Moikkelis vaan kaikille piitkästä aikaa!!
Ja näin alkuun aiheeseen sopivasti toivottelen kaikille tasapuolisesti muna rikasta pääsiäistä!!!!
ON: Tässä on muutama viikko vierähtänyt päättötyön merkeissä ja VIHDOIN JA VIIMEIN se on valmis. Se kaikki itku potku raivarit nyt sitten palkittiin.....Ja stressi on pois poikkeen sen osalta....
Viime kierto näköjään venähti piiitkäksi, mutta tästä kierrosta taitaa tulla ns. normaali....Ovista kovasti olen tikuttanut ja nyt siis kp 11 jos oikein laskin niin ovis tikut alkoivat tummumaan. Ja jos vanhat merkit paikkansa pitää niin huomen aamulla saattaisi DIGIKIN hymyillä...Tai ehkä viimeistään La aamuna.....Hieman on kyllä ovis oloja ja kosteuttakin on ihan mukavasti
Sopivasti onkin sitten mies kotosalla kun on piiitkä vapaat, itse kylläkin aamuissa töissä, mutta AIKAAHAN peiton heiluttelulle on aina....Nyt ollaan aloitettu tallettelu jo eilen ja tänään, että ompahan ainakin simppoja oottelemassa.....Odotukset tähän kiertoon on kylä kovat, niin kuin aikaisempiikin......Pettymys on TAAS suuri jos ei tärppää...Tämä olis niin ku 3yk tai 2 miten te täällä sen sitten laskettekaan.......
Noista ovis testeistä: Itse tilaisin kauheen satsin tuolta perhosilta...Ihan paseeta koko testit...Ei tee yhtään mitään...Viime oviksen aikaan DIGI hymyili niin nöihin testeihin ei tullu viivan viivaa....Ties vaikka vanhoja ollunna...No Davidiin olen itse saanut kyllä vahvan o plussa myös.
Mutta parhaimpina olen pitänyt PC testejä joita saa ihan marketeista. Näyttää selkeen plussan ainakin mulla eikä turhia viivan paikkoja. Viime kierrossa kun DIGI hymyili niin PC oli myös TUMMA. Ja hintaa noilla on 7.50 10kpl. Eli ei paljon kallliimpia kuin netissä. Suosittelen!