Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Ei siitä kyllä enää kuivana oikein kuvaa saa :( ihan keltanen koko taustakin.. hemmetti. Josko huomenna olis jo sen verran vahvempi, että tulis kuvailtua, pissin sen puikon kaupan vessassa (säälittävää) ni en sit ruvennu kuvailemaan :D tää vauvakuume tekee kyllä ihan hulluksi,innostuu mitättömästä ja putoo korkeelta..

20140613 075902
Ovistesti tainnu kauhheesti muuttua eilisestä? Siti suht vahva rfsu testiin kp8 tuo viiva.. josoa mä ovuloisin aiemmin ku kp20!?

Täällä Annikaeveliinan testauksia odotellessa. . Mullinmallin tikunki voos vilkasta =). Ja mymosan labratkin tänään.

Kaikille onnea tänään testailuihin <3

mymosa: 005 kuvassa näkyy viivaa :D väristä en oo varma, uijui jännäks menee :popcorn:

nelhm: r-testissä en vieläkään näe mitään :/ ovistesti sen mukaan näyttäs vähä tummemmalta :)

mussukka_93: jännittyneenä ootan testistäsi kuvaa :rolleyes:

(.) tissit törkeen kipeet auts :O ovis taitaa olla lähellä.. mahaan nipistelee/vihloo, oik ja vas. munista pakottaa vuoron perään ja alaselkää pakottaa. Tänään kp12/28

mymosa
Poistun pettymyksen haavoja nuollen takavasempaan.

Mietin pyydänkö terot vai odotanko vain luomumenkkoja.. kilpirauhaset lähtee uuteen tutkintaan, vaadin ja vaadin niin kauan kun saan jonkun tutkimaan.

Dpo 11, nega.. Mut apteekin oma antaa kyl törkeen viivanpaikan. Kuvasinkin mut en saa niin selkeetä kuvaa missä se näkyis. Ei siis väriä siin ollenkaan joten tuskin mitään tarkottaakaan. Pc liuska siis kutakuinkin nega.. On niin pieni et siinä nyt näkyy sitä mitä silmät haluu nähdä :) Tein äsken 4h pidättämisellä pc:n puikon mut siin ei mitään mainittavaa...

Nyt pidätte mua varmaankin ihan ääliönä mutta.. Mulla olis ollut mahis ostaa ovulaatitestejä, mut ostinkin sen sijaan paketin RFSU tikkuja, koska viime kierron pinkit haamut keskikierrosta jäi vaivaamaan. Raskaana siis en ole, vaan ajattelin koittaa miten se reagoi lh-huippuun koska pc antaa haamun ja nyt mulla oletettavasti sellainen on. Harmi kun menee ukon kanssa nyt menot ristiin ja tän kuun talletukset saattaa jäädä jos ei huomenna pikapikaa ehi.

Vieläkin ovis testi anto aikas vahvan plussan et se varmaan johtuu siitä ovitrellestä, mä en vielä osaa sanoa et oísko jotain fiiliksiä jo, välillä nippailee ja nappailee molemmilta puolilta ja sitten välillä enemmän oikealta puolelta missä se folli kuulemma oli.. mä oon pitkin päivää miettinyt et uskaltaako sitä tehä jo ennen juhannusta testiä vai vasta juhannuksen jälkeen.. tänään siis 5 päivää ovitrellen pistämisestä..

Mussukka ja höpönenä Oletteko testailleet? Täällä pidän peukkuja teille =)

Mymosalle halit. Kurjaa että ne tulokset ei ollu sitä mitä odotit :(

Mun ovistesti haalentunut jo tosi kuppaseks hailuraks. En mä sit ovuloikkaan ajallaan. Miksi se sit oli toissapäivänä lähes tasavahva ja limojakin tuli? Nyt vaan menkkajomotuksia, täh :O. Tosi kipee alaselkä ja mahankin puolelle polttelee..?

• Tykkää
Reactions: Tanya85
täällä limat bongattu, tissit kippeet ja oik.munista pakottaa hitosti :rolleyes: olisiko tänään dpo0 vai lähipäivänä :D tänään kp13/28

muoks. tänään joo dpo0 kipu kovenee oikealla ja limaa tulee :D Nyt miehelle alkaa rehunteko mutta jos mä saisin sen pikasille ihan kohta ;)

Viimeksi muokattu:
Dpo12, nega :( oon ollu tosi äkäinen tänään.. ärsyttää. Näköjään se eilisen apteekin oman törkee viivanpaikka kuiteskin herätteli toiveita :( vaikka niin itselleni jankutin et ei se mitään tarkota ku ei väriä näy.. mut kun tuli jo heti testiajalla eikä häipynyt. Tänään ei siis samanlaista..

toki vois yrittää selittää jollain hipasulla mut en usko siihenkään, ja/tai ei pitäis näkyykään ylipäätään viel ku ovisplussa näky vissiin neljä päivää ja ovis on oikeesti voinu olla myöhemminkin.. eli dpot:t vois olla vähemmänkin.. jajaja.. mut oikeesti, huijaan vain itseäni. ei tainnu meillä onnistua tällä kierrolla :( ovistestit nimittäin näyttää sitä tasasen paksuu haamuu mitä on näyttäny ovisplussan jälkeen jo yli viikon.. ei siis minkäänmoista suurempaa heittoo mihinkään suuntaan, plaah.

nyt mulla ei oo ku 2 pc:n liuskaa ja cb-digi.. en taida käydä nyt ostaan muita. Katotaan nyt noi.. tai digin säästän kyl siihen jos joskus jonku selkeen haamun saan halvempaan testiin.

nelhm, no höh. Olikohan ovis vai tulleekohan myöhemmin? Muistelen et itelläkin joskus ammosina aikoina tullu aikas vahva viiva ja sit himmentyny ja vahventunu taas uudestaan ovisplussaks myöhemmin.. ny tärppionnea sinne :)

mullinmallin, ihan mieletön toi viiva ovispäivänä 8)

mussukka, mikä kp sulla nyt on? Ompa ovis ollu aikasin jos sullaon kp33 vasta 21.päivä... eli toivoahan sulla on vielä kovastikin bd ;).. (vai oliko sulla hoidoilla, äh nyt menin ihan sekasin, sori :) )

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä