Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tadaa dpo15, nega. En ees meinannu testata ku niin on menkkajuilinnat kohdunsuulla että. Alkais ny. Vitsit ovistestit loppu huomaamatta.. Nyt ois ollu just ne päivät mitkä oisin halunnu nähä, kun nyt on parina päivänä lähteny tummumaan.. Pöh!

No ei muutako uuteen kiertoon :) hymyssä suin vaikka ketuttaa.

Ohhoh.. Kohtä täällä tulee oikein rypäs testaajia :) kiva kiva, ja kuvia kans. Harmi kun mun niin vaikee laittaa.. Muuten varmaan ois tukossa nää sivut kuvista :D

tsemppiä, tsemppiä teille!!!

jaa-a nelhm.. Jospa tosiaan oli kiinnittymisvuotoa.. Peukut pystys :)

Mul on tällänen ongelma, että en uskalla testata. Viime kierto ei ollut kuin 20 päivää. Tänään menossa kp 20. Dpo 6. Kolmatta päivää jo menkkakipuja alavatsalla. Eilen pisteli oikealta alhaalta niin että teki oikein pahaa ja odotin vain että kohta alkaa verenvuoto. Kaiken aikaa oli myös sellainen olo että lorahtaisi jotain housuun. Mitään ei kuitenkaan tullut. Onnistuin saamaan oviksen tikkuun ja touhuilut makkarissa ajoitettiin suunnitelmallisesti. Nyt pelkään vain, että siitäkään huolimatta mitään ei ole tapahtunut ja sieltä se vuoto alkaa parissa päivässä. Yön aikana alkoi vielä oikea rinta kipuilla ja vihloa.

Sunflower11
neIHM mä olen joissain kierroissa huvikseni kokeillut ovistestejä, että mitä näyttää alkukierrossa ja monesti on tullut melkein plussaa.. ja olen olettanutkin että se ois sitten oviksen aika.. Mut sit lähtenyt haalistumaan / tullut pitkin kiertoa enemmän ja vähemmän vahvaa viivaa testiin, kunnes sit tavalliseen tapaan lähempänä kp 20 oikea ovisplussa.
Tän takia mä en testailekaan yleensä kuin ensimmäistä kertaa joskus kp 14-> kun mulla se myöhäisempi ovis aina on. Mulla on myös joskus se ovisplussa jäänyt testiin vaikka ois tehnyt dpo 3-4 ja silti tummaa viivaa.

Mä olen niiiiin turhautunut. Tuntuu, et oon saanu harmaata viivaa ikuisuuden ja nyt tänään luulin, et olis vähän väriäkin, mut tuskin on, en ainakaan kuviin saa mitään aikaiseksi. Olispa sitä niin super, et olis viikon tikuttamatta ja oottelis vaan menkkoja, mut ääääh! Katotaan jos myöhemmin laittaisin kuvaa.

Niinu Kyllä toi on mun selvin viiva sitten edellisen plussakierron. Livenä tikussa tojottaa iha punainen haalea viiva. Sitä vaa mietin että jos raskautta merkkais ni hmm.. outoa. Oviksenhan noi voi näyttää mut kun ei ole plussa edds tuo ovistesti. . Oisko viallinen testi?

nelHM: kiva et joku on paikalla päivystämässä:D no mä olen kans näkevinäni, mut en kyllä anna luottoa enää millekkään viivalle. Miten on uusien tikkujen laita, joko oot koittanu uusiks?

Myrtti85: eikä mua myöskään yllätä, et joku ei mitään näe:D

Yhen paketin ostin PC-testejä ja sit en kyl osta enää.. taiii turhaan selitän, ostan kuitenkin.. mut alkaa tosiaan kyrsii noi tikut.

Kyllä pittää jättää aamuun seuraavat testailut. Ei jouda olla räpsimäsä kuvia enää tänään kun pitää salassa touhuta :D. Varmasti oli virheellinen se mun testi. En ole oviksenkaan aikana noi selvää viivaa saanu. Ja eikös taavetin liuska ole oikein kuuluisa siitä että näyttää hennommin ku vaikka pc samalla antas iha selvää viivaa? Siis kun raskaudesta kyse? Näin muistelin joskus lukevani ku noita talvella yhdessä kierrossa oli. Silloin en saanu mitään tai jonku viivanpaikan korkeentaan. Pitiki mennä testailee.. tästä se kierre alkaa ja iha kesken kiertoa (tyhmä minä!)

nelHM sinun testissä kyllä tosiaan näkyy viiva !!? mutta Lillilotalla en nähnyt.

Minä huomasin eilistä ja aamullista pregcheckiä tiiratessa, että niihin tulee kuivuttua aika selvät viivanpaikat. Testiajalla en huomannut niissä viivoja ja aika selvältä näyttää, että minulla on menkat alkamassa tässä ihan lähiaikoina. Lämpöjen mukaan pitäisi alkaa jo tänään tai huomenna ja se on ihan mahdollista, jos ovis oli sinä päivänä kuin kivut oli. Siitä olisi nyt dpo 12 meneillään.

Toivotaan, että positiivisia käänteitä tapahtuisi tilanteissa itsekullakin :)

Tsemppiä huomisiin testeihin tosiaan ihan jokaiselle. PC.t tosiaan antaa kuivuttuaan aika vahvaa viivanpaikkaa, ennen ei ole antanut vaikka miten ois möllöttänyt. Mutta mä uskon, et jotain yrittää tapahtua tuolla, ei ole normaalit olot mitenkään.. kahteen viimeiseen tikkuun olen kuvitellut viivat jo ihan testiajalla, mutta tiedä niistä sitten. Noh, aamulla uutta yritystä.

Lillilotta tuossa alimmassa kyllä näkyy jotain! Toivottavasti se, mikä ikinä onkaan, vahvistuu!

Täällä lämmöt vaan romahtaa. Ei taida olla enää mitään tehtävissä. :p En päässyt oikein edes pistämään testikuvia, kun en saanut mitään viivoja mihinkään - paitsi sen yhden viivanpaikan. Äh.

En nyt halluu lyssätä ketään mutta ekaks..

..nelHM: en näe kyllä väriä r-testissä, ennemmin taitaa olla viivanpaikka kuin haamuplussa.

LilliLotta: viivanpaikka sullaki näkyy :)

ON: dpo3 siis tänään vielä ja vihlomista ja ajoittain tulee heikko olo (huono olo) ja huippaa ja palelen tosi paljo (tietty syytän ilmaa kun on ollu todella koleaa) ja niin tänään tuli kirje että minut valittu kouluun :D maaseutuyrittäjä/maatilatyöntekijä tutkintoon jeeee :rolleyes: jos nyt ei tärppää tästä kierrosta, niin me jätetään homma "seis osastolle" ja jatketaan sitten kun suorittanut opinnot loppuun (2-3vuotta menee kun valmistun) :)

Dpo15, kp29 --> kp1.. Ainut hyvä puoli tässä on se että kierto taas suht normimittainen ku aattelin et taas venähtää koska näytti sen 4 päivää ovisplussaa.. No joo.. Mut tiesin tän jo su kun alkoi tuntumaan menkkajuilintoja. Onneks ny kerkee tää muutama "niagaranputous"- päivä olla ennen jussia ja puuceetä :D

Kaikille teille paljon tsemppiä!!! Saattaa olla et joudun katoamaan jussiksi kun möksällä niin kivasti puuhaa :) ehkä tekee ihan hyvääkin nyt unohtaa muutamaksi päiväksi tää touhotus ja palata taas entistä ehompana :) testitilauksen taidan kuiteskin tehdä jo valmiiksi. Mä tykkäsin niistä sofin testeistä, musta parempia kuin pc tai apteekin oma, antavat turhia viivasia. Varsinkin apteekin..

Oikein ihanaa jussia teille kaikille ja plussatuulia :) (on sitä tuulta nääs jussiksi luvattukin)

Lillilotta Näen nyt paremmin haamun ku aiemmasta. Vahvistuisipa se siitä <3

HooKoo Ihan se punainen on, edelleen. Ehkä tuo kuva sit vääristää. Enkä todellakaan odota että raskaana kesken kierron olisin, mutta sellainen tuli ja kiva tänne kaikkea linkittää :D

Mullinmalli Itse kans mietin että onks ne voinu koskettaa toisiaan ku kulettelin pitkin kämppää niitä.. hyvinki voineet hipaista. On mulla aiemmin ollu iha kiinnikin r- ja ovistesti mut ei se väri ole hypännyt toiseen :D. Varmaa tuokii merkistä riippuvaista.

Varmaan ihan ovista enteilee. . Olenhan saanut joka kierrossa oviksen aikaan haamun r testiin jos olen testannut niillä. Saispa vaa iha loppukierrostakin.

Höpönenä Halit ja parempaa onnea ensi kiertoon <3

Viimeksi muokattu:
Voin jatkaa koekaniinina oloa ja testata menkkoihin asti. Nyt on dpo3/4 ovistuntemusten perusteella. Itseä kiinnostaa nähdä miltä tää pc näyttää kierron eri vaiheissa, koska se on antanut mulle niin paljon haamuja ja jos olis tärppi käynyt, niin milloin se vois selkeämmin alkaa näkyä testissä.
Tämän päivän testissä nyt ei näy oikeastaan mitään, eikä vielä kuuluiskaan, tietty. Kerroin joskus siitä ku luin muutaman artikkelin herkistä testeistä ja siitä miten ne näyttää limakalvon pintaa hipaisseet hedelmöittuneet munasolut, siis parhaimmassa (vai pitäiskö sanoo pahimmassa) tapauksessa. Alkion siis ei tarvitse olla ees kiinnittynyt niinku kemiallisissa ei olekaan ja herkät testit reagoi. Samassa yhteydessä luin siitäkin, että nopeimmillaan munasolu voi kiinnittyä jo dpo4, siitä tietty riippuen onko hedelmöitys tapahtunut ihan vimppana mahdollisena ajankohtana ja matka määränpäähän jo alkanut. Tääki ehkä innostaa testaamaan aikaisin, koska (taa luin :D ) että hcg alkaa nousta tosi piankin kiinnittymisen jälkeen vaikka se nousun nopeus sitte kai onkin yksilöllistä.

No mut tässä se kusitikku, mitä enempää jaarittelemaan.
Dpo3/4

Yhteistyössä