Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
mymosa
Aika outoja noi mammaksin tikut, ohuita.. mutta niihin ainakin tulee levee viiva, kun niihin leveisiin sain vaan kapeen testiviivan.. Negaa ne silti vaan on, limatkin kadonnut jonnekin??

Mua kiinnostas piuu mistä limatulpasta sä puhut?? Kun mulla tuli sillon kp7 sillon sellanen peukalonpäänkokonen kananmunalimaklöntti.. :)

mymosa
Niin ja NelHM, hyvä kun nyt tuo selvisi.. mutta mene ihmeessä aiemmin lääkäriin oireiden kanssa. Eivät kyllä kuulosta kivalta.

Täällä välillä vihloo nivusiin molemmin puolin, välillä toispuoleisesti.. toisinaan sitten sivuille, varsinkin oikeelle. Välillä tuntuu, että joku tökkis tikulla tai kirvelee tuolla sisällä.

Mymosa:mulla Semmonen pikkurillin pään kokonen vaalee limaklöntti :D sulla tullu noin aikasin joten kai se vaan sit voi tulla missä vaiheessa vaan... onko se ovislima kirkasta vai? Onko kukaan perehtyny näihin...

Piuu! Ite en oo tikuttanu ovista, mut mul tuli kananmunalimaa yli viikon.

Toispuoleista kipua myös vasemmas munasarjas toi limaviikko, ja sit tuli kuiva päivä, jonka jälkeen taas ilmaantu venyvät limat ja vihlo oikeaa puolta! En tikuttanut missään välis, mut tulehduskontrollis gyne ultras että oikeelta ois irronnu munasolu.

Eli jos viikon valuu limaa ja sattuu päivittäin vasemmalle, tulee taukopäivä ja sit sattuu 1-2 päivänä oikealle niin saattaa oikeelta ovuloida :p

muoks. ja se kuiva päivä oli kp 13, jonka jälkeen oisin ovuloinu kp 14-15 ilmeisesti. Näin oon yrittäny järkeillä.

Join muuten sitä greippimehua täs kierros ja se lisäs noita limoja kyllä, ihan tuntuvasti, eli voi kokeilla jos pitää limasta :D

Viimeksi muokattu:
mymosa
Mun ovistesti oli aamupäivälla samalainen kuin Niiskun kp13..

Mun pitäs soittaa hoitajalle ja kysyä mun kilpirauhastulokset, kun en oo ikinä saanut niitä vaan sanottu, että ok.. mutta sitten luin, että sen tsh:n pitäs olla alle 2,5 että ois raskaus mahdollista.. kyllä se gyne ne kahteli mutta tiiä näistä.

mymosa mistä sait tietoa tuosta tsh-arvosta ja kuinka luotettavaa se on?

Todella kiinnostavaa... mul on tasan 2,5, olin juuri viime viikon maanantaina kokeessa. Voiko raskaaks tulo olla vaikeempaa sitten jos on tolla rajalla. Miksiköhän lääkäri ei sanonut mitään kun tietää et yritän lasta vaan sanoi juuri että kaikki ok.

Viimeksi muokattu:
mymosa
Ruusutarha, ihan netistä vain lukenut ja tais tuolla yrittäjien ketjussa olla puhe myös..

mulla tsh 2,03 ja t4-v 15,5.. kuulema ok, mutta aika korkeet kuitenkin.. pitää ottaa puheeksi jos tässä nyt ei tärppiä ala tulla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Okei,, tosi ikävää et tällanenkin ongelma voi olla :(

ON. luulin et endometrioosi on mun ristinä tarpeeks mut ei oo, masentavaa. Keskenmenoriskikin paljon suurempi näköjään näis mun kilppariarvois,ja kuitenkin kaikki taas "OK". Tuntuu taistelulta tää lääkäreillä käynti kun mitään vikaa ei muka ikinä oo. Sit kuitenkin...

Nyt limajuttuja karttavat tästä ohi :kieh: Piuu: Minä kirjoittelinkin joku päivä piinailjoihin, että mulla alkoi ovis kipuilla viikko sitten sunnuntaina eli kp 9 ja oliko kp 11 vai 12, kun ulos tuli reilusti limaklönttejä - vieläpä eri värisiä muttei läpinäkyviä. Ovisplussa sitten pe eli kp 14 ja oli yhtä vahva vielä kp 15, jolloin kivuista päätellen ovis tapahtui. Kp 16 tikussa enää haalea viiva.

Piinailu käynnissä, raskauslaskurista tarkistettu jo mahdollinen laskettu aikakin :ashamed:

Mä kans iha ymmälläni noista ovisjutuista. Kaksi aiempaa kiertoa limat ja juilimiset jo kp8->.. ollu varma oviksesta mut viime kierron ku tikutin niin plussa tuli vasta kp20. Ja nyt mulla nuo vatun testin ollu niin vahvoja koko alkukierron etten tajuu mitään ja sekin just nyt vituttaa. Tänään tuli mullakin sellanen iso kellertävä limaklöntti.. testi kuitenki ehkä vähä heikompi mitä esim.kp10 kun sain rtestiinkin selkeimmät haamut. Ja mähän sain siis viime ovisplussan aikana myös rtestiin haamuplussan. Oonko mä siis ovuloinut jo?? Pitää nyt tikuttaa vaikka tekis mieli melkee vaa jättää koko touhu. Se alamahakipuhan mylla oli tosi pahana menkkojen jälkeen.. oisko se nyt ollu sit ovista? Eilen oli kyllä nuo nivuset niin tulessa ettei ikinä! Alaselkää edelleen juilii ja mahassakin nippailee sivuilta. Iha kuivaa on. Se yks iso lima tänään. Seksi kyllä sattu sillo kp10.. ja nii sattu muute viimeks oviksen aikaankin. Noh. Jos en tasavahvas enää uudestaan saa niin se sit oli jo. Oiskin ihanaa saada normaali kierto takaisin!!!

Niiskulla ihania viivoja.

Mä en vaan aiemmin oo mitään huomiota herättävää limailuja huomannu nii tuo oli jotai uutta tuo klöntti ja google puhu limatulpasta :D mut mä jatkan tikutusta jos sillä saisin kiinni sen oviksen ku en näistä kropan merkeistä osaa päätellä.

Mäkin tykkään siinä mielessä ovistestillä saada oviksen kiinni, että ois joku haju ees kierron pituudesta. Mä mietin niinki typerää juttua että onko ovis voinu olla menkkojen aikaan tai heti niiden jälkeen. Kun se vuoto oli nii limasta ja outoa vr.normimenkkoihin? Ja kun oon näistä alamahakivuista puhunu niin vasemmalle tuikki menkkojen aikaa ja jälkeen kovasti.. siksihän mä aloin epäillä onks kaikki ok. Ne mun otestit on tasavahvoja kyllä suurin osa tonne kp10 asti :/. Mut ei pitäs ressata. En tietty ovuloi ollenkaan tässö kierrossa. En tiiä.. joku on ku tää väsymys ja ruokahaluttomuus edelleen vaivaa noiden lisäksi. Ehkä mä oon hullu :D? Ja romahduskin koettu useasti :D. Kiva silti täällä yhessä arpoa tätä naiseutta!
Mymosan nivuskivut kans mietityttää. Mulla ne alko ehkä toissapäivänä? Eilen oli iha törkeet ku tänään taas ei enää juikkase. Tissit senki eestä sit kipuilee. Mä haluisin yhen pöovön olla ees MIES. Raapisin vaan muniani ja piereskelisinneikä hävettäs yhtään. Panisinki kaikkee mikä liikkus :D

• Tykkää
Reactions: Spukka
Mullaki oli oudot viime menkat ja ovistesti oli tummana pari päivää menkkojen jälkeen mutta sit se haaleni. Ja pahoinvointia on ollu paljo mitä ihmettelen mut ei, raskaana en oo :D ärsyttää vaan nuo vauvalan ovistikut ku ne värjääntyy nii sotkusesti! Vielä kysäsen onko täällä ketää keltä puuttuu toinen munanjohdin? Mulla se repes kohdunulkoisen takia. Vaikuttaako se suuresti raskautumiseen... sanoivat kyllä ettei suuresti mut mut.... onneks tää ovistuntus tapahtuvan ehjältä puolelta :D

piuu mulla kun ne fuckin testit ollu tasavahvat kp4-10. No ehkä ei iha joka testi mut selkeesti siel on tasavahvoja. Ite tykkään pc:n ovistikuista. Nuo mammaksit on vähä ei nii kivoja :D. Perhoselta tilasin kans ja piti tulla tänään mut eipä tullu. Taidan tikkuhulluna hakee pc:n paketin vielä. Hävettää iha ku tässä tuppukylässä myy vaa cm noita testejä. Ei prisma eikä enää äääs markettikaan :O. Ja mitä tulee muutes tohon greippimehuin niin on uskomatonta että en ole sitä löytänyt Savon ja Keski-Suomekaan isoista kaupungeista enkä parista pienemmästäkään paikasta.. omasta kylästä puhumattakaan. Joten mä en sitä voi juoda vaikka haluisin. Kyllä sitä ennen on saanut! Ei me landepaukut vissiin tarvita sellasia kun ovat ottaneet valikoimasta pois. Kiinnostas tietää mistä päin Suomea sitä sit saa?!

Mäkää en löytäny kaupasta jossa asioin niin vaaleaa greippimehuu, mut 2 litraa join punaista Valion hedelmätarha-sarjan jotain (uutuutta?) kuitenkin greippi+verigreippi. Katoitko oliks sitä? Ite ostin nimittäi vähän pienemmäst kaupast

Valio Hedelm

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä