Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Voi mun kanssani... odotin postia kuin kuuta nousevaa ja tuli se viimein... pissisin ja testasin ja huomasin et noi on ihan paskoja... 3-4 kertaa sieltä lähti se punen väri leviämään kohti kontrolliviivaa... en ole ikän törmänny vastaavaan ja lopuks se kuivu koko ruudulle... toivottavasti aamunen ei ole susi... mutta laitampas silti kuvan viallisesta tikusta :D
kyseessä siis raskauskeijun liuskatestit :confused::kieh:

Niisku-Rouva mulla on varmaan noita samoja raskauskeijun testejä, merkki david ja herkkyys 10, enkä mä vielä tiedä onko mitään mikä vois näkyä, mutta olen myöskin ruvennut epäilee että jos olis niin näkyiskö :mad:

Kun samasta puljusta tilaamaani vähemmän herkkään testiin (merkki one step ja herkkyys 25) tuli tänään se ohuenohut haamu, paitsi jos kuvittelin. Mutta vihreisiin ei mitään. Ja tein niitä monta.

Meillä täällä jäi aamun soittoaika pois. Vain klo12-13. Mutta luulen että se soittaa mulle aamusta. Mä oon varma että vastaus on negatiivinen, mutta sekin ois hyvä niin vois sit alkaa miettii mistä tää oikeesti johtuu.. jotain somaattista vaivaa/sairauttako? Olen aivan jäässä koko ajan.. lämmöt ei laske. Nuo nivuset oikein yltyy, polttelee sillai aaltomaisesti sisäreisiin. Terkka ssno että alkuraskaudessa verenkierto lisääntyy tuolla alakerrassa ja se aiheuttaa erinäisiä kipuja ja mm.nivuskipua. Mulle tää on iha uutta. Ei raskaana eikä ei raskaanakaan tällasta.. ja mitää en ole tehny mistä ois esim.lihasjumi tullu. Eikö se ees sellaista ole. Ja viel tosta terkasta. Oli niin mukava eikä yhtään tyly tmv. Kiitos kun patistitte soittaa!

Mullinmallin: näkyyyy :)
Mymosa voi se... mullakin se piikki oli testis tosi hailukka verrattuna esim sun ja nelHM aikasempiin ovisplussiin... ja jos toi viivanen tosta vahvistuu niin onneks talletettiin vaikka Otestit ei selvää plussaa näyttänytkään :)

Yhteistyössä