Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
mymosa
Kun en oo ikinä noilla wondfoilla kerennyt ihan plussaa kiinni saamaan.. Pari digiä tuolla, että päivällä testata sellasella.. Eiköhän tuo parin päivän sisällä näytä mihin suuntaan menee :)

Hentuntentulla vaaleanpunainen viivanen!! Toivottavasti vahvistuu! <3

Ovistikuista en osaa sanoa mitään, kun en niitä tikuttele, mut jotain käsitystä kuitenkin oon niistä saanut ja aika vahvalta toi viiva jo näyttää. Pitääkö sen olla testiviivaa tummempi? Ainakin ihan tasavahva toi toinen jo on. :)

Jeeee Hentuntenttu!!! :hug:

Menen suoraan omaan berberiin...

Aamulämmöt 36.5 dpo 11 KP 26/28-32

ja saatte huonoa kuvamateriaalia... testiajalla ei mitään ei yhtään mitään! Mutta kuivana omasta mielestäni haaleampi kuin eilinen:confused:

Eli yläpuolella tän aamunen ja alapuolella eilinen

• Tykkää
Reactions: Tanya85
mymosa
Mullinmallin, tasavahvakin riittää :)

Noi on aamupissasta eli ei siitä lh-pitoisimmasta.. jännään nyt kyllä päivän digiä..

Niiskulla siellä haamuinen, ihanaa :) Kävin eilen kattelee jo kaikkien kuvia, mutta en jaksanut kommentoida.. oli sen verran massiivinen riita eilen ja voimat ihan tööt, toki sovittiin ihan peittojen kautta sitten ;)

Niisku-Rouva: ehkä sulla vain sattui viimeksi olemaan kauemmin venaillutta pissiä? Oisin optimistinen, se on niin selvä kuitenkin!

Mulla ei testiajalla tullut mitään, testiajan jälkeen sit tuli ensimmäinen mahdollinen haamuviivan varjo :O?
Vahingossa vaan lorautin keskelle tuota viivojenkin paikkaa eli voiko se pilata ton testin (max rajaa ei saa ylittää jne ohjeis lukee), että jos testi meni sekasin ja siinä on viiva vaan siksi kun en pissannu oikeaan paikkaan?? :|

Jos joku haluu tihrustaa, niin tuo ylin on se mistä puhun :confused:

IMG 0700 - Aijaa.com

Viimeksi muokattu:
Ruusutarha :) Olen tehnyt noi aamupissasta molemmat... mutta mutta... niin huomenna on sitten parempaa viivaa jos on ollakseen... tosin taas vaihtuu testi joten vertausta ei sitten ole ehkä parempi niin :D :D :D

Ruusutarha itse otan aina purkkiin/pieneen astiaan pissan ja kastan siihen... muuten menee aina ihan pilalle kaikki testit :D

Hentuntentulla on kivan näköisiä testejä :D Mitä ne on???

Hentuntenttu... mulla tuli tokassa raskaudessa limoja ja ruskeaa vuotoa pikkuhousunsuojaan asti silti se jätkänpätkä jatkoi kasvuaan... ja eilen neuvolakorttia vielä vilkasin niin rv 20+ oli kirkasta harmitonta vuotoa :D koht se täyttää 5vuotta... muissa raskauksissa ei ollu vuotoja...

Muoks: rv 17+1 veristä vuotoa mutta harmitonta... pakko luntata neuvolakortista :)

Viimeksi muokattu:
mymosa
Mitenhän mä nyt tekisin.. mulla on enää 1 fertest, 2 digiä ja 4 wondfoa.. Tein tuossa 2h pissasta yhen digin äsken joka tietenkin nega.

Tekisinkö toisen digin vielä tänään illemmasta ja toisen huomenaamuna.. vai molemmat huomenna.. Wondfotkin varmaan menee tänään ja huomenna, ellen pysty nyt pitämään, että säästyis keskiviikollekin ees yksi. Fertest menee huomenaamuna.

Moi

Onnea plussanneille.. (vielä vähän haamuilevat.. mutta ihan selkeesti) :heart: ja tsemppiä perässä tuleville :)

Täällä mukaan ilmoittautuu kans sellainen himotestailija et oksat pois :) Tikutin tässä kierrossa oviksen :snotty: (en oo koskaan ennen onnistunut), vaikkei vielä voinut yrittää ja sekös mua HARMITTI!! mulla siis ollut biologinen lääkitys, jossa varoaika joka loppuu tähän kiertoon, vihreä valo siis palaa.

Nyt siis oottelen tällä viikolla tätiä saapuvaksi ja aletaan tositoimiin. Vielä en siis piinaile, enkä testaile:snotty: mutta en NIIIIN malttanut olla enää kirjottamatta kun mooonta kuukautta piinaillu täällä taustalla ja kohta se on NIIIIN lähellä :LOL:

Ei mutta, toivottavasti huolitte mukaan ja oikein munarikasta, aurinkoista ja POSITIIVISTA kevättä teille ;)

P.S. Ekassa raskaudessa sain vasta pp14 haamunesiesiäidin, pp15 haamunhaamun, pp16 haamun ja pp17 vasta uskottavan haamun :) Joten toivoa on myöhäisemmästäkin kiinnittymisestä. PP0 oli siis inssipäivä, ja inssi tehtiin lääkkeellisenä irrotuspiikin kanssa kp14.

• Tykkää
Reactions: Tanya85
Tervetuloa höpönenä, pian pääset niihin tikkupuuhiin :) !!!

Tuli mieleen sellainen ajatus (köhköh) että onko kukaan tässä haamuvaiheessa kokeillut jättää tikkua kylpemään purkkiin? jos sitä hcg:tä vähitellen kulkeutuis tarpeeksi? Oisko hirveen epäluotettava / turha kokeilu?

Ajatukset pyörivät aiheen ympärillä :popcorn:

Hentuntenttu ja Niisku ihanaaa ihanaa!

Mä kans purkkiin oon pissiny, hyvä kun siihenkän osun niin saati sit tikkuun :D

Mul taavetit saman näkösiä ollut kun sillon lauantaina, huomen tulee toivottavasti se perhos paketti, niin pääsen niil testailee.
Ja oloja ja oireita. Väsyttää, paleltaa. Autoo ajaessa huono olo (ollut aina alkuraskauksissa). Mut jotenkin vieläkin epäilen et onko voinu jo napata. Mut nyt yritin aivoi prukaa et menkat olis ollu 14.päivä viime kuuta ja kun kierto 34pv, niin se mun aattelema ovis saatto olla sillon kun mietin, harmi kun ollu sillon tikkuja!! Et tätin pitäs kurvailla vasta ens viikon loppu puolella jos on kurvatakseen.

Ja niin hei, esikosta sain plussaa (ihan siis terveyskeskuksen) vasta kun jo toiset menkat oli myöhässä! Et kuopukselta sain samana päivänä, kun menkkojen olis pitäny alkaa.

Toivotaan kaikille vahvistuvia viivoja!!

Mymosa: mulla käytössä mammaksin ovistestit, oon ollu tyytyväinen tosin käyttänyt niitä vasta ton viime kierron mutta näytti ainakin mitä piti :) ja ihan selkeesti :) sellaisen huomasin että kuivuessaan se kontrolli viiva haalenee tosi paljon(melki kokonaan) , en kyllä tiä onko muissa ovistesteissä vastaavanlaista kun ei oo tosiaan sitä kokemusta :/

Viimeksi muokattu:
Mymosa. Siis mulla noi niitä mammaksin ja niissä lukee wondfo siinä pussukassa. Iha ne toimii mutta saman huomannu rttä ne viivat haalenee tosi paljon kuivuedsaan.. ja musta taas se testiviiva varsinki. Että jos tasavahvan saanu ni haalenee siitä ku kuiva.

Mä rohkenin kertoa lasten neuvolatätillr mun oloista. Just tulin labrasta, ottivat verest hcg:n. Th niin kultanen että lupas yrittää ehtiä soittaa vastuksen mulle viel tänäön. Ja lääkärillekin pääsen jos tilanne siltä vielä näyttää. Epäili että oisin raskaana mutta ite en siihen usko koska kunnon viivaa ei ole tullut. Itse epöilen vaikka jotain munasarjakystaa tmv.. en tiiä. Mut en raskautta.

Tosiaan pussissa lukee Wondfo, en oo ees huomannut aikasemmin :LOL:No hyvä että joku muukin on huomannut saman, mietin jo et oonko nähnyt näkyjä :) vihdoin saat selvyyden, toivottavasti se olis vauveli <3 tsemppiä <3

Viimeksi muokattu:
mymosa
No jos ne on wondfoja niin tuttuja sitten.. oon tosin tilannut wondfoni halpatestiltä :)

Hyvä NelHM kun sait verikokeen ja toivottavasti pian tuloksenkin, soita ite vaikka.. parissa tunnissa pitäs tuloksen tulla.

Yhteistyössä