Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mä odotin siihen että menkat ei alkanu sinä päivänä ku piti. Jos kierto olisi ollut pisimmillään, olisi huomenna viimeinen päivä alkaa. Eli periaatteessahan vielä ei ole vaara ohi. Mutta ainakin toistaiseksi testi oli plussaa eikä menkkoja näy.

Eipä ollut illan tikussa mitään näytettävää. Mulla on kyllä niin varhaiset päivät, et jos onkin yhtään pidempi kierto tää, niin ei näkyisikään. Jos taas sen 22 päivää, niin olis jo dpo8 ja edellisissä raskauksista oon saanut jo suht selkeän haamun dpo7. Yllättävän aikaisin sekin tosin.

Oon koittanut kuunnella kroppaa. Tissikipu hävisi päiväksi ja oikein runtata koitin, mut ei. Nyt ne on tullu tässä illan ja yön mittaan edellistä kipeämmiks. Sivuista hiukan aremmat. Mulla on aamuks se pc odottamassa ja kyl niin paljon nyt jotenki sitä viivasta ootan. Ja nelHMin testiä kans. :D

Suskilla näkyy kans nyt haamu, aiemmissa en nähnyt, mutta apteekin testissä näkyy. Oudossa kohtaa tosin, mut ihan selkeä. :eek:

Lillilotta Kyllä näen. Just tollasesta se mulla viimeks alkoi vahvistuu. Ja ku itekin sain jo vielä tostakin selkeemmän eilen ni oon iha hämilläni kun nyt ei mitään. Tosin tein eilen sen päivä pissasta enkä aamun tujusta.. jos tulee testejä postissa niin taidan vielä tehdä.

Suski Mä en näe mitään :(

Ja voin liittyä kerhoon "vieläkö negatestejä on olemassa - kyllä!" Wondfon 10mlU puikko nega. Meni kyllä usko pc:n liuskoihin lopullisesti sen eilisen jälkeen!!! Taidan jatkaa laskuja että tänään kp20/dpo4 ja lohduttautua sillä että ovis oli kesto megamahtiovulaatio juhannuksena ja nyt vaan odotellaan. Lasken dpo:t siis perjantain ovis+:sta..

Yhteistyössä