Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Niinpä. Mä oon rikki. Viallinen. En tiedä mutta masentaa. Pitäs vaa antaa ajan kulua mutta en pysty vaa olee. Ovistesti yhtä vahva ku eilen, jaksa ees kuvaa laittaa siitä enää samanlaista seki näyttäny nyt tasan vkon, 7 päivää! Nivusiin koskee, väsyttää. . Raastavaa :(

Niisku-Rouvalla selvä haamu ja raskaana taidat olla, ihanaa!!! <3 :)

NelHM, sulla tuo tämän päivän viiva eilistä haaleampi, mut näkyy. En ymmärrä miksi et oo käynyt lääkärissä..? Kohdunulkoisessakin on riskejä vaikka mitä, jotka osa voi vaikuttaa raskaaksituloon tulevaisuudessakin tai vaikka mitä verenvuotoriskejä. Lisäksi, jos sun lämmöt on olleet välillä 38 ja risat niin ei kyllä oo normaalia. Se ei oo enää mitään alkuraskauden lämpöilyä vaan kuumeelta kuulostaa. Tulehdusarvojen tsekkaus vois olla viisasta?

En sano pahalla, toivottavasti tiedät. <3 Huolestuttaa, kun ei toi oireilu ihan normaaliakaan ole. :( Jos se johtuu kuitenkin alkaneesta raskaudesta, niin sekin selviäisi sitten. :) Vaikka ois kuinka huonoja kokemuksia terkkareista, niin kyllä sellaset kannattaa sivuuttaa ja pistää oma terveys edelle. Kaikilla on oikeus tutkimuksiin tossa kohtaa, ihan edullisesti kunnallisella puolella ainakin perusjutut tarkistamaan. Hirveesti haleja!!!! <3

Kyllä mä itekin tiedän.. huomenna pitää varata 1v neuvola. Kysyn samalla siinä mitä tehdä. Ja jos en pääse gynelle sitä kautta niin sitnon pakko maksaa yksktyiselle. Mä mietin kans kohdun ulkoista.. mutta sekin on oki pitäs näkyä r-testissä. Ja se eilinen oli sellantosi herkkä mihin tuli se selkeempi haamu.. varmaa hittu viallisia nuo kaikki! Itkusparku!

Mut Niisku on niin raskaana. Ihanaa!

NelHM: me välitetään susta siks potkitaan hiukka persuksille :heart::hug:

Voi että mua jännitää... mä olen odottanu tätä päivää jo 2 vuotta... mies lämpes vähän viiveellä :LOL: mutta nyt se kyttäilee noita testejä ihan innoissaan :D Toivottavasti pysyis nyt vaan sinnikkäästi mukana :D

• Tykkää
Reactions: Mariah33
Todella hailukkaa hentuntentulla :)

Mullakin oli eilen illasta niin kovia menkkajuilintoja että kiukuttelin miekkoselle ettei taaskaan tuu yhtään mitään... sit alko pöksyt kastumaan kuten nytkin lorahtelee mutta onneksi valkkaria.... tää on niin tätä kun mitä vain voi tapahtua.

mul särkee vasen kainalo säteilee rintaan... silleen aaltomaisesti ja sit toi lorahtelu... päivä kerrallaan...

20140413 115325 - Aijaa.com
Tossa toi nyt vielä täysin kuivana useamman tunnin päästä. Saako muutkin joka testiin jotain aina? Mä oon nyt pc:llä, mammaksin liuskalla ja apteekin omalla saanu tollasia.. joka kerta.

Kiitos kun välitätte ja potkitte. Mä alan kyllä olla huolissani itestäni. Mulla on tää väsymyskin niin kamalaa etten jaksas mitää. Ja nuo lämmöt. Ja kaikki. Mä sillo viikko sit ajattelin että varmaan kuvittelen kaiken.. mutta viikko menny ja oireet vahvistuu vain. Jos onki joku pahasti vialla? Jos en pääse gynelle julkiselle kiin varaan heti ajan yksityiselle. Huomenna!

Hentuntentulla en oikeen näe mitään :(

• Tykkää
Reactions: Niisku-Rouva
NelHM joo kyllä tässä melkein taas mennään menkkoja odotellessa. Mulla on ongelma ton kiinnittymisen kanssa ja nyttenkin kauheesti tullut sitä tuhrua jo dpo 4 jälkeen ja se endometrioosi vaikuttaa. Ei hirveitä odotuksia ja kohta sit varmasti yrityskerta nro 8. Turhauttaa :(

Mä saan joka testiin aina jotain. Ikinä varmaan täysin blancoa saanut.. taitanee mussakin olla joku vika. Apteekin omaanki sain viimeks melkein yhtä vahvan ku sinä neIHM... mutta toi sun ei oo kyllä normaalia. Pakko on päästä kunnallisella gynelle.. toivotaan että kaikki ok :)

Niiskua jo varovasti onnittelisin :) neIHM hyvä että soitat huomenna tk:een, oma terveys menee aina edelle ja pitäähän sun olla voimissas näiden jo olemassa olevien lasten takia :hug: Hentuntentulla näin aiemmissa kuvissa viivaa mut nyt valitettavasti en näje samaa..oisko siellä sit se kiinnittymisen yritys ollu..? Toivotaan kuitenki että oiski tarrannu kiinni :) hirrrmusesti tsemppiä! Täällä nyt sit viikonloppu menny miehen kaa riidellessä...eikä oo hirveesti tullu sattuneesta syystä peittoja heiluteltua ja harmittaa kun tuntuu et nyt meni hyvä ovis hukkaan..pe pupuiltiin kyllä ja eilen aamuna sain sen plussan ovis testiin, toivotaan et ovis ois tapahtunu jo eilen ja simpat ois jaksanu odotella...puuuh..mites muuten meneeks se niin et kun nyt eilen lauantaina sain sen ovisplussan niin tää päivä ois nyt dpo 0 ja huominen dpo 1 vai mitenkäkö?

Oi, onnea namibihibibi toivotaan, että kyytiläinen pysyy mukana. :heart:
neIHM Lääkärille mars! :)
henttutenttu sullahan puskee viivasta. :)

Täällä ihmettelen omia juttujani, ja koska olen himotestaaja ja aika oli pitkää tein piruuttani r-testin. Olin aika ihmeissäni tuloksesta. Joko nää on ihan paskoja testejä jotka antaa aina tommosen haamun tai sitten mun elimistössä tapahtuu outoja. Nyt siis kp9 ja tulos seuraavanlainen.
Testiajalla - Aijaa.com
Reilu 5min - Aijaa.com
Kuiva - Aijaa.com

Heilanga: tervetuloa kerhoon! Omituisten otusten kerhoon! Viivahan siellä. Mikä testi? Ainakin mminki kirjotin että se mistä tilataan sofeja.. ni tuli kylkiöisenä 10 herkkyyden one step ja anto kyllä tosi selvän viivan ku joskus huvikseen kans menkkojen jälkeen testasin. Mut tuo on aika selkee kyllä ja heti tullu testiajalla jo :O

mymosa
APUA.. omaa napaa..

Mulla on tänään ilmeisesti limat lisääntynyt, mahaan sattuu ja viiltää alakertaan ihan helvetisti.. Oiskohan ovista pian tiedossa??

Ja mikä oudointa, fertility friends:in mukaan mulla olis nyt menossa DPO 3 :D Eli lämpöjen mukaan toi menee.. Toki toi vissiin sattuis siihen miten mulla tuli se kamala kananmuna-klöntti.. Mutta ei mulla kyllä yksikään testi ole ollut ovis+ vielä.

Nyt sitten sanoin miehelle, että mennään pääsiäiseen joka toinen päivä.. Nyt onkin ollut 2-3pvän välein clomien loputtua.

^ mä en kyllä osaa vastata mymosalle mut kirjotanpa silti :D. Mä en itsekkään tajua testeistä tai kropastani enää mitään. Voiko ovulaatiot olla iha erilaisia eri kerroilla? Voiksnohuloida esim.ilman limoja? Mut ehkä sulla on vasta tulossa se ovis? Voisko olla todennäköisempää ku toi lämpöjutun mukaan?

mymosa
Mulla on kyllä ollut kuivaa sen limaklöntin jälkeen, mutta tuossa kävi lämmöt parin päivän aikana 35.7-35.9, kun muuten olleet yli 36.. Nyt vasta paperiinkin jää märkää ja housut kastuu.
Että en kyllä ihan usko noihin lämpöihin.. Mutta oli miten oli, pitää olla valmiina pupuilujen suhteen.

Yhteistyössä