Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Minä nään jokaisella haamua :heart: vahvistumisia :)

ON: dpo12 ja kp25/28 ja menkkajuimiliset jatkuu :headwall: tulin eilen siihen tulokseen että taidan olla tyypillinen haamuilija jolla ei koskaan vahvistu viiva :ashamed: ärsyttää!! Me ollaan 8kk yritetty aktiivisesti ja tuloksetta :'( ressaa suunnattomasti..

NelHM Se on niin hailukka etten erota väriä...se tuli kuitenkin ihan testiajan lopulla tai vähän sen jälkeen... Yhtäkkiä alkoikin hahmottumaan... Täysin kuivana sitä ei juurikaan enää näe... :/

HooKoo voi mä niin ymmärrän miltä susta tuntuu! Me yritettiin meidän toista lasta yli vuosi tuloksetta. Annettiin heti esikoisen syntymän jälkeen seuraavalle vauvalle lupa tulla kun on tullakseen. Sitten kun heitin jossain vaiheessa hanskat tiskiin ja sanoinkin että antaa olla, en jaksa enää niin kappas! Mä yhtäkkiä olinkin raskaana :) Se taitaa olla totta että " Se tulee kun sitä vähiten odottaa" :) Zemppiä ja jaksamisia sinulle <3

Kyllä mäkin näen jokaisella jotain ja onnea selvistä plussista <3

Mun on ihan turha enää miettiä koska olis ollu ovulaatio, nyt on pakko miettiä niitä seksikertoja ja jos siis jos voisin olla raskaana niin viivan pitäis todellakin näyttää jo enemmän. Seksiä oli tasan 14pv sitten ja jos miehen siittiöt on kestäviä niin siitä vois pari päivää miinustaa, eli olis joku dpo12.. eilen tuli sitä outoa vuotoa, mut vielä en menkoiksi niitä kyllä laske, eli oli jotain pienenpientä tiputtelua vaan, mut ei se kiinnittymistäkään voi olla.. seuraava sekstailu oli vasta 6pv sitten, eli ei tämä oletettu viivanpaikkailu voi siitäkään olla. Ja kyllä aamulla sain taas jotain outoa viivaa, en ole varma tuliko ihan testiajalla kun on vaikea tota PC.tä katsoa, mutta hyvin pian siihen kuitenkin jotain tuli.. laitan kuvaa kohta. Olen aivan kuutamolla, että mitä tää nyt on.

LilliLotta aivan ku näyttäis mun silmään et Se olis vahvistunut aavistuksen siitä ekasta tähän viimeisimpään... ? Tuo aamuinen testi näyttäisi jo haalealta haamulta....!? Toivotaan nyt kuitenkin että Se siitä tummenis ja olis sitä ITSEÄÄN ;)

Se tän aamuinen näkyy kyllä livenä paremmin kun edelliset.. mut mietin et kun on pakko olla jo ihan vähintään se dpo11, mut veikkaan sitä 12.. et miks pitää vieläkin arpoa.. noh, aika näyttää. Todennäköisesti se reagoi vaan alkaviin menkkoihin. Pitäiskö käydä hakee joku muu testi:D

Tässä ihan luomuna:

20140626 121415

Viimeksi muokattu:
Mä luin clear Blue sivuilta että mikäli ei tiedä milloin kuukautisten tulisi alkaa pitäisi r testi tehdä AIKAISINTAAN 19päivää edellisestä yhdynnästä.

olipas virallista tekstiä mutta siis huom! Tää onki vaan noiden "järkevien" ihmisten neuvo ;) siellä ei sanottu että mikäli kuulut himotestaajiin niin voit tyydyttää testaushimoa testaamalla jo heti yhdynnän jälkeen :D:D:D
Haeppa lisää niitä testejä ;)

en saa auki Tota linkkiä :(

Viimeksi muokattu:
Lisäsin vielä luomu kuvan tohon edelliseen viestiin.. ei siinäkään kyllä mitään näy.. paska aijaa kun pilaa kuvat:D

No just, et tässä pitäis ootella vielä monta päivää.. buahhahhaa:D

Kyllä uus testi tänään ja huomenna!

Muoks: linkin pitäis ny toimia?!

Joo toi aijaa pilaa kyllä kuvat mut ehkä jollain hyvällä mielikuvituksella siellä jotain saattais vilahtaa :D Juu Juu uutta testiä vaan!!! Ärsyttää ku itellä vasta piinapäivät meneillään niin ei kauheesti viitti testejä vielä tuhlailla...oireitahan mulla on vaikka muille jakaa (mukamas)... :D
Todellisuudessa mun kaikkien raskauksien suurin oire on aina ollu OIREETTOMUUS :D

Viimeksi muokattu:
Heip, kertokaas mikä/mitkä raskaustestit olis parhaita?

Kirjottelinkin tuonne Terolut-puolelle, kun niillä olen yrittänyt saada kroppani takaisin toimintakuntoon e-pillereiden jälkeen ja nyt (epätoivoisesti mahdollisten oireiden perusteella) luulen, että olisi voinut tärpätä.. :) Joten tänään tikkuostoksille! Vinkkejä otan vastaan kaikesta mahdollisesta, sillä näissä asioissa olen aivan untuvikko.. :popcorn:

t. tuleva himotestaaja

Yhteistyössä