Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mä olen niiiin levoton... ja samalla yli yli väsynyt ei jaksa mitään...pelottaa jos ei huomenna ole selkeempää viivaa vaikka dpo on vähäiset enkä aikasemmissa raskauksissa edes testannut näillä päivillä :D Hättäsestä päästä kärsii koko muija :D

nä on taas näitä jonninjoutavia iltahöpinöitä kun ei voi muillekkaan puhua :ashamed:

Kohta pääsee nukkumaan ja näkemään unia ja aamuks on valotus mietitty kuntoon ettei tuu noin hämäriä :S

Ja miinus täsä hommas on se että mulla on testit vaihdellu ja maanantaina tulee taas uusia eri merkkisiä testejä.... Aikasemmissa raskauksissa olen muistaakseni testannut apoteekin ja aconin kasettitestillä... ja yhden digin tein kaksosista :)

Ja asiasta kukkaruukkuun mä en voi sietää tota noora karmaa!!! :LOL:

Mä näön ksns Hentuntentulla viivan =)! Teillä mä ne ymmärrän mutta itelläni en. Noitakin mamaksin liusklja tullu kuseskeltua varmaan miljoona ja ei niihin yleensä saa kuivanakaan oikein mitään. No eilen tuli pientä haamua mikä varsinki kuivassa erottui hieman mutta toi äsken tehty.. siinä on iha selvä viiva edelleen ja ei ole harmaa edes vaan väriäkin on. Mun kroppa on iha sekasin. Miusta se aamun pc:n antoi aika selkeen haamun.. kuvat löytyy tuolta toissa sivun lopusta :D

Ei se kyllä oikein ole.. testit haaleni kunnes menkkojen jälkeen heti vahvat taas. Mä en ymmärrä. Apteekin oman tein kun en malta odotella.. hätäpökä pölö kun oon. Laitan kuvaa vähän päästä.

Niiskun, Hentuntentun ja kenes muiden testejä tässö nyt varrotaan!! :D

Yhteistyössä