Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mää en tiedä miks mä näen viivasen melkein kaikissa testeissä ja oikeasti nään hentuntentullakin!!!

ja sit kaikki lopettaa sen tuhruilun ja vuotamisen hep!!!! (toivottavasti autto tää käsky) mun mielest kaikki verenvuotaminen on ihan perseestä ja oikeesti haluaisin joku kaunis päivä nähdä sen kun äijät rupeaa vuotelee kerran kuussa ja yrittää hillitä siinä sitten vielä hermojansa. Tässä ei ole mitään reilua! Joskus tuntuu ku äijille tää elämä on liian helpoks tehty... ehkä siksi meille naikkosille luotiin PMS oireet :LOL:

Iltalämpö 36.5 aika samoissa pysyy aamu/iltalämpö... päivisin hiukan heittelee :)

Huomenna jo/vasta Kp 24/28-32 ja dpo9 ja koko illan pohdiskellut että testaanko huomenna aamulla vai sinnittelen sunnuntai aamuun jolloin dpo 10 voi pähkäilyn pähkäily... jos ne hemmetin testit nyt vaan olis tullu ni ei tarttis miettii ko vois vaan dippailla :LOL::LOL:

Ihania pölöjä muitakin täällä te ihanaiset <3. Mä oon kussu kans noita tikkuja ja uoka kerta tulee muka jotain. Jaksa kuvia laittaa. Ovistesti on ja pysyy samanlaisena päivästä toiseen. Tulis nyt siihen joku radikaali käänne johonkin suuntaan prkl!

Mä oon kans iha jäässä ja ollu oviksesta asti.. viime kierron siis. Ei tää helpota yhtään. Nuo alamahalla olevat poltot on jotain uutta ja outoa. Keskelle alamahaa, kohtu?, polttelee jännästi. En osaa selittää mutta on erittäin epämiellyttävää. Oon laihtunut vaikka en ole käynyt kertaakaan tällä viikolla lenkillä. Ruoka ei maistu ja syön vasta illasta oikeestaan enemmän. Plus kaikki mitä oon jauhanu täällä jo monta päivää. Mut huomenna kp10.. hohhoijaa. Mulla ei vaa ole normaali olo ja se tunne kun ei mene pois ki pakko köydä näytillä jossain. Neuvolan kautta ois edullisin mutta kun mä en oikeesti halua niille soitella. Ois tässä muitakin menoja ku pari sataa gyneen.. huoh. Miks mä ennvoi olla normaali?! Mä oon rikki jotenkin ja oikeesti hajoon pian!

Hienot viivat!!! Kp9 on omasta mielestäni tummin :) En mä saanu noinkaan tummia tässä kierrossa :|

Muoks. Sain siis yhden/ kaks kertaa melkein kontrolliviivan vahvuisen ja muuten ihan haaleita paskaviiruja... Anteeks kielenkäyttö, mut mua rupes niin vituttamaan ne mammaksin ovistestit... et jos tästä kierrosta en tärppiä saa niin haluan luotettavat ovistestit höystettynä digillä :D :D :D

Viimeksi muokattu:
Kuhakollaasi :D:D:D kas kun en pyöräättänä kalakuukkova!! Luen noita kolmosen alkuraskauden kirjoituksia kun ne löysin niin samanlaisia polttoja oli alamahalla. . ja se vasemmannpuolen kipuilu jatkunut oviksesta asti alkuraskauteen.. polttanut, selkäö jomottanut ja vihlonut. Mutta kun en ole raskaana. Olen varmasti hyvää vauhtia tulossa hulluksi :O

Koska olet viimeks R testin tehny??? Jos tekisit yhen vaikka ens keskiviikkona ja sit pitäis olla niin paljon päiviä! Ja usko mua, mul on tuttu joka vuosi lorisemalla koko odotuksen ajan aina kun oli menkkapäivä + se synnytti terveen vauvan vaikkakin etuajassa ja vaan siksi ETTEI TIENNYT olevansa raskaana ja kun kunnon menkatkin tuli! Ja hänellä oli ennen tätä raskautta kolme normaalia raskautta ja kolme lasta! KAIKKI on mahdollista niin kauan ku sulla on kohtu ja munasarjat! Ja älä mee pöpilään mul tulee muuten ikävä :hug:

Muoks. Tai sit vaan meet sinne tk tohtorille kertomaan kaikki oireet ja omituiset vuodot ja lämmöt :)

Viimeksi muokattu:
Niisku.. Tänään :ashamed:. Oli pakko hakee pc:n liuskapaketti ja kusasta hätäpäissäni se ja aamulla mammaksi liuska. Molempiin sellanen tooooooooooooooooodella haalee haamu. Aina saan sellasen. se puikkotesti eilen on kaikista vahvin mitä olen saanut. Kävin sit apteekista hakee apteekin oman ja ajattelin, että jos tuo ovistesti ei ala tuosta muuttumaan ja nää olot helpottaan, teen sen vaikka tosiaan ens keskiviikkona. Mulla kun ei ole YHTÄÄN sellanen olo että ovis tulis/olis.

Määki olen vahvasti sitä mieltä että sulla on "salamatkustaja" ja niin kauan kun sun kohtua ei osoiteta tyhjäksi ultralla niin sun olot jatkuu tollasena... ihmiskroppa pystyy ajatuksen kanssa tuottamaan vahvat raskaus oireet ilman raskautta ja myös kieltämään koko raskauden kunnes alkaa synnytys. Ihminen on monimutkainen tapaus ja jos en olis nähnyt tätä naista 3 päivää ennen synnytystä niin olisin väittänyt että hän "kusettaa" ettei muka tiennyt. Oli hänellä nyt hiukan turvotusta mutta se oli hälle normaalia... normi vaatteet hällä oli ja sit se soitti 3 päivää sen jälkeen "ette ikinä arvaa meille syntyi vauva" ja mä kävin ihan laitoksella asti katsomassa ja itselleni todistamassa että näin voi oikeasti käydä! Lääkärit selittivät asian kutakuinkin noin miten mä sen nyt kirjotin tohon alkuun. Ihminen on kykeneväinen uskomattomiin juttuihin...

Noh... nyt mennään nukkumaan ja ensi viikon keskiviikkona sä teet sen R testin ja sihen asti tikutat sitä ovista... jos se R testi on vähänkään epäselvä vielä keskiviikkona niin sit kannattaa käydä ultralla... saat kierron kuntoon nopeemmin jos siellä ei olekkaan mitään :) hyviä öitä :)

Mä en pystys olee tietämättäni raskaana synnytykseen asti :LOL:. Todella iso maha aina ollut.. ja suht hoikka ollut aina ennen odotusta niin nopeasti alkaa näkyäkin. Mutta tuo, että mieli kehittää oireet ja kaikki, vois ennemmin pitää paikkansa. Vaikka sekin kyllä on vähä ristiriitanen juttu.. tää on hankala juttu. Selvinnee ajan kanssa

Kauniita unia :heart:

Säntäsin tohkeissaan tekeen (taas) testiä kun vessassa käyntien väli useampi tunti ja tänäänhän aioin testata josko haamujen esiäiti olisi vahvistunut. Loppu tohkeilu kuin seinään kun huomssin pikkuhousunsuojassa ehtaa verta. Testi antoi juuri ja juuri silmin havaittavan haamun joka voi kyllä olla ihan vain viivan paikkakin. Eli ei ole viiva vahvistunut enkä usko että vahvistuukaan. Voi masennus. :(

nelHM täältä taustalta huutelen. En tiedä auttaako yhtään mitään, mutta kerrompa kumminkin. Edellisellä kerralla, kuopusta yrittäessä (joka toiv pian ei ole kuopus :). ) kävi niin, että ovistesti näytti pitkään plussaa, ihan miten sattui. Raskaustestissä haaleampaakin haaleampi haamu. Kuukauden ne näkyivät molemmat, sitten alkoi vuoto. Eli alkuraskauden keskenmenohan se sitten oli. Raskaustestin viiva ei koskaan tummentunut, muuten en varmaan olisi edes osannut epäillä minkään olevan huonosti. Ovistestihän siis raskauden näyttää ja itselläni melki paremmin kun raskaustesti.
Ja TODELLA perzeestä, että neuvolassa on noin huono vastaanotto :( Kyllä sieltä tarvis apua saada, eikä kokea päinvastoin. Alanvaihtoa sais siellä terkka harkita vakavasti.

Huomenta! Tuli muuten mieleen, että nuo davidin testit mitä raskauskeijusta saa, niin ei kyllä niinkään herkkiä ole. Noihin perhosilta tilaamiini ei herkkiin tuli paljon nopeemmin paljon selkeämpi viiva! Että jos niitä käyttelette, niin ei välttämättä heti anna niin vahvaa viivaa! Tämä siis minun kokemukseni ja mitä eilen viimeisen herkän davidin dippasin niin tuli todella vaivanen viiva verrattuna näihin mitä nyt kuvasinkin. Tyhmänä en napannu kuvaa siitä vaan nakkasin mokoman tikun menemään!

Täti tuli. :( Omituinen juttu kun ovis oli kp14 ja nyt on dpo11. Kierto aina ollut 28 päivää eli menkat etuajassa. Joulutonttu jäi haaveeksi ja olen niiiin pettynyt että voisin itkeä. Mieskään ei ole kotona eikä ole buranaa ja töihinkin on. Paska lauantai.

Huomenta arvon leidit! Täällä heti aamusta naurettu näille jutuille täällä :) NeIHM:n kuhakollaasista sen verran että aika vahvaa viivaa sulla kaikissa mut kp 9 vahvin, eiks noi oo pregchekin ovistestejä? Mulla näytti monta päivää just ihan hailuraa haamua ja sit yhtäkkiä pärähti kunnon viiva ja eikös se tavan ovulaatiossa niin tuppaa menemään..ja sulla NeIHM taas jatkuvasti tuota melko vahvaa viivaa. Että että...:stick:
tässä mun tän aamuinen! Tittidii....:)
20140412 091525 - Aijaa.com

20140412 082532-1 - Aijaa.com
Tässä pc iha tuoreeltaan ja laitan kuvan sit vähän myöhemmin otettuna.. mä ku ssan noita haamujen haamuja koko ajan. Vattu!

Oodikas: isot halit ja jaksuja. Eihän se auta ku uutta yritystä taas :(

Molly: hieno plussa! Ja tosiaan viime kierron tikutin kans iha samoilta kp:ltä ja en mä tollasia saanu olleskaan vaan paljon haaleempaa viivaa.

Oodikas: Pahoittelut :hug:

Mollylla hieno viiva!!!

Oma napa.... mää näin unta, ihan sekopäistä! Olin jossain osastolla jossa oli muitakin naisia... luennoille oli pakko osallistua muuten joutui syömään suklaavanukasta :LOL: Ja siellä luennoilla oli naisten kierroista ovulaatioista ja kaikesta muusta kuvakollaaseja kalvosulkeisia... ihme uni...

Testiajalla

Kuivana

Ja apoteekin oma en tie herkkyydestä :kieh::stick:

Yhteistyössä