Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Greippimehusta. Sen pitäs olla sitä valion mehua, koska se ainut missä se foolihappo. Ei noissa muissa mitä mainitsitte ole koko foolihappoa. Nimim. Erittäin perehtynyt :D. Korjatkaa toki jos olen väärässä.

Onnea Hentuntenttu <3

Mut hei, mä en ehkä ole rikki.. limat bongattu nyt ip:stä.. josko se iha ovulaation tekis.

Ai että, nyt mä tein sen!
Rekisteröidyin tänne ku oon lukenu tätä ketjuu ja tota nelosta yrittävien kans ja en voinu enää vastustaa kiusausta, ku täällähän on sellasia joita kiinnostaa mun limat ja jomotukset ja viivat ja joiden tikkujen viivoja mie käyny monta viikkoa tiiraamassa! :kiss::LOL:
Että jos mukaan mahtuu , niin tänne änkeen!

Meillä siis jo neljättä kuumeillaan, ennestään on 2007,2010 ja 2012 syntyneet tytöt. Tokan jälkeen aikanaan sanoin, että tää oli tässä... Sit tuli kolmas..Ja melkein pari vuotta meni ku taas nous kuume.

JA ovistestejä oon pissiny jo yhen paketin verran. Nauroin tuossa eilen aamulla vessassa kun taas siellä pissillä lotrasin, kun paketissa luki, että riittää 2-3kk... Mulla YK1 menossa ja pari tikkuu jäljellä :LOL: Tosin tää kierto meni vähän koemielessä, mies ollu tosi paljo reissussa ja oviksen aikaan toisel puolel suomee niin pyhällä hengellä tässä kuussa mahollisuus isyyteen. Mutta lähinnä tosiaan yrittäny viivojen tummuuksia ja paksuuksia analysoida...Limoista puhumattakaan! ;)

• Tykkää
Reactions: piuu ja sarasofia
Hei kaikki himotestaajat, te jos ketkä voitte varmaan auttaa mua! Eli, kuinka yleistä on liuskaraskaustestien ns. viivanpaikat? Tein tänään iltasella kaksi testiä. Ensin Sofi, jonka viivanpaikan jälkeen en saanut rauhaa ajatuksiltani ja oli pakko tehdä vielä pregcheck, jossa sama homma! Viivat näkyy kääntelemättäkin, mutta en ole varma onko niissä väriä, niin haaleita ovat. En mä tässä kovasti toiveita elättele, kunhan halusin purkaa ajatuksiani. :D

Minäkin tuota rybb and deckersiä vetelin, kunnes katsoin makeutusaineita, mitä se puteli sisälsi... Siirryin valion litkuihin sitten... Tuo rybb and deckers on vaan hyvää kylläkin...

Asiasta keppihevoseen, sain varattua tänään neuvola-ajan ja se olis 29.4. Ja se voi olla, että vingun jonkun varhais ultran, koska eihän siitäkään takeita oo ollenkaan, kuinka pitkällä tää herne tuolla mahassa jo on... Mutta tosiaan nyt se odottamisen helvettipuoli iskee, närästää niimmaan perkeleesti! Tosin kaipa siitäkin täytyy vaan iloita... Rappuset on aivan tuskaa!! Vihaan!! Kuolen niihin!

Taitaa olla sulla Daavidin testejä? Nuo taavetit ei ole herkimmästä päästä vaikka niin lupaavatkin. Moni on kuulemani mukaan saanu muulla testillä vahvan viivan kun taavetti vielä haamuaa/hentoilee. Peukut pystyssä että säkin noihin tonttuihin pääsisit =)

mymosa
Lämmöistä tietävät mittailevat??? Voiko lämmöt heitellä kovinkin kovasti kierron aikana.. kun tänä aamuna lämmöt laskenut taas 35.8, eli oisko odotettavissa muka menkat (viimeks vuoto alkoi samana päivänä) vai miten toi lasku menee jos ovis olisikin? Vai heitteleekö muuten vaan..

Kun ei oo selvää lämpöä ollut vaan heitellyt koko kierron 36.3-35.8 välillä.

Juuh, mun taavetti ihan saman näkönen kun eilenkin. Hitto jos niit perhosii tänäänkän tule, niin käyn epätoivoseks :kieh:

Mä en kyl saanu Spukkan taaveteista viivaa aikaseks. Ja tosiaan minä jo menettänyt luoton niihin, kun tulee tommoi ihan kapee viiva, enkä oo varma onko siin ees väriä!

Kertokaa mulle mistä hylly välistä Prismasta voi löytää noita PC:n testejä??

Myrtti Meidän prismaa ei ees myy niitä.. tai mitää testejä. Ainoastaa cittari ja siel sit rfsu:ta kans. Tai sitnen ole vaa löytänyt. Mut ei ole muun intiimin kaa ainakaan.

Mymosa Sulla on varmaan nyt sebovis ku laski noi lämmöt!

Yhteistyössä