NelHM, haamu siellä pilkistelee! Jospa se ois sitä ihteään! Sille vahvistumista! :heart:
Mullinmallin ja
Myrtti85, teillä näkyy viivasta, kun tarkasti tiiraa. Jospa nekin siitä vahvistuisivat!
Mulla itselläni on propleemaa tulkitako FindOut Pregent Stick haamuksi vai viivanpaikaksi vai miksikä sitten ikinä?!!?
Kysyisinkin teiltä arvon himotestaajat, tuleeko teille heti testiajalla tikun kastuttua siihen Pregent Stickiin testiviivanen kontrollin lisäksi? Jos ootte saaneet, niin onko se viivanen jäänyt siihen pojottamaan testin ollessa aivan kuiva? Kun tämän viivasen ootte havainneet, niin oletteko olleet raskaana? Vai antaako testi turhia viivasia?
Mulle haamuviivanen ilmaantui heti. Kolmen minsan kohdalla otin tikun poijes ja siinä oli kontrollin lisäksi haamulainen. Siitä vahvistui kokoajan ja nyt odotan, että tikku kuivuu ihan kokonaan, niin näen miltä se sitten näyttää. Livenä viivaa ei tarvinnut arvuutella, vaan ihan selkeästi näkyi lähes kaikissa valastuiksissa. (Taskulamppua ei tarttenut tällä kertaa kaivaa esiin..
)
Aijaahan latasin kuvia testistä, mutta eipä se viivanen siellä selkeänä näy, pah!! Hassua ja outoa tästä tekee se, että pc-liuskat ovat negoja!! Samassa pisussa dipatut.
Kumpikohan testeistä on herkempi?!
Tänään on siis dpo 12 ovistikkujen ja fertily friendin mukaan (ff tosin ilmoitti oviksen tapahtuneen kp 26-28). Eilen oli jo mega menkkaolot, mutta tänään ei sitten mitään. Illalla seksin jälk tuli pikkuisen rusehtavaa valkkarin/sperman mukana, mutta sen jälkeen ei enää mitään.
Tänään huomasin kaupassa, että hedelmäosastolla haisee mädänneelle ja liukuportaissa 5m edessä olevan mummon hiki ja lika haisi sieraimiini niin voimakkaasti, että teki ihan pahaa. Aamuämmöt laski jo pari pv, mutta tänään ne jäi eiliselle lukemalle, n. 0,41 astetta ylemmäs kuin ennen ovista.
Menkkajuilinnat kestivät 2pv ja tänään ei tosissaan mitään menkkaoireita. Huuh! Oon kirjannut tuntemuksia piinapäiviltä tuonne "oireet oviksen jälkeen" -ketjuun (s.42 muistaakseni). Huomenna pitäisi alkaa menkat, dpo 13 ovat yleensä alkaneet viimeisimmissä kierroissa.
Jänskättää... Laitan kuvia tovin päästä teidän analysoitavaksi!