Mun testiin ei tullut eilisenkään vertaa. Yritystä tais olla, kun niin selvästi näkyi pari päivää sitten vielä ja nyt pikkuhiljaa haaleni. Mut ei se mitään! Jännäilen täällä muiden puolesta nyt. Sekin on kivaa!
Joo eli menkat olisi pitänyt alkaa 30.3 tai ainakin viimeistään 1.4. Tein ekat testitkin muistaakseni just tuolloin 30.3 ja toisen 1.4, mutta molemmat näytti selvää negaa. Vatsaakin juili niin kuin menkat olisi alkamassa, joten ajattelin vain, että kyllä ne sieltä tulee. Tällä viikolla sitten oli pakko testata uusiksi, kun ei menkkoja kuulu ja rinnat tulleet tosi aroiksi ja hupsheijaa miten kävikään. Itseenikin vähän ihmetytti, että miksi plussa tuli vasta nyt, kun kuitenkin noissa useimmisssa testeissä sanotaan, että voi testata jo ensimmäisenä päivänä kun kuukautiset jääneet pois. Mutta kait sekin on ihan normaalia, että hormonin määrä vaihtelee ja ei kaikilla näy heti.Hepeli: onnea <3. Mutta siis sulla kaks viikkoa menkat myöhässä ja vasta nyt sait plussan? Voisitko tarkentaa hiukan . Kiinnostaa tollanen myöhänen plussaus just tällä hetkellä.
Mä tiedän että pitäs mennä lääkäriin mutta oikeesti en kärsis maksaa gynelle nyt.. mutta ens viikolla meen josntää ei tästä muutu miksikään. Alamahaa polttaa niiku alaselkää.. edelleen. Kaikin puolin sellanen olo että ois raskaana vaikka testitnon eri mieltä ja menkatki oli.. jonkinmoiset. Mut miks noi antaa noita suht selkeitä haamuja?! Mä tuun kans hulluksi tässä. Olo muutenkin huononee jokanpäihä. Ei tee mieli ruokaa ja pahaa oloanon.. päätä särkee. Jos oisnovis ki pitäs olla kyllä limat yms.