Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Hei ihanat himotestaajat!! :heart:

Pitkään olen teidän juttuja taustaillut ja nyt kysynkin mielipidettänne. Täällä siis neljäs lapsi haaveissa ja tällä hetkellä piinaan itseäni yrittämällä käyttää ovistestejä (kaiken lisäksi viimevuoden puolella vanhentuneita) raskaustesteinä. Pitäisi käydä kaupassa hakemassa pc:n raskaustestejä

Imetän vielä kuopusta ja menkat on jonkin verran heittänyt, mutta kaksi viimeistä kiertoa on ollut 28 ja 24 päivää (normisti mulla aina n.34 päivää) nyt mulla kierto 45 päivää.. Kp 15 alkoi pyyhittäessä jäämään paperiin ruskeaa ja vaaleanpunaista runsaan valkkarin seassa, mutta kuitenkin niin niukasti ettei edes sidettä tarvinnut ja tätä kesti n. Viikon. Jos nämä lasketaan kuukautisiksi, kiertoni olisi nyt tällä hetkellä 31 päivää.
Alavatsaan ajoittain juilii ja valkovuotoa tulee kovasti! Menkkakivutkin oli mutta ei ne alkanutkaan. Raskaustestin puutteessa olen nyt epätoivvoissani tikuttanut aamuisin ovistestiä, mutta negaa näyttää. Toinen viiva tulee testiin myös, mutta ei tarpeeksi vahva tarkoittaakaan raskautta : / joten näyttääkö ovistesti AINA positiivista jos on raskaana ja voiko nuo testit edes oikeasti vanhentua vaikka niissä päiväykset onkin??! Jotenkin turhauttaa ja ei tee edes mieli hakea raskaustestiä koska sitten tipun kovaa ja korkealta :'( pitää varmaan itekkin tilata tukkupaketti ovis ja raskaustestejä ja aloittaa uusi harrastus :LOL:
 
Mäkin tunsin viime kierrossa sen irtoamisen mulla oli silleen et vasemmalta puolelta alko yhtäkkiä ihan hirveen viiltävä/pistävä kipu ja siis se kipu kesti varmaan yli kaks tuntia..koskaan en oo aikasemmin tuntenut mitään :/ jännityksellä ootan nyt et tunnenko tässä kierrossa :) mulla loppu eilen menkat ja kesti kevyet 6päivää :headwall: koskahan mun kannattais alkaa tikutteleen sitä ovista??
Roks: mulla ei oo kokemusta ovistesteistä raskaustestinä mut veikkaan siis sen perusteella mitä oon näitä lukenut niin että jollain se näyttää mutta ei kaikilla..eli mä en ehkä luottais ja sit viä jos ne on vanhoja niin en luottais tuloksiin :( mutta joo tilaa ja alota tää harrastus tää on niin KIVAAAAA :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Roks, minulla ovistestit näyttää kierron lopussa joskus kahta tummaa viivaa, mutta en ole ollut raskaana. Eli ei ne aina toimi siten, että se tarkoittaisi loppukierrossa raskautta jos tulee ovistestiin plussa. Toisilla toimii vissiin niinkin, mutta minulla ne näyttää myös ilman raskautta kahta viivaa. Eli ehkä mä sinuna testaisin ihan raskaustestillä, koska itseäni otti päähän tuo toiveiden herääminen ovistestiplussan myötä, mikä ei sitten tarkoittanutkaan mitään. :stick:
 
Kätevää :) mulla on vaan sellainen pikku ongelma ettei oo hajuakaan kierron pituudesta :LOL: siis nää oli nyt kolmannet menkat imetyksen jälkeen mitkä tuli ja ne kaks ekaa alko molemmat tasan samana päivänä kun edellisen kuun :) mutta sitten nää kolmannet ku alettiin "yrittään" niin väliä oli edellisistä joku melki 2kk :( niin onpa tosi helppo ennustaa että miten käy :LOL: mutta nyt kun edelleen yritetään niin kai se sit taas tästä tikuttamis yms ressistä pitkittyy :( pitäisköhän vaan alkaa tästä päivästä tikutteleen kun mulla on noita ovistikkujakin aikasmoinen kasa !!! :D sillähän se selviää :)
 
Tervetuloa uudet taas =). Mä en kans luottas ovistestiin raskauden varmistamisessa. Osta pc ja tuu laittaa kuva siitä :D

Mä uitin vielä yhen pc:n ja en ole noin haaleeta viivaa saanu siihen tässä kierrossa. Että jospa se eilinen tasavahva mun silmään olikin plussa ja ovis on/oli lähiaikoina.

Sovitaan mymosa että meillä oli jo ovis ja kustaa kilpaa seuraavaks r testejä :D ;)
 
Toki otetaan. Täytyykin aseistautua perhosten lisäksi jollain tehokkaimmilla :D. Vapuksi viimestään kunnon plussa. Mut pankaa te paukutellen nyt urheilun vuoksi vaikka pyhät. Oma isäntä sano tän tikkurallin timmellyksessä että sen simpat on varmaan vetäny ihtesä hirteen jos ei tärppi käy taaskaan :D
 
Roks Piti sulle vielä kommentoida =). . Minäkin imetän. Tulin heti eka menkkojen jälkeen raskaaksi eli yk1 mut meni heti keskenkin se. Sen jälkeen kierto ollu yli 30 päivää ja ei miusta iha ok. Normi ollu vuosia ennen kuopusta 28-30. Ovikset ollu nyt myöhään, kp20 viimeksikin kun tikulla sen kiinni sain. Nyt luulen ovuloineeni mutta varmaksi en osaa sanoa koska testi oli vaa tasavahva.. viimeks selkeesti kontrollia vahvempi. Ja kaikenlaisia oloja koko ajan. Lämmöt heittelee ja väsymystä on ym ym. Onko se tuo imetys sit? Nyt siis kp15.. en tiiä yhtään mikä meininki.
 
Hei kaikille! :wave:

Sattumalta eksyin lueskelemaan tätä ketjua ja voisin ottaa osaa piinailuun, vaikka yritän mukamas asian ottaa tosi coolisti ja välttää liikaa hössöttämistä niin silti pään sisällä koko ajan laskee päiviä ja piinailee itsekseen. :attn:

Viime elokuussa poistettu ehkäisykapseli ja siitä saakka yritetty raskautua, ja vähitellen alkaa epätoivoinen fiilis hiipimään ajatuksiin. Mulla on jo aiemmasta liitosta kaksi lasta, mutta nykyiselle miehelle ensimmäinen, otettu jo puheeksi mahdolliset testaukset miehen suhteen....Vai onko vielä liian aikaista?

Tiistaina sain selkeämmän ovisplussan kp11 kuin koskaan aiemmin, ja oireetkin olivat voimakkaammat. Eilen ovisviiva oli selkeästi haaleampi, joten nyt alkaa varmaan odottelua rtestien tekemiseen. Jännittää!!

Niin ja edelleen lievää kiputuntemusta alavatsalla...
 
Moikkelis vaan kaikille piitkästä aikaa!!

Ja näin alkuun aiheeseen sopivasti toivottelen kaikille tasapuolisesti muna rikasta pääsiäistä!!!!:rolleyes:

ON: Tässä on muutama viikko vierähtänyt päättötyön merkeissä ja VIHDOIN JA VIIMEIN se on valmis. Se kaikki itku potku raivarit nyt sitten palkittiin.....Ja stressi on pois poikkeen sen osalta....

Viime kierto näköjään venähti piiitkäksi, mutta tästä kierrosta taitaa tulla ns. normaali....Ovista kovasti olen tikuttanut ja nyt siis kp 11 jos oikein laskin niin ovis tikut alkoivat tummumaan. Ja jos vanhat merkit paikkansa pitää niin huomen aamulla saattaisi DIGIKIN hymyillä...Tai ehkä viimeistään La aamuna.....Hieman on kyllä ovis oloja ja kosteuttakin on ihan mukavasti:whistle:

Sopivasti onkin sitten mies kotosalla kun on piiitkä vapaat, itse kylläkin aamuissa töissä, mutta AIKAAHAN peiton heiluttelulle on aina....Nyt ollaan aloitettu tallettelu jo eilen ja tänään, että ompahan ainakin simppoja oottelemassa.....Odotukset tähän kiertoon on kylä kovat, niin kuin aikaisempiikin......Pettymys on TAAS suuri jos ei tärppää...Tämä olis niin ku 3yk tai 2 miten te täällä sen sitten laskettekaan.......

Noista ovis testeistä: Itse tilaisin kauheen satsin tuolta perhosilta...Ihan paseeta koko testit...Ei tee yhtään mitään...Viime oviksen aikaan DIGI hymyili niin nöihin testeihin ei tullu viivan viivaa....Ties vaikka vanhoja ollunna...No Davidiin olen itse saanut kyllä vahvan o plussa myös.

Mutta parhaimpina olen pitänyt PC testejä joita saa ihan marketeista. Näyttää selkeen plussan ainakin mulla eikä turhia viivan paikkoja. Viime kierrossa kun DIGI hymyili niin PC oli myös TUMMA. Ja hintaa noilla on 7.50 10kpl. Eli ei paljon kallliimpia kuin netissä. Suosittelen!
 
Hei jesss kuin paljo täällä on tällä hetkellä ovuloivia :D mulla loppu tietenki ne ovistestit nii tarkkaan en tuu tietään millon ovis on mut tänään "kananmunalimat" bongattu joten tasaseen tahtiin ku lempii nii riittänee :) viikon päästä vois alkaa testaileen hyyyyyvissä ajoin :D tänään mulla kyllä vasta kp12 mut seurailen oloja ja limoja mut oletan että ovis tapahtuu kp13-15. Vimppaan testiin tänään päivällä vahvahko viiva muttei hälyttävä.
 
Mul on paha tapa kääntää takakenoon tää läppärin ruutu ja sit siinä oudossa kulmassa näen kaikissa tikuissa viivan, mut sen on johduttava jotenkin tästä näytöstä. En tiiä pitäiskö itkee vai nauraa tälle tarmokkuudelle viivan esiinsaamiseksi :headwall:
 
Heippa vaan! Ja uusille tervetuloa! :).Mää en kyl nää ruusutarhan kuvassa viivaa, paitsi tuossa muokatussa mutta niihin suhtaudun varauksella kun silleen saa varmaan ihan tavan viivanpaikankin näkymään selkeemmin..mut toivotaan et vahvistuis :) mulla on tänään menossa dpo 5 ja viime yönä heräsin menkkakipuihin ja niitä on jatkunu tänä aamunakin, täh? Menkkoihin vielä viikko ainakin..voiko kiinnittyminen aiheuttaa menkkamaisia juilintoja? NeIHM ja Mymosa mehän mennään nyt sit melkeen samoilla piinapäivillä :D ens viikkoa odotellessa :stick:
 

Yhteistyössä