Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Miusta halpatesti, testitukku ja mammaksi kallis verraten vaikka Raskauskeijuun.. mut niitä davidin testejä kans vähän haukuttu. Ite otin nyt niitä ku miusta hyvä tarjous, siellä oli alet. Perhoset.fi on myös edullinen. Hyviä testejä ei olekkaan :D. . Ei vaa kaikki tuntuu jotain antavan niin ite otan mistä halvalla saa.

Nää nyt miun huomioita.. mites muut?

Raskauskeijulta minäkin oon usein tilannut testejä. Se on hyvä verkkokauppa!

Ja kotitesti.fi näytti olevan liuskatestit alessa https://www.kotitesti.fi/tuote/liuskaovulaatiotesti-sofi/00717/

Ja testit on sitten mitä on. Ovistestien suhteen ainakin minulla on ollut vuosien varrella hyvin vaihtelevat kokemukset. Nytkään ei tullut oikeaa plussaa, siis sellaista, että testiviiva vahvempi kuin kontrolli - silti ovis tapahtui kipujen, limojen ja lämpöjen perusteella.
Mutta, se on luultavasti minun ominaisuuteni, ettei se LH nouse niin kovasti, että tulis selvä positiivinen.

Mussukka_93 onko ollut sen jälkeen ovistuntoja? Toisilla tulee kierron aikana kaksikin ovista eri aikoihin. Voiskohan sellasesta olla kyse?
Noh, toivottavasti tilanne vielä selviää :) Ja selviäähän se lopulta, toivottavasti onnellisesti. :)

Myrtti Kiva kuulla positiivisiakin kokemuksia niistä. Joku niitä haukku tosi huonoiks.. taavetin ovisliuskoja siis. Mä oon kyllä saanu plussan pc:llä ja perhosella.. rfsu:ta en ole koskaan oikeella ajalla koittanut, saisko sillä ovis+?

Blaah. Tein pc:n ja herkän testin, joita olen tässä tehnyt jo monta päivää eikä mitään. Täytyy varmaan tiirata vielä sitten testejä kuivana, josko niihin tulis ees jotain.
Pc:n puolesta täytyy sanoa, että ei sitten niin minkään valtakunnan viivaa antanut se, ellei nyt ole sitten kehittänyt viivaa kuivuessaan.

Huomaan, että motivaatio vaikuttaa viivojen näkemiseen testissä. Silloin, kun kierto oli ihan vasta alkupuolella ja tein varoiksi noita raskaustestejä, että saan siis vertailukohdan, niin se negatiivinen tulos oli ihan helppo hyväksyä. Nyt sitä blancoa testiä tuijottaa joka kulmasta, jos vaikka siihen ilmaantuisi jotain :p

Jotain positiivista tässä kuitenkin on, että iltalämpö tuntuu nousseen. Näyttää nyt 37,3C.

Ei silti voi vielä heittää kirvestä kaivoon... :D Tietenkään!

tos viel kuvaa miten taavetit näytti :) Ja siis keskinmäinen on se mikä oli sillon kun vahva plussa myös PC:ssä.

Ja sit olin ehkä malttamaton. :D Mutta tein yhden one stepin, ja miks musta on ainakin viivan paikka vaikka ei väriä kyl...

Ja tosiaan DPO 5 tai 4... miten niin ei ole malttia!!!! :LOL:

Myrtti Kiitos kuvista =). Onks noi ovistestit mistä suunnasta alotettu.. että miten se vahvistuu.. sillö mä kyselen :D. Nuo one stepit antaa kyl aina tollasen varsinki kuivuessaan.. pöh!

Iloksi Minä saan taas aina jonku viivanpaikan vähintään pc:llä.. melkee sama mikä vaihe kierrossa on :O. Olen varmasti joku hormonihirviö :D. Mut toivottavasti sulla se enteilee vain hyvää.. sit nimittäin kun jotain näkyy, on se sit sitä ihtiään ;)

Viimeksi muokattu:
nelHM, ylhääktä alas. Ja siis jännä, toi plussa tehty keskiviikkona aamu päivällä ja sit toi vika torstaina illalla...nuin nopeesti hävis melkein kokonaan viiva!!!

Suski, no nyt okin itekkin näkevinäni väriäkin...ja siis toi kuvattu ehkä vartti tekemisen jälkeen eli ei ihan kuiva. Kai mä sit aamul testaan vaikka sofin.....

20140617 080557
Tän aamun (alempi) ja eilisen illan ovistikut.. ei ole ovis+ nähnytkään, mutta sentään himpun vahvistunut edes? Tänään Kp12.. se rfsu ovistikkuhan antoi viime vkolla.. olikoha kp6-7, lähes tasavahvaa ja sit alkoi haalistua ja samalla sain sen tosi selkeen haamun testiajalla r-testiinkin.. No nyt mulla tuli äsken pyyhkiessä limaa missä vaaleanpunaisia veriviiruja :O. Ei ole oviksen aikaan mulla koskaan tullut kun kirkasta limaa. Mitähän lie? Jäi vähän härkkimään tää hommeli nyt...

No en tiiä. Oishan se aikamoinen ihme. Viime viikolla tuli kyllä limoja, sillo ku sain ne vahvemmat viivat o testiin ja haamun r testiin.. luulin että ovis tulis mut ku en kunnon plussaa saanu ni "se siitä ajattelin". Ja olin iha tosi märkä jo sillo heti menkkojen jälkeen.. ku mies oikein mainitsi asiasta usesmpaan kertaan peiton alla. Lämpöjä en ole nyt mittaillu.. oonhan mä ainakin kerran oman muistin mukaan ovuloinu ennen kp10.. tuossa sen tulos töhöttää mennä touhuta =). Ja km kierrossa kiinnittyminen oli veriviiruista limaa.. noh, turhia toiveita ja aikasta ovista nyt taidan liikoja haaveilla. Ei jaksa uskoa.

Muoks. Tarkistin.. ne vahvat ovisviiva kp7-8.. 8 vahvin. Kp7 se selkeä r-testi haamu.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä