Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heipsis!

Ja on täällä paljon viivasia meikäläisenkin lisäksi! Onnea plussanneille ja peukut ja varpaat pystyyn muillekin, että vahvistuu ja tulee paljon plussia!!

Olen itse aivan sekaisin! Vatta on ihan jännityksestä sekaisin. En oikein voi uskoa tätä todeksi. Viiva oli tänään taas vahvempi entisestään, mutta en nyt laittele kuvia siitä, koska en halua tänne mitään kateutta aiheuttaa enkä muutenkaan ärsyttää.
Lokakuusta asti tässä on piinailtu ja taival on ollu ärsyttävä! En siis voi edes kuvitella, mitä se on vuosien piinailijoille ollut! :/

Mutta siis joo... Nyt ajattelin rauhoittaa mieleni, ja tuossa ensiviikolla soitella neuvolaan ja kysellä mitäs seuraavaksi... Katsoin raskauslaskuria ja laitoin viimeisimpien menkkojen ja kiertojen keskiarvon mukaan kierron pituudeksi 45 ja viimeiset menkat oli 28.2... Lasketuks ajaks pompsahti 13.12... Kakkoseni synttärit on 12.12... :D

Mutta en minä teitä jätä, jään tänne jännittelemään teidän muiden testejä! Olen hengessä mukana, olettehan tekin minua kannustaneet ja tukeneet tässä näiden kuukausien ajan! IIIISO HALI TEILLE KAIKILLE!! :flower::hug:

Viimeksi muokattu:
20140411 084154 - Aijaa.com
Mun ovistesti näyttää taas tältä :O. Sain mammaksin liuskaan juuriki sellasen superhennon haamun joka näky kuivanskin leveänä viivana.. ovisko vai mitä? Edelleen alamahapoltot jatkuu.. tosi jännä on tuo tunne. Ja lämmöt korkeet.. huoh. Mä niin ottasin sen selkeen oviksen oireineen ja alottasin uuden piinailun kun pähkäilksin tätä olotilaa joka päivä. Kauheen raastavaa!

Harmi mullinmalli :(. Mut uuteen nousuun!

Niisku-rouva. . Et todellakaan voi olla tikuttamatta vkl, mehän ei kestetä sitä jännitystä :D

• Tykkää
Reactions: Niisku-Rouva
nelHM, oliskohan tuo jo ovisplussaa? Tai no mistä minä tiedän mikä edes on kunnon ovisplussa, kun en koskaan ehtiny titse moista saamaan tikkuun.. Mutta melko vahvaa on!! Mutta outoa tuo lämpöily!! Ja jos on kovia kipuilujakin... :|

Mulla kun on tuo ovistesti näyttäny tasavahvaa/melkee tasavahvaa jo sunnuntaista asti :O. Mutta ne ovisoireet puuttuu perskules! Ei mitään liukkauksia tms.

Namille niin onnea. Aivan ihanaa! Toivottavasti tästä itekin perästä tulisin.. en kyllä joulutonttuihin kerkiä mut vaikka tammikuisiin =)

Täällä kurkistaa yksi toooosi pitkään taustaillut ja tulee ulos kaapista :) ja hurjasti onnea plussanneille sekä maailman tarraisimpia sukkia matkaan! Siitä halusinkin sanoa, että musta on niin aivan uskomattoman ihanaa nähdä vahvoja positiivisia testejä, joten Nami laita vaan kuvaa, se antaa ihan uskomattoman määrän ihan puhdasta iloa ja toivetta siitä että joskus itselläkin onnistuu! :)

• Tykkää
Reactions: Spukka ja Oodikas
Hepeli: onnea <3. Mutta siis sulla kaks viikkoa menkat myöhässä ja vasta nyt sait plussan? Voisitko tarkentaa hiukan :D. Kiinnostaa tollanen myöhänen plussaus just tällä hetkellä.

Mä tiedän että pitäs mennä lääkäriin mutta oikeesti en kärsis maksaa gynelle nyt.. mutta ens viikolla meen josntää ei tästä muutu miksikään. Alamahaa polttaa niiku alaselkää.. edelleen. Kaikin puolin sellanen olo että ois raskaana vaikka testitnon eri mieltä ja menkatki oli.. jonkinmoiset. Mut miks noi antaa noita suht selkeitä haamuja?! Mä tuun kans hulluksi tässä. Olo muutenkin huononee jokanpäihä. Ei tee mieli ruokaa ja pahaa oloanon.. päätä särkee. Jos oisnovis ki pitäs olla kyllä limat yms.
Joo eli menkat olisi pitänyt alkaa 30.3 tai ainakin viimeistään 1.4. Tein ekat testitkin muistaakseni just tuolloin 30.3 ja toisen 1.4, mutta molemmat näytti selvää negaa. Vatsaakin juili niin kuin menkat olisi alkamassa, joten ajattelin vain, että kyllä ne sieltä tulee. Tällä viikolla sitten oli pakko testata uusiksi, kun ei menkkoja kuulu ja rinnat tulleet tosi aroiksi ja hupsheijaa miten kävikään. Itseenikin vähän ihmetytti, että miksi plussa tuli vasta nyt, kun kuitenkin noissa useimmisssa testeissä sanotaan, että voi testata jo ensimmäisenä päivänä kun kuukautiset jääneet pois. Mutta kait sekin on ihan normaalia, että hormonin määrä vaihtelee ja ei kaikilla näy heti.

Tämä on ihan ihka ensimmäinen plussa mulle ja oon ihan pihalla kaikesta.
Kannattaako neuvolaan soitella jo näin alkuvaiheessa?
Tietenkin piti mennä kokeilemaan laskettuaika laskuria ja sen mukaan olisin rv 5+5.

ONNEAONNEAONNEA ihan jokaiselle plussanneelle tai haamuilevalle :heart:

Minä otin neljännen kierron kunniaksi tikut käyttöön ja tänään kp 12 (tai kp 14 jos laskee kierron alun tuhrusta) pärähti komea ovisplussa :D Nyt on sitten aika hyvä käsitys oman ovulaation etenemisestä, joten vähän limatarinaa niille, joita kiinnostaa.

Sunnuntaina alkoi olla sellainen olo, että ovis lähestyy. Halut ainakin oli sen mukaiset ja mahakin jollain lailla antoi merkkejä. Maanantaista keskiviikkoon sitten pitkin päivää tuikki oikealle puolelle kuin joku olisi kuumalla neulalla tökkinyt. Liman määrä lisääntyi ja keskiviikkona tuli pariin otteeseen vessassa käydessä oikein kunnon satsi eri värisiä paksuja limoja. Eilen lima muuttui kirkkaaksi ja tosi liukkaaksi.

Nyt oon tosi tyytyväinen, että päätin aloittaa tikuttamisen, koska sunnuntaina peittojen heilutteluun ei ollut mahdollisuutta ja ma-ti-iltoina onnistuttiin väsymystämme saamaan joku typerä riita aikaan, eikä fiilistä sitten ollut. Olin siis keskiviikkona jo ihan varma, että ovis on ohi, tikut ei vaan mulla toimi ja tammivauvasta ei tartte lainkaan haaveilla. Keskiviikkona ja eilen sitten kuitenkin päätettiin varmistella ja hyvä niin - nyt on vauhtiveikkoja odottelemassa. Ja näillä haluilla niitä hankitaan tänään vielä lisää. Veikkaanpa, että erittäin vauvakuumeisella miehellä ei ole vastaansanomista, etenkin kun sai ovisplussasta kuvan töihin :LOL:

Tulihan pitkä tarina... mutta yhteenvetona siis todettakoon, että kuulun niihin, joilla ovis oirehtii päivätolkulla - ja saattaa olla, että aiemmissa kierroissa olen liian aikaisin luullut sen jo menneen. Tikut rules!

• Tykkää
Reactions: Oodikas
Xienna Totesin itse samaa omasta ovuloinnista ku oli viime kierrossa tikut ekaa kertaa messissä. Oireet oli mullakin suht kauan enne plussaa.

Hepeli Kiitos kun vastasit. Ootko sä varma sun oviksesta? Että oisko se voinu olla myöhemmin? Mut mä plussasin esikoisen rv5+6.

Itelläni tosi sekava olo. Järjellä odotan ovista nyt kiltisti. . Mutta kun olotila on niin erikoinen että n ymmärrä. Näen vauvaunia js plussatestiunia.. tuntuu ku oisin raskaana, mutta kun en ole. Ikinä ei ole tällasta ollut vaa menkat ku alkanut niin toiveet haudattu ja uusi yritys. Niiku nytki paitsi ku olot jatku/jatkuu ni heräs taas joku nystyrä miettimään että voisinko. Hajottavaa. Miten sitä osais sivuuttaa kaiken ja olla vaan iha ens menkkoje tienoille ilman mitää funtsailua. Ei mitenkään :(.

Mut ihana lukee näitä onnistumisia ja piinailuja. Meille on hyvä pino tässä =) <3

• Tykkää
Reactions: Xienna
No näin tehhään Xienna :p kaks seuraavaa viikkoa tulee oleen helvetilliset :LOL: otettii muuten uus strategia käyttöön miehen kaa tähän kiertoon! Aiemmin ollaan heiluteltu peittoja iltaisin mut tässä kierrossa ollaan talletettu simppoja aamulla, kello soimaan puol tuntii normaalia aikasemmin ja rähmä roiskuten hommiin :D työpäivätki menny rennolla fiiliksellä ku aamusta saanu paineet purettua :cool: ja sille joka kirjoitti että ei viiti laittaa kuvaa plussa r-testistä niin höpö höpö kuvaa kehiin vaan! Todellakin me muut saadaan siitä vaan puhtia lisää :)
Muoks. No Namihan se oli! :)

Viimeksi muokattu:
Molly Joooooooo! Ja jatka tikuttamista jos on tikkuja ;)
Niinu: huono kuva mutta siitä katottuna hyvältä näyttää!
Siis oikeesti, mulla on jo ens viikolla ovis ja sitte pääsee jännää! :D äkkiä se menkkojen alku ja muut päivät päälle menee ja sit taas jännäillään <3 eli menkat ei olekkaa maailmanloppu!
Ny mä lähen ukkelin kaa vapaaillan viettoon ja tuun aamulla silmät ristissä kattoon vahvistuneita viivoja toivottavasti. Se on tää meijän ei raskaana olevien etuoikeus ;) siis alko. :D

Tyylipuhdas nega :D apteekin omalla... huomenna vielä testaan heti aamulla ja sit odotan kiltisti maanantai postitätiä... tulee liuskoja ;)

oloja: mulla on pahaolo!!! Mua yökkäilyttää... ja alamasun kipristelyt muuttui aaltoilevaan menkkajuilintaa.... väsyttää ihan sika paljon ja haluisin vaan kotiin ja nukkumaan :/

mymosa
Mollyn ovistesti näyttää hyvälle, tulossa se plussa on.. tuokin aikalailla tasavahva.

Täällä alkoi yöllä seksiunet ja nyt alkaa nousta sellanen tykyttävä panetus alakerrassa. Mahaan juilii.. mutta kuten mollylla, limoja ei näy.. mutta olen miettinyt, että ollaanhan tässä neljä kertaa oltu raskaana ilman sen suurempia limoja :D

Palelen ihan koko ajan ja tissikipu tuli takas. :eek: Mitäköhän kroppa sekoilee, kun viiva haalistui kuitenkin pois.

Nyt seuraa tooooosi tyhmä kysymys, että jos naurattaa niin keskenänne sit vaan. :D
Kun munasolu on hedelmöittynyt ja se kulkee kohti kohtua, voiko hcg tilapäisesti nousta rakkulan koskiessa munajohdinten limakalvoille tai pyöriessään tuolla ennen kiinnittymistä? :D
TAI, jos alkio on jo kiinnittynyt ja irtoaa, se tuskin voi kiinnittyä uudelleen?

Koitin googlettaa, mutta ketään muuta ei varmaan askarruta yhtä typerät kysymykset tai sitten ovat mua paaaaljon fiksumpia.

Terv. Horkassa tärisevä tissikipu-Dille

Kyllä se käsittääkseni kiinnittymisen/istukan vaatii, että hcg lähtee nousuun.

Täällä on aika luovuttaneet fiilikset... Aamulla ruskea tuhrua ja päivällä vaalean punaista. Mietin tässä, että onko järkeä iltalirusta mitään testiä tehdä. Ja miksi mulla tulee AINA verta. Jos on kunnon plussa, tulee kunnolla ja nyt, kun oli haaleista haalein haamu, niin tuhruttaa vaaleaa. Ei ole vissiin vauvaa meille tarkoitettu. Ja joo, voi olla harmitonta alkuraskauden vuotoa, mutta kaksi kertaa kahdesta se on aiemmin ollut kaikkea muuta kuin harmitonta niin on vähän usko koetuksella. Kohdun seudulla jotain pientä jomotusta... Eilen oli oikealla puolella ja tänään vasemmalla. En tiedä... Menen nyt kuitenkin uittaan sitä tikkua. Maksimaalinen masennus näin ennen nukkumaan menoa. Mieskin reissussa niin yksin saan täällä märehtiä. Mies tosin oli jo palaamassa takaisin, kun tuhrun mainitsin. On se niin ihana ja täysillä tässä mukana. <3

Ja nami sekä muutkin plussanneet
Totta munassa laitatte niitä plussakuvia tänne. Se viivakateus oli vitsi. Tai onhan siinä puolitotuutta, mutta haluan silti nähdä niitä kunnon viivoja ja olen onnellinen jokaisen onnistuneen puolesta. Ehkä miekin vielä sen vahvan plussan tikkuun saan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä