Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Empuska Raskauskeijun puikko? Viallinen. Mä sain vielä leveämmän kirkkaan valkosen viivan oikealle kohdalle. Lähetin sähköpostia ja vastasivat virheellinen testi. Tuli korvaukseksi muutamat puikot ;). Lähetä kuva s.postilla niin saat kovausta.

Rfsu:sta Tässä mietin ku sitä nii parjattu. Lilittyksellä hieno viiva. Varmasti hcg nousee hienlsti! Mä plussasin sillä testillä kolmosen ja sain haaleeta viivaa vain ja en uskonut. Pyysin hcg:n verestä sillo ja oli jotain 45 vaan. Kp oli tuolloin 34/29-31.. olin ovuloinut viikkoa myöhemmin mitä oletin, koska laskettu siirtyi kans sen viikon eteenpäin.. eli se kuitenkin antoin suht aikasilla dpo:la hentoa. Et ei kait se nii paska testi ole kun on tosi kyseessä =). Nyy tarrasukkia matkaan ja tervemenoa odottajiin <3

Lillitys onnee :flower: :)

omanapa: ihan helkkarimoiset menkkajuilinnat :kieh: kaitpa ne menkat ajallaan tulevat vaikka haamuilen :ashamed: tyhmä minä ois pitäny oottaa testaus vasta menkkojen alkamis päivänä :headwall: ja sitte persus vuotaa kun lähetään reissuun.. v*ttu..

• Tykkää
Reactions: Lillitys
joo toi frisun testi ihan hyvä on, ei sillä kannata varmaa alkaa dpo5 testailemaan vaan pitää olla aika hyvät dpopit jos sillä aikoo testailla :) Siksi minäki sitä käytän jos pc testit loppu kaupasta :D

muoks. frisu = rfsu :D jos joku ei tajunnu ;)

Viimeksi muokattu:
HooKoo, mulla oli tosi voimakkaita menkkatuntemuksia oviksesta eteenpäin tosi pitkään. Oisko viikon ollu ainaki. Kokoajan odotin että kohta alkaa verenvuoto. Yhtään ei ole ollut raskautunut olo, vaikka mies onkin jo lähes viikon hokenut että hän ei tarvitse testejä tietääkseen että olen raskaana. En sitten tiedä mitä hän on nähnyt. On vain kuulemma nähnyt. Tänään totesi että oikeassa olen ollut, kun olen sanonut mahan olevan turvoksissa. Nyt sen kuulemma näkee selvästi. Jopa silloin kun yritän vetää mahaa sisään. Joten älä vielä luovuta. Mä olisin voinut pistää pääni pantiksi että ovis- ja menkkaoireita nämä kaikki on mitä olen kokenut.

Sitten tuosta RFSUn testistä. Mä olen käyttänyt vain niitä. Ei ole antanut turhia viivoja kummallakaan testillä. Omalla kohdallani pitäisin hyvinkin luotettavana.

Niin ja kiitos onnitteluista :) Mä olen edelleen kovin yllättynyt. Odotuspuolella ei ole vielä kukaan pistänyt pystyyn maaliskuisten ketjua joten roikun täällä vieläkin ;)

Viimeksi muokattu:
Heippa himotestaajat!
Työnnän pääni tänne, josko teidän harjaantuneemmasta ja kokeneemmasta silmästä olisi hyötyä. Eli mitä sanotte oheisesta testistä?
Livenä nään siinä viivanpaikan pienellä vilkaisulla, mutta valokuvasta välillä näen ja välillä en. Kun näyttöä alkaa vääntelemään ja kääntelemään, niin johan näkyy ja mukamas ihan vaaleanpunainenkin, vaikka tuossa pöydällä ollessa ei kyllä muistuta mielestäni lainkaan punaista.. Näytön kirkkautta muuttaessa niin ikään näkyy paremmin jossain moodissa ja jossain huonommin.. Vaikuttaisi siltä, että saatte uuden himotestaajan pinoonne tällä menolla ja nään mitä sattuu viivoja.. :D
Mutta lienee siis vain viivanpaikka, vaikka sellaista ei käyttämättömässä ole? Testi on RFSU:n ja menkkojen pitäisi alkaa lauantaina, eli ajoissa ollaan testaamassa. Testi siis tehty tuossa tunti sitten ja kuva otettu noin 7 min dippailun jälkeen.

Kuva:
rtesti

Kiitos kaikki ihanat, jotka näette vaivaa ja analysoitte tikkuni :) :popcorn:

Yhteistyössä