vaa odottelen millo se th sit soittaa. Kuopuski heräs jo neljän jälkeen.. piiiitkä päivä!

mymosa
Lämmöt kyllä pomppii joka aamu.. kävi 35.8 2pvää, sitten kipus 36.3 ja nyt taas 36.0.. Eli olisko ovis kuitenkin vasta tulossa, onhan se nyt pillereiden loputtua aika säntillisesti tullut vasta kp19 tai jälkeen..
Mutta vähän toi eilen aamuinen testi ihmetyttää.. Oikeestaan en ees tiiä miksi hermoilen kun täyden varmuuden saa viikon päästä :D Siihen asti vaan ahkerasti joka 2-3pvän välein kellistää mies.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Myrtti iha ku tossa jotain epämääräistä punertavaa näkys mutta vähän oudosti :/

Mymosa Jos sä et saa toisen kerran kunnon viivaa niin kyl se eilen se ovis sit oli. Ja juu, pitää soittaa sit 12sta jos ei kuulu ennen sitä. Blaah. Varma olen negasta ja joku vika mussa on. Olen rikki! Samaa sanoin viimeks ku kuopusta laitoksella odotin syntyväksi melkee 2vrk supistusten kaa ja ti aamuna tuli lääkäri että katotaas.. sanoin vaa että rikki se toosanon, anna olla. No olinki jo 5cm auki :D. Mut nyt oon varmaanniha oikeesti rikki :(

Viimeksi muokattu:
Nelhm mä kans kovasti odotan uutisia sun tilanteesta, toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin! :)

Mä testasin eilen viikkonäytöllisellä 2-3 (viikkoja pitäis olla se 5 just), pitää loppuviikosta testata uudestaan saisko toivomani 3+ näyttöön vaiko ei.-.- kääk!! :O

Mymosa, täällä minäkin edelleen roikun - tuntuu vaan, että kun itsellä ei mitään tapahdu, ei osaa mitään kirjoittaakaan. Piinailun odottaminenkin on piinaavaa :attn:

Täällä dpo 3 ja odottavan aika on pi-it-kä-ä. Ovispäivän iltana nännit oli tosi kipeät, sunnuntaina ei ja taas eilen illalla oikein kiljahdin, kun mies niihin osui. Taas siis joku uusi post-ovis-oire ihmeteltäväksi.

Pää kaikista plussista ja haamuista pyörällä taustaillen - ja NelHM:n tilannetta ihmetellen,
Xienna

Viimeksi muokattu:
20140415 082855 - Aijaa.com
Tossapa taas lähes identtinen ovistesti.. jo 9 päivä putkeen. Ihan tasavahvojakin olen saanut. Ääh!

Mymosa Voi sinua <3

Hentuntentulla hieno pinkki viiva <3

Muoks. Miehen kaa katottiin ja ihmeteltiin puhelimesta r testien kuvia mitä olen menkkojen jälkeen tehnyt. Kaikissa on hento viiva, jopa tuo ukkokii näki. Ja se ku ei yleensä ole nin herkkä noita näkee vaikks toivonki joskus että näkis mitä minäkin..

Niiskun ainaki puuttuu vielä!!

Viimeksi muokattu:
Myrtti85 minäkin oon näkevinäni tuossa viivamaisen tummemman kohdan, miltä se näyttää livenä?

Omista kuulumisista sen verran että ei oo yhtään varjot vahvistuneet ainakaan omaan silmään -___- tuntuu et on menny iha haamujen kuvittelemiseks. Huomen pitäis alkaa vuoto.

Tässä aamuiset vähän yliajalla kuvattuna, ei vielä kuivana kuiteskaan, ei näissä hyvällä tahdollakaan näy _MITÄÄN_

Viimeksi muokattu:
Nyt se terkka soitti. Ja negahan se oli. Iha kuten arvasin. Mikähän mua vaivaa, väsyttää, pitää lämpöjä ja koskee?!! Jos ei oikeesti ala pariin viikkoon helpottaa ni pakko kait se on käydä lääkärissä. Jatkanpa oviksen tikuttamista. Vai oisko se voinutnolla ihan alkukierrosta kun tuli kyllä tosi tasavahvaa viivaa?

Mymosa ja Xienna messissä ollaan! Täällä dpo 2 niin ei ihmeitä, jänskäilen vaan muiden puolesta :) Myrtillä ja Ruusutarhalla en ainakaan mä näe viivoja...Niiskulla ja Hentuntentulla homma erittäin bueno! :) :) neIHM no niin, hyvä kun nyt tiedät niin pääset elämässä eteenpäin, kyllähän tuommonen epätietoisuus stressaa ja varmaan jo sekin aiheuttaa oireita, jospa ne nyt helpottus ja jos ei niin sit lääkärille mars! Kattoko ne sun tulehdusarvoja ollenkaan? Tuota sun lämpöilyä mietin et onko se sit stressistä johtuvaa vai mitä...onneks tää viikko on lyhyt työviikko ja viikonlopuks lähetään miehen kaa reissuun, menee aika nopeammin ja ens viikolla oon varmaan jo täällä pissitikku kuvineni, hehee!! :D

• Tykkää
Reactions: Xienna ja Tanya85
ruusutarha, se on siis sellai tosi ohut viiva, mut hailura ja väristä en oo varma :/

nelHM, no mitä hittoja, mikähän sul sit on?? Mä siis koko aamusen oottelin et tuut kertoo sit verikokeen tulosta. Kyl on outo!

Niiskun ja Hentun viivat on niin ihanaa nähtävää <3

nelHM sun oireet kuulostaa niin ikäviltä että 2 viikon odotus olis ainakin itselle hyvin pitkän tuntuinen, jos sun kivut pahenee yhtään niin varmaan kannattaa mennä lääkäriin enempää odottelematta.

Tunnistan kyllä ajattelutavan että ensin katsoo, ja katsoo, ja katsoo mitä käy, kunnes jonain yönä on mentävä taksilla :headwall: Itsekin luulin alkuvuodesta kohtutulehdusta raskaudeksi ja ois tosiaan hyödyttäny käydä lääkärissä aikaisemmin mutta toivoin vaan myöhäistä plussaa. Ja oireista olin kyl soitellu mutta aika annettiin yli kuukauden päähän. Se on pitkä aika se, siinä välissä kerkee käydä paljonkin........

Tää on jo ot mut avaudunpa nyt, että tänä keväänä ilmeni myös, että mun olis kannattanut käydä joskus gynekologillakin aikaisemmin, kun saman tien löytyi endometrioosi.

Lääkäriin menoa ei kyl helpota usein saatu kohtelu kun viimein on päässy vastaanotolle, munkin kuukautiskipukertomuksiin toisaalta OLIS VOITU puuttua mut ei, enkä mä itse keksinyt että ne sellasesta syystä johtuisi. Miten sitä itse osais ottaa oireet niin vakavasti kun lääkärit ja terveydenhoitajat on jo vähätelly ne?

Jos vaan oisin tienny oisin käyttäny hormonaalista ehkäisyä nämä vuodet kun lasta ei oo yritetty niin ei olis tää tauti edennyt. Mutta jälkiviisastelu ei kauheesti auta.

Viimeksi muokattu:
Omaa napaa oviksesta..
ootteko bongannu limatulpan? Montako päivää suunnilleen kesti ovulaatioon siitä? Mulla tänään tuli semmonen valkonen venyvä ja paksu ( tsoriii :D ) ja nyt kp10. Tikussa vahvahko muttei tasavahva viiva

Yhteistyössä