Huhhuh nelHM! Jospa vaan kuitenkin se on sitä itteäään?? Ei pitäis näissä ristiriitaisissa tilanteissa innostua liian hätäisesti, MUTTA kyl toi vaan näyttää viivamaiselta, että että... Mitäs jos... =) =) =)
Taitaa olla aika huono tuo testi nelHM kun verikoe oli negatiivinen. Kuinkahan moni on ollut ensin onnensa kukkuloilla ja sitten tullut ryminällä alas. Selvä viiva siinä on.
Mä alan menettää uskoni.. ei mitään merkkejä mistään.. Tuolla on vielä 4 testiä, jotka teen huomenna ja perjantaina.. sitten saa olla..
Meillä on miehen kanssa pääsiäinen panolomaa, joten tiistaina sitten kuulemme onko kaikki ollut turhaa
Tein testin. Kuvassa testiajalta ja sen jlk kolhun saanut tikku kuivana. Testin teon jälkeen tuli muutama verihyytymä ja sen jälkeen ihan vaaleanpunaista limaa. Taitaa kohta kurvata kunnon puna-armeija.
Mä oon taas näkevinäni viivan tuossa ylemmässä testissä, Mullinmalli, kun ruutua pikkasen käännän niin siinä on mun silmissä viivan muotoinen varjo Onko se sit mun päässä hmm?
Ahdistaa, ettekö te muut näe näitä kaikkia viivoja joita näkökenttäni tursuaa %( raskaustestien pitäis olla reseptillä kun yksi tulee täällä viivahulluksi...
Onpa outo tuo nelHM tilanne. Mulla ei ole ikinä ainakaan Testitukun testeistä tullu mitään ylimääräisiä viivanpaikkoja tai haamuja tms. eli ovat toimineet hyvin. Luulisi jos sulta kerran verikokeesta katsottiin, ettet ole raskaana, niin eihän sitä hormonia voi noissa testeissäkään olla. Kandee varmaan tilaa jotain muun merkkisiä testejä. Harmi ettei sulla nyt ole eri merkkiä niin olisi voinut verrata mitä ne näyttää. Kummallinen tilanne, toivottavasti ratkeaa pian!
Mä täällä nauranu isännälle että uitanpa vaikka pihalta tikkua ni siihen tulee joku viiva kuiteskin . Mä uitan yhen hyönteisen aamulla mielenkiinnosta ja sit toivon että ovuloin, ellen ole sitä tehnyt jo, ja että alkas tapahtuu jotsin ja sais oikeen plussan!
Nii törkee päänsärky että ei grammaset panadolit paljoa ole auttanut.. pitänee painua peiton alle. Huomiseen =)
Myrtti Kiitos =). No uitin sen perhosen ja ei siihen nyt tullu mitään. Eli se eilinen oli viallinen tai mullanoli eilen ovis ja se reagoi siihen. Nyt nimittäin pc ovistesti anto vaa haaleemman viivan.. senperhosen ovistesti taas vahvemman mitä eilen, mut johtunee aamu pissasta. Mä kyl yleensä parhaimman ovisviivan saan tokapissasta. Että jos siitä ei plussaa tule ni oiskl se ovis ollu sit eilen? Nyt nimittäin kp15..ja oisko dpo0?
Lisään edelliseen pohdintaan sen, että mähän sain tosiaan viime oviksen aika pos.rtestinkin. hennon viivan mutta ihan selkeen. Tosin erittäin herkällä testillä mut kuiteskin.
Perhosen testit näyttää kyllä viivoja, ne näyttää ovulaatiopäivänä, joskaan sillon ei mitään päätä hyimaavaa, toisin sanoen, kaksi viivaa ovis, yksi ei.
^eli ootko saanu perhosen r testillä oviksen aikaan kaks viivaa? Sehän ois hyvä. Eilinen pc ois ollu sit se plus ja siks siis noinki selvä viivanen tuossskin eilen. Lämmöt kyllä laski eilen. Jos en saa enää ovistestiin tasavahvaa niin se oli sit =)
Lämmöt toista päivää 35.8.. joko en ole raskaana tai en sitten ovuloi ollenkaan.. huoh. Noh pitää koettaa tuonne 11 asti, että saa kusasta yhen tikun..
Joo.. eiköhän se ovisplus ollu eilen. Uitin vielä pc:n tästä normikerrasta mistä aina joka päivä uittanut ja testiviiva jää selvästi haaleemmaks. Alamahaa juiliikin sen verran että varmaa se ovis tapahtuu tässä pian siis. Tunsin irtoomisen viime kierrossa ja se oli kamala alamahakipu noin puolen tunnin ajan =).
Mites mymosa?? Ehkä sullakin se toissa aamunen oli plus? Eiks se sillo antanu tosi vahvaa ku tänneki kuvan laitoit?
Nelhm, sekin voi olla.. tosi nopea ovis siis.. Mutta en tiiä, en osaa oikein luottaa siihen. Sen mukaan nyt ois dpo2.. Mutta kauheet nippailut ja juilimiset käy enemmän oikeella, joskus vasemmalla.
Testaan noi 4 tikkua vielä ja sitten vaan ootetaan.. ei sovi mulle.
Mulla irtoo kyl nyt oikeelta.. huhhuh. Ei voi erehtyä ku meinas koko munassrja irrota :O. Mä nyt meen että tänään dpo0. Niin on ovisplussan jälkeinen olotila. Jatkan uittamista kun tuli noita tikkuja hommattua . Jos ne vaa haalenee tuosta ni eiköhän se ollu siinä. Ja jos ke törkeet nihuskivut ja mahakivut oli sen rakkulan kypsymistä? Eikös sullakin mymosa nivusia juikkassu joku päivä sit reilummin? Sovitaanko että otetaan nyt se rtesti plussakin? Ja lohduttaudutaan sillä että ei nami ja niiskukaan kirkuvia ovisplussia saaneet ja nii on nätit viivat tikussa <3
Mulla se on tosi polttavaa kipua.. sellasta kovaa ja jomottaa. Saattaa jomotlla kauemmin mutnsit on selkee just joku puolen tunnin hetki kun koskee enemmän.