Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
^ jospa meillä jotain tapahtuis. Tai sit ollaan iha rikki ja liian vanhoja.. tai enpä mä susta tiiä. Ilmeisesti raskaaksi tuleminen todella hankaloituu iän myötä? Ja mä kyllä luulen täs imetyksen estävän kans jotain tapahtumia tuolla. Vaikken imetäkkään enää kovin useasti vuorokaudessa.

Eikä pitäis kyllä ees valittaa näillä vaivasilla yk:lla. Niin on monilla vuosien takana. Ei ollut siis tarkoitus loukata! ! Mutta ennen käynyt vaan suht helposti. Luulen imetyksen vaikuttavan nyt asiaan. Ja tän asian vatvomisen ku jättäis yheks kerraks ni vois heti tärpätä.

mymosa
Toivottavasti vaan lääkäri tajuaa määrätä terolutit heti, jos tiistaina paljastuu ettei ovista ole ollut.. jos on ollut niin sitten pitää ostaa kasa tikkuja koska ei yhtään tiiä millon raskaus ois alkanut jos on alkanut ollenkaan :D

Minäkin tunnustan iha vaa harrastemielessä uittavani noita tikkuja sillon tällön :D. Noita perhosia olen jo muutaman huvikseen uittanu tässä muutamana päivänä eikä niihin ole sen yhden kerran jälkeen tullu mitään.. paitsi tänään olevinani sain taas jonku haamun ku piti huvikseen uittaa. Taitaa olla tosi huonoja testejä. Mut tossa kuva testiajalta kuiteskin teidänkin pällisteltäväksi.. itse näen hentoa mikä kuivuessa näkyy hyvin.

Viimeksi muokattu:
mymosa
Mä laskin, kun ei nyt muutakaan ajanvietettä ole, että siinä km-kierrossa on ollut ovis vasta kp20 jälkeen.. kp19 asti tikutin ja en saanut kiinni..
Eli mulla se verikoe kp23, jos siinä ei näy ovista niin pitäsköhän ostaa lisää tikkuja..

Ja mun piti tehdä uus perhonen.. sain siihenki mielestäni haamun :O. Tosiaan kussu noita jokusen ja vaa sillo siihen yhteen joku päivä sitten sain minkä näitte.. ei muuta. Onko tuolla viallisia noi paljon joukossa?

nelHM Onnea oviksesta! :) Ja onpa tosi huonoja testejä!! Huh, miten herkästi reagoivat lh-hormoniin!

Täällä kp 2. :) Tämä ja edellinen kierto on menneet niin etten ovisoireita ole bongannut. Tässä kierrossa tuli se o-plussa sentään, mutta ei normaaleita oireita, edellisessä ei edes kunnollista plussaa tullut. Mitäköhän kroppa sekoilee. No, elämä on!

mymosa
Mä nään tuossa Nelhm ekan testin kuivassa viivan.. ei näytä kovin hyvälle noi testit kyllä, jätänpä tilaamatta.

Tänään sattui ässän aikana tietyssä asennossa tuonne alamahaan ja muniksiin.. ei oo ennen ollut.. Nyt nippaa vasemmalle ja polveenkin vetää. En nyt ihan tunne itteeni.

Mymosa kannattaahan se aina tikutella, jos nyt todetaan ettei ovis tullu. Mutta toiaan, että se on ollut. Lohduttaudu sillä ettet saanu tosiaan sitä silloin km kierrossakaan kiinni. Ja edellee.. noita on ketkä ei saa plussaa siihen testiin sit millään ja raskaanapa vaan ovat :heart:

Mä en kyllä tajua noita testejä. Harmi kun ei ole muita nyt. Noihan on 25 herkkyydellä.. Ja tosiaan kun tehnyt niin saanu mitään näkyviin vaikka missä valossa pyörittäs tai kääntelis. Toi eka testi on aamupissasta ja toka 1.5h siitä sit. Oisko ideoita? tai näkeeks kukaan niitä edes? Itse tulin tähän koneelle sit aikoihin, niin tässä kyll äei niin selvästi näy, kun puhelimella, sen verran hailuja ovat. Onko mulla ollu ovis ihan alkukierrosta ja noi ois oikeita haamuja? No miksi sit sain niin selvän ovis+ perjantaina? Onko ovis vasta tulossa.. no testi kyllä negaa ollu sen perjantain jälkeen.. hmm:confused: Kun se oli kp7-10 kun tuli tosi vahvoja viivoja ovistestiin, tasavahvoja, mut ei kyllä yhtäkään tollasta selkeetä plussaa mikä oli perjantaina.. On tää vaikeeta, Kun antas vaan olla taas ja odottelis! Mäkin täällä aikani kuluksi, vauva nukkuu ja isäntä kankiaisessa makaa tuolla.. mä kuseskelen tikkuja :LOL::headwall: Pitäs varmaan ulostautua tonne aurinkoon.

NaksuP.. mulla oli ja meni ovis, ei ole nyt siis enää. Oviksen aikaan en noihin saanut kyllä mitään. Täysin plankoja siis tullu. Että siinä mielessä ristiriitaista. Nyt on kp18/dpo1 ovisplussan mukaan.. Onko noissa sit tollasia viallisia. koska nuo oli ihan selvästi nähtävissä heti testiajalla.

Mullinmalli sama testi joo. Silloin antoi sen viivan torstaina, minkä tekin näitte. Ja tiistaina olin verikokeessa mikä nega. Sit perjantaina se ovis+, mutta en saanu r-testiin minkäänlaista viiva, ei mitään. tein jopa kaksi niitä sinä päivänä. Sit mä kusasin kyllä eilenkin huvikseen yhden eikä mitään. Ja nyt sit tuli selvä haamu. Että en ymmärrä.

Viimeksi muokattu:
No ompa kyllä huonoja testejä!
Mulla tais eilen olla ovulaatio, yhtäkkiä illalla alko kauhea paineen tunne ja kohtu ja kohdunsuu hellänä. Toivottavasti toissa päivänen lemmiskely riitti... illalla vois vielä varmuudeksi mutta sillon on aikaa menny jo yli 24h nii tuskin auttaa asiaa enää. Plöh. Harmittaa ettei eilen tullu hommailtua.

annikaeveliina Se muuten siinä testiajalla tekee tollasen viivan väärään kohtaan, kun on menny kusasusta just joku pari minsaa. Mullakin oli.. poistin kuvan siitä, koska lähenpänä sitä 5minsaa alkoi näkymään pinkkinä oikeessa kohdassa. Noi perhoset vois lennättää avaruuteen vaikka mun puolesta.

mymosa:LOL: se olis kyl hyvä.
Täällä ovis ohi ainakin tikun mukaan. Eli 2.5 olis dpo12 ja mun luteaalivaihe ohi. Arvatkaas vaan jaksanko sinne asti olla testaamatta? Noh, EN! :D
Aika hassua kyllä kuinka mun kroppa toimii. Mullahan viimeks oli tää kunnon ovis viime huhtikuussa, sillo kävi tärppi, mutta jäi kemialliseks. Ja nyt taas huhtikuu. Toivottavasti se olis merkki. :)

Yhteistyössä