Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Pakko omia oloja omanapaisesti nyt ääneen pohtia.. mulla tuleentaas sitä kellertävää tosi klönttistä ja sitkeetä limaa (sori tarkka kuvaus).. sopis kiinnittymiseen mut sit ei sovi tuo että testi antaa haamua. Alamahaa jomottelee edelleen.. jo viidettä päivää. Tissit on kipeet ja äsken tuli tippa maitoa paidasta ja liiveistä läpi :O. Tekis mieli tehdä pc vielä tänään mut parempi ois säästää huomiselle.. on tää jännää! Tollasella viivalla mitä tänään sain alkoi viimeksikin vahvistua. Ja tosiaan sen jälkeen en ole tuollaisia saanut. Voisko olla ihtiään????
 
nelHM: mulla tulee kans keltaista outoa limaa, tahmeudesta en tiedä:D mut oudon väristä se on, vois taipua ehkä jopa punaiseen, et siks vähän menkkoja jännään.. mietin itseasiassa just tänään tota ihan samaa, et jos ois kiinnittymistä taiii sit olis ns."valemenkat" mut sittenkin olis testin viiva ihan vääränlainen.. et ei kyllä ota selvää. Mä teen illalla kyllä testin, oli se järkevää tai ei.
 
Kääk, paljon ihania uusia kuvia tullut! :) vahvistumisia haamuille. Ja Lillityksellä SELKEÄ haamu / plussa ! <3
..itse testailin tänäaamuna jälleen erittäinherkällä taavetilla, enkä saa taaskaan ku vain viivanpaikan näkyviin ..en sellaisesta kehtaa edes kuvaa laittaa. :/ Tänään Dpo12. Hämää vaan, ku siihen OneStepin testiin sain haamun.. Kuukautisten pitäisi alkaa 26.6, saa nähdä.
Alkaa jo pikkuhiljaa turhauttamaan. Miksi tämä on näin vaikeaa. Ihmiset, jotka eivät halua lapsia, niin tulevat raskaaksi jo yhdestä seksi kerrasta. Ja tällaiset ihmiset jotka lapsia todella haluaisi, niin heillä ei tärppää vaikka miten sekstailis oviksen aikaan. huoah!! (anteeksi purkautuminen!) :(
Meillä kohta 8kk yritystä takana (joka ei todellakaan ole vielä pitkä aika verrattuna joidenkin muiden pitkiin yrityksiin), mutta se vain tuntuu niin raskaalle, kun omat odotukset kyseessä..
 
Tuosta cb:n plussatestistä muistan lukeneeni, että tollaisen ohuen viivan antava testi olis viallinen ja paketissa olis maininta, että sen tulee olla samanlevyinen. Muistanko ihan väärin?

Nyt on pidätystä takana sen verran, että kuudelta uskallan tikuttaa. :D
 
http://aijaa.com/asp9qd

Tässä tänään tehty dpo10 kp23/28 ja en oikeen saanu vangittua punasta siitä :kieh: samasta pissasta tein one stepin ja haalea viiva tuli testiajalla.. mutta noi haaleet pinkit ei vielä vakuuta minua, joten ootellaa pari päivää sitte vois kokeilla uudestaan :)



muoks: http:// aijaa.com/ aspqd joko nyt onnistu linkki..
 
Viimeksi muokattu:
Hannuliini, on kyllä selkeä viivanen tuossa cb:ssä.. Mut tosiaan taitaa antaa vääriä plussia sekin helposti.. Toivotaan ny että on sitä ihtiään, erittäin lupaavalta kyllä näyttää :)

suski.. Miten tos apteekin omassa kuivana näyttää et toi viiva on väärässä paikassa? Höh..

mut tsemppiä kaikille kovastikovastihirviästi.. On aika vähän nyt plussia ollut ni eiköhän ne plussatuulet ala pian puhalteleen ;)

ite oottelen postista ovistestejä, ja nyt ostin sen verran et enköhän nyt saa tuon loppukierronkin tikutettua niillä.. Mua niin kiinnostaa näkyykö niissä ero nega ja plussakiertoon ;) onneks ne ei maksanu paljoo.. Käy tää tikuttelu lompsan päälle muuten aikas kivasti.
 
vaikka en oo joutanu tiällä olemaan nyt viime aikoina niin jokaisella nään jotakin viivaa oli viivanpaikkaa tai haamua :heart: varsinki nelHM sä oot kertakaikkiaan jännä tapaus :popcorn: sun testailuja tulee seurattu :D toivon todellakin jokaiselle plussaa :heart:
 
Onnea hannuliini!! <3

Tämän bongasin nyt clearbluen omalta sivulta kohdasta "miten tulkitsen tuloksen":
"Tulosikkunassa olevan +-symbolin ulkonäkö saattaa vaihdella. +-symbolin muodostavien viivojen ja tarkistusikkunaan tulevan viivan tulee kuitenkin olla saman paksuiset. "

Digiä kuitenkin uskoisin jo! :)
 
Lisää selkeitä plussia :) Onnea!! Toivotaan että kaikkien viivat vahvistuvat.

ON: Näytin miehelle eilisillan testin ja tämän aamun testin kun minusta niissä ei ollut mitään eroa ja ehdin jo taas masentua että ei se viiva taaskaan tummu. Varsinkin nyt kuivuttuaan ovat vielä entisestään haalistuneet. Mies näki heti että oli ae viiva tummunut. Mä en vaan uskalla vielä toivoa liikaa.
 
Suski Sano sille ukolles että kääntyy toisin päin :D

Kaveri toi rfsu testejä.. ei niin mitään. Pitäs ihan suosiolla jättää aamuun testailut meikäläisen. Kauheesti härkkii sen aamun pc.. hitto jos ei lähde vahvistuu niin sit meni täysin luotto niihin. Se oli jo sentään sellanen selkeesti ei-viivanpaikka. Oikea haamuviiva minusta. Pöh sanon minä. Järki tässä lähtee vielä!
 
Suski siulla on tos kuivassa kyllä selkeesti viivaa, vahvistumista sille :) Mullinmallin rfsu:ssa on tos levee toi viiva mitänää merkitsee.. toivottavasti enteilee plussaa. Onnittelut Hannuliinille :flower: .. Hookoon testiä en nää kun heittää kokoajan ton osotteen googleen miulla :/ Jännät paikat näyttäs monellekin olevan :)
 

Yhteistyössä