Mymosa kannattaahan se aina tikutella, jos nyt todetaan ettei ovis tullu. Mutta toiaan, että se on ollut. Lohduttaudu sillä ettet saanu tosiaan sitä silloin km kierrossakaan kiinni. Ja edellee.. noita on ketkä ei saa plussaa siihen testiin sit millään ja raskaanapa vaan ovat :heart:
Mä en kyllä tajua noita testejä. Harmi kun ei ole muita nyt. Noihan on 25 herkkyydellä.. Ja tosiaan kun tehnyt niin saanu mitään näkyviin vaikka missä valossa pyörittäs tai kääntelis. Toi eka testi on aamupissasta ja toka 1.5h siitä sit. Oisko ideoita? tai näkeeks kukaan niitä edes? Itse tulin tähän koneelle sit aikoihin, niin tässä kyll äei niin selvästi näy, kun puhelimella, sen verran hailuja ovat. Onko mulla ollu ovis ihan alkukierrosta ja noi ois oikeita haamuja? No miksi sit sain niin selvän ovis+ perjantaina? Onko ovis vasta tulossa.. no testi kyllä negaa ollu sen perjantain jälkeen.. hmm
Kun se oli kp7-10 kun tuli tosi vahvoja viivoja ovistestiin, tasavahvoja, mut ei kyllä yhtäkään tollasta selkeetä plussaa mikä oli perjantaina.. On tää vaikeeta, Kun antas vaan olla taas ja odottelis! Mäkin täällä aikani kuluksi, vauva nukkuu ja isäntä kankiaisessa makaa tuolla.. mä kuseskelen tikkuja
:headwall: Pitäs varmaan ulostautua tonne aurinkoon.