Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Iloksi Varsin koukuttavaa puuhaa tää on. Mä vannoin kautta kiven ja kannon etten tikuta mitään ennen elokuuta jos ei hyvää syytä ole. Enkö ole kp10 r testien kaa jo pelaamassa. Tyhmää! Mut iha ovista mä sillä tänään.. nyt loppu kaikki testit ja meen fiilisten mukaan.. (joojoo)

nelHM Pari vuotta sitten, kun viimeksi oikein testailin - silloin ivf-hoidon jälkeen - minulla meni 100e testeihin parin viikon aikana :D Se toinen viiva oli vaan niin mielettömän hieno nähdä ja sitten sitä piti verrata edelliseen jne..
Tasan 2 vuotta sitten tänä päivänä sain veritestin tuloksen, joka kertoi, että olen raskaana <3
Jos nyt tulisin raskaaksi tästä kierrosta laskettu aika olisi samaan aikaan kuin esikoisen syntymäpäivä. Olishan se omalla tavallaan ihan hienoa, mutta toisaalta, ei haittaisi vaikka tulisi synttärit eri ajoille :D
Tai ylipäänsä joskus saisi kakkonen alkunsa.

Mut todella koukuttavaa hommaa! Toivottavasti pian saadaan plussia pinoon!
Minä taidan seuraavat päivät huolehtia kuvien laitosta :p

Mitens kun mulla on nyt ovis, siis ilmavaivoja, alavatsan kipu, vatsan turvotus jne, millon mun saa alkaa laskemaan dpo:t?:p En ole tikutellu ovista kun tiedän näistä kivuista jo :) laskurin mukaan 16pv mut ei voi erehtyä tästä olitilasta.

hirveesti vihloo alapiähä/alamahaan :headwall: nyt on muute kp15/28 dpo2.. Kahtelin jos ekan r-testin tekasis dpo10 sillo ois just meijjän hääpäivä ja oisko parempaa lahjaa miehelle kuin testi kahella viivalla :D Jos tällä kertaa sitte vaa parit testit ostaa kaupasta, nii ei mies saa hermoromahdusta kun netistä tilailen ja eikä menis nii paljoo rahaa :stick:

Heippa hei hätähousut, pitkästä aikaa (4kk) täällä :) Aktiivinen yritys on myös ollut tauolla.

Tänään Dpo 1 (hope so). Vähän kyllä pelkään, että myöhästyttiin. Jos ovis oli eilen niin loistava juttu, mutta jos se oli lauantaina niin ei ole mahiksia. Peukut on pystyssä, mutta jäitä hatussa.

Viimeksi muokattu:
Mullinmalli siis oikeesti! Tuo on tosiaan ihan susi tuo testi! Täytyy muistaa välttää sitä, vaikken kyllä ole ennenkään tainnut kuin satunnaisesti käyttää ko. testiä.
Kiva, kun sinä viitsit alkaa koekaniiniksi :D
Toivottavasti oikea viivakin sitten tulee raskaustestiin kierron päätteeksi!

Aamuinen testi oli taas negatiivinen, mutta silmiä kierossa 56,865 asteen kulmassa horisontaalisesti pitäessä saattoi erottaa jonkin aavistuksen viivanpaikkamaisesta varjosta :stick: :LOL: |O :rolleyes:
Eli ei mitään.
Kunhan pääsen kotiin käyn varmasti vielä mikroskoopin kanssa testin läpi, josko siihen olisi kuivumisen myötä tullut jonkinlainen jälki.
- Sairasta :D

Harmittavasti ei taida nyt olla kuvaa siitä vitivalkoisesta testistä :p

Help! :D Miten laskette noi dpot? Siis mistä mä tiedän millon mulla on dpoO, jos mun oviskivut kestää päiviä?:/ Eilen ja toissapäivänä ollu kipuja alavatsassa, plus muut ovisoireet ja tänään taas jatkuu. Peitot on heilunu aikas ahkerasti:)

Mussukka_93 tikutitko sinä oviksen vai bongasitko muuten? Toivottavasti on vain myöhäinen plussa!

Minä olen ihan harhaantunut todellisuudesta tämän kuumeilun myötä :D En ehdi muuta ajattelemaan kuin seuraavan testin tekemistä..
Aaaah! Päättyispä kierto sitten pian, jos on päättyäkseen!

Suski90 minä varmaan valitsisin jonkun päivän, jota epäilen eniten irtoamispäiväksi ja lähtisin siitä laskemaan.
Muita keinoja on mm. aamulämmön mittaus, ovulaatiotestaus, limojen seuraaminen ja niiden kaikkien yhdistäminen ja niistä ovispäivän päättely.

Minä mm. olen mitannut aamulämpöä jossain vaiheessa useiden kiertojen ajan ja tiedän, että aamulämpö on minulla alkukierrossa noin 35,8-36,2 ja loppukierrossa, oviksen jälkeen se nousee 36,3-36,8. Lämpöjä mittaamalla tiedän ainakin oviksen menneen, jos en muuta :)
Tässä kierrossa testasin saamatta kuitenkaan selvää ovisplussaa testillä. Laskin ovispäivän viimeisimmän päivän mukaan, eli oikeasti ovis on saattanut tapahtua jo 2 pv ennen kuin aloitin laskemisen.

:)

Kyllä minäkin jos ilman tikkuja meen, laskisin päivät viimesestä limapäivästä. Irtoamisen tunnen ja seuraavana päivänä limat loppu. Ajattelin jos öystys ni menis nyt mutulla ton oviksen suhteen ku tikutki loppu. Ja hei en mäkään todellakaan miehelle kerro kui paljo tulee tilattua ja testailtua :D

Mikäli mä en ole aivan väärin asioita ymmärtänyt, niin vahva viiva ovistikussa = DPO -1. Siitä seuraava päivä, eli se varsinainen ovispäivä on DPO 0 ja siitä lähdetään laskemaan 1:stä eteenpäin. Näin mä olen laskenut. Korjatkaa toki jos tietoni on väärä.

Viimeksi muokattu:
Lillitys Ihan oikein kun tikuilla saa oviksen kiinni =).

Tilasin sit kuitenkin ovistikkuja.. no pari r-testiäkin. Ei mitään itsekuria prkl :D! Testaan nyt taavetin ovistikkuja.. en ole ennen niillä koittanut. Jomlttelut alkaneet ja limatkin virtaa hissukseen. Nyt on toiveet korkeella että ovuloin aiemmi ku kp19! Tänään kp11 ;). Taitaa silti tikkuiluun ehtiä, josbhuomenna tuleevat, koska veikkaan ainakin pari päivää ennen ku ois ite ovis käsillä näistä oireista katsottuna. Ja repeilin ku noissa luki että 14+6 tikkua riittää kahteen kiertoon.. no ei riitä :D:D. Ei tällaselle himotestaajalle :D

Kengumamma no periaatteessa torstain lempipuuhat eivät ole turhia, mutta se solu elää noin vuorokauden, joten käytännössä voi olla myöhäistä. Kuitenkin niillä siittiöillä menee se oma aikansa, että ehtii perille.

Tiistaina lh-huippu, jonka myötä keskiviikkona poksahtaa folli, josta alkaa se vuorokauden laskenta sille solulle. Jos siinä ajassa ei siittiö löydä tietään perille, niin solu kuolee ja siinä se sitten oli. Mutta ainakin kannattaa aina yrittää!
Mielummin kuitenkin aiemmin, kun siittiöt saattaa elää jopa sen 5pv!

• Tykkää
Reactions: Kengumamma

Yhteistyössä