Heippa Rakkaat!
Tervetuloa
heenu ja ihanan hauskan nikin omaava
pölyhuispake mukaan ja onnea!
:flower: Apua, se onkin
Hölyhuispake!!!!!
uuuups
No en oo saanut siivottua. Mies sitten mursi kätensä eilen, eli sekin on puolikuntonen siivooja :headwall: Ei tässä muuten mitään, mutta kun me vihdoin päästään yhdessä jonnekin, kun mun äiti tulee hoitaa koiria, niin pakko saada kämpästä siisti sitä ennen! Eli lähdetään pienelle risteilylle torstaina, ei olla oltu kahdestaan pois kotoota varmaan 3 vuoteen...
Miten teillä on
tukijoukkoja? Lääkärikin sitä tänään kysyi, ja onhan meillä jotain ihmisiä, mutta kukaan ei ensinnäkään asu lähellä ja kaikilla on oma elämä, eli suuresti epäilen, että kukaan tulisi tarpeen vaatiessa meille auttelemaan... Me joudutaan tätä miettimään tarkkaan jo etukäteen, mun sairauden takia, mutta jotenkin tuntuu, että ei ne ihmiset koskaan "ehdi" auttelemaan... paitsi mun äiti, mutta vanhaa ja sairasta ihmistä on vähän paha pyytää usein.
Sitten kopioin mitä kirjottelin tonne syyskuuhun:
Tänään oli sitten eka lääkärineuvola... jäi siitä tosi paha mieli, vaikkei mitään siis oikeasti kamalaa tapahtunutkaan, mutta kun mielialat vaan vaihtelee niin kovin... Ensin oli terveydenhoitajan pikatarkistus, jossa kaikki hyvin, ja sanoi jopa, että "tämä on hyvä tahti painon nousta, tällä tahdilla menee kaikki paino vauvaan" (oli siis kuukaudessa noussut kilon) ja sitten 10 minuutin päästä lääkäri alkoi valittamaan mun painosta ja siitä, ettei saisi raskauden aikana ollenkaan nousta ja että pitäisi katsoa mitä syön... :headwall: Siis sanoi noin, ilman, että kysyi mitä mä oikeasti syön :kieh: Mies meinasi jo sanoa, että jos söisin yhtään vähemmän kuin mitä syön niin en söis enää mitään, syön monipuolisesti ja todella paljon hedelmiä ja vihanneksia jne jne. On se kumma miten kamalan paha asia toi paino nykyään on!!! :kieh: (yks kaveri ei lopettanut tupakanpolttoa raskausaikana koska sitten hän söisi enemmän ja saisi siitä valituksia neuvolassa
eli neuvoloissa valitetaan enemmän painosta kuin tupakasta!!! :headwall
Paitsi tänään mies sai kyllä valituksia vaikka kuinka nuuskan käytöstä, heh, ja minä tyytyväisenä myhäilin vieressä, kun mä lopetin viime kesänä tupakanpolton niin ei voi sentään siitä huomauttaa
No, muuten tutkimuksissa kaikki hyvin. En tosin saanut kysyttyä lääkäriltä mitä oisin halunnut, ei tuntunut kauheen helpolta puhua sille... Sydänäänet kuulin nyt ekaa kertaa :heart: Ei ne kuulostanut mun mielestä junalta
Vaan sellaselta tök tök tök ääneltä
Muutenkin ärsyttää noi neukkutätien "erot": tänään oli sijainen terveydenhoitaja, josta en siis tykkää yhtään niin paljoo ku omastani, ja kun omani viimeks sanoi, että mulla on täysin hyvä ja normaali verenpaine, niin tämäpä täti sitten tänään kysyi, että olenko joskus joutunut käyttämään verenpainelääkitystä?!
No, onneksi kuukauden päästä on oma täti taas
Niiskuneiti: on ne kivut varmasti normaaleja! Mutta tiedän miten kovin pelottaa ja mietityttää! Kun keskenmenot ja tuulimunat ja kaikki voi antaa normaaleja raskausoireita, ja täysin normaali raskaus taas voi vaikka olla täysin oireeton tai mitä vaan. Epätietoisuus on kauheata. Mutta ota rennosti ja koita olla murehtimatta! :hug: (helpommin sanottu kuin tehty, tiedän!
)
Jasmin: hah, tänään kattelin kämppää ja tota siivousurakkaa ja itkeä pillitin täällä hetken. Ja sitten sekunnissa unohdin koko itkun ja olin, että "täh mitä mä äsken itkin???"
Oi, onnea pissauutisten johdosta! :flower:
Onpas kurja jos sairaala on kesälomalla! Mulla tulee olemaan vähintään 40 kilometrin matka sairaalaan
Saas nähä kuin käy noilla meidän pikkuteillä...
Missäs
Ruutinen luuhaa? huhuu!
Voikaa paksusti! :heart:
tömpsis ja super 11+5