Haavevauvat todeksi 2011-2012

ON: :'( Täällä verenvuoto lisääntynyt tänään...kipuja ei ole...sairaalaan lähden jos niitä tulee, mutta en ennen...Maanantaina soitan neuvolaan ja kyselen lääkäri mahdollisuutta. Pidän nyt radiohiljaisuutta kunnes itse tiedän jotain...viimeistään keskiviikkona käyn teitä tervehtimässä! Mutta toden näköisesti joudun siirtymään takaisin haaveilijoihin :'(

Ruutinen
Onnea sydänäänien kuulemisesta :heart:

Ansis
Voi toivottavasti tuo vuoto olis harmintonta. Toivottavasti pääsisit kuitenki jo ma lääkärille... :hug:

En tiiä kuvittelenko mä mut niinku kuvotus olis helpottanu vähäsen... *koputtaa puuta*
Eipä muuta... Oottelua vain et aika kuluis...

Salainen toive ja Torsti rv.8+2 (7+2) :heart:

Voi ei ansis :hug: :hug: Mutta koitetaan ajatella positiivisesti, sullahan on ollut paljonkin jo vuotoja, tämäkin voi olla harmitonta! :hug:

Mutta tiedän miten voi pelottaa - itellä ei mitään vuotoja, eikä usein mitään kamalia kipujakaan, mutta olen ihan varma että kesken on mennyt :( Kun oireet hävisi päiväksi niin johan tuli kova pelko... ja ensi viikolla ultra, eli eipä se muuta tartte kun pelko saa vallan...

Mä laitan peukut pystyyn sun puolesta :hug:

tömpsis ja supersikiö 10+3

Ansis Voi kurjuus sun tilannetta, toivon todella että ois tän päivän aikana vuoto hellittänyt tai vähentynyt ja kaikki olisi kuitenkin aivan kunnossa! :hug: Eihän se aina keskenmenoa merkitse ja toivottavasti ei myöskään sun tapauksessa! :hug: Voimia todella paljon nyt ja olet ajatuksissa!

Mihin viikonloppu taas hävisi?
Mulla on ollut tosi kova ärsytys päällä perjantaista asti, olen vaan jotenkin miettinyt ja harmitellut jo valmiiksi ensi viikkoa kun isäntä on iltavuorossa taas kerran. Multa meinas jäädä huomisen tanssitunti väliin kun ei ketään hoitajaa pojalle ja muutenkin ei ollut mitään tapahtumaa sovittuna arjen pitkiin iltapäiviin joten tylsistyin kuoliaaksi jo valmiiksi kun ajattelin ens viikkoa :D
Mutta sitten anoppi soitti ja kysyi tarviiko poika seuraa mun tanssin ajaksi ja saisiko hän ottaa pojan myös yökylään tiistaina ja eipä tarvinnut kauan miettiä! Aurinko lipui pilven takaa ja tää päivä pelastui kun fiilikset kohosi kattoon :) Pääsen siis harrastaa ja saan omaa aikaa ihan kunnolla.

ruutinen Mä olen kans ostanut ton dopplerin käytettynä huuto.netistä samoihin hintoihin kuin sinäkin, hyvin on toiminut! Hienoa että sait äänet kuuluviin, mä sain kans rv 10+ ekan kerran ja olin aika hämmentynyt vaikka olin lukenut että joku on saanut jo aiemminkin :)

jasmin ja siiri rv 16+0 poksis :)

Dopplerista...
Mä ostin omani esikoisen aikaan jostain nettikaupasta, hintaa 42e ja se sisälsi jo postikulutki. Oli kyllä aika edullinen jos huutiksessa myydään samaan hintaan... :confused:

Toivottavasti Ansiksella kaikki hyvin :hug:

Salainen toive ja Torsti rv.8+2 (7+2) :heart:

Hei ihanat neitoset/rouvaset :) :hug:
Kiitoksia tsempeistä!

Täällä ei ole kipuja, mutta vuotoa on edelleen...Onneksi lauantaista selvästi vähentynyt! Hiukan parempi on mieli, mutta kyllä on tullut itkettyä! Ja pelättyä ihan mielettömästi! Yritän saada tänään jonkun vastamaan neuvolasta...jos siellä vaan suvaittaisiin vastata...Mies yrittää valaa uskoa, että kaikki on hyvin, mutta itse ei osaa muuta kuin pelätä ja parkua :| Saa nähdä huolivatko mua edes tänään tai huomena lääkäriin/tarkistettavaksi. Sais mielenrauhan jos ottaisvat! Tai sitten kärvistellään keskiviikkoon asti! Mies ei valitettavasti pääse kanssani ultraan, mutta hyvä ystävä lähtee henkiseksi tueksi! :heart: Hänkin odottaa lasta mutta uskaltaa silti lähteä tuskailemaan ja tukemaan minua :heart:

Ilmoittelen itsestäni ja Tattiaisen kuulumista taas kun tiedän jotain itsekkin tarkemmin!

Voikaaa te kaikki paksusti! Toivottavasti minäkin saan vielä palata tänne turhan pelästymisen jälkeen!

Ansis ja Tattiainen 11+2

ansis mä uskon et kaikki on ihan ok kun ei kerran kipuja oo ja vaadit päästä tänään tarkistukseen, on hyvä syy! neuvolaan pääset ainaki kuuntelemaan sydänäänet. hieno homma et vuoto on vähentyny, kyllä sä täällä meidän mukana pysyt :hug:

hyvää ystävänpäivää teille kaikille ihanaisille! :kiss:

me vietettiin junnun synttäreitä eilen kokopäivän ja vei kyllä mehut kaikista, pojatki simahti illalla heti kasin jälkeen ilman temppuiluja. jalat oli ku norsulla, järkky turvotus :rolleyes: mitäköhän se on ku lämpenee?? :O aika utopinen ajatus vaa tällä hetkellä toi lämpeneminen kun pakkasta reilu 20 astetta, hrr... pitää lähtee auto hakee kävellen 8 kilsan päästä, aika kylmä mut vaatetta vaa paljo päälle. ainoo tääl on toi viima mikä lisää pakkasta sellasen 10 astetta, ei kiva.
tänne tuli muutes lottopottiki lauantaina, me ei ees muistettu lotota :rolleyes:

tosta dopplerista vielä ni mulla oli se tokassa raskaudessa mut tähän en ees miettiny sitä koska sillon tokassa raskaudessa tuli sellanen tilanne etten saanu ääniä kuuluviin ja olin paniikissa ja itkin ja stressasin ja ihan turhaan koska kaikki oli kuitenki ihan hyvin. alkuraskaudessa siis saattaa ton tehä koska on paljon tehottomampi kun esim neuvolan dopplerit mut mä panikoidun niin helposti ni nyt aattelin jättää väliin sen. neuvolassa kyl sit juoksin niitä sydänääniä kuuntelemassa :ashamed:

jasmin hyvä että sait hoitoapua :) meilläki nuoremman kummit ottaa molemmat pojat ens sunnuntaiks luokseen ja me saadaan yllättävä vapaapäivä, vielä pitäs keksii tekemistä :D no eiköhän me jotain keksitä ja helpostikki :whistle:

alkaa muuten seksi olee jo vähän suorittamista ton mahan takia, asennot aika vähissä. mä en oikee tykkää takaapäin mut ei kai siinä kohta hirveesti oo vaihtoehtoja :rolleyes:

jessi ja pikkuj 22+3

Hei jälleen!

Valitettavasti joudun poistumaan täältä odottajista takaisin haaveilijoihin :'(

Tattiainen ei ollut lähtenyt kehittymään...Alunalkaen kuulemma tuulimuna raskaus :'( Sain lääkkeitä poliklinikalla ja antibiootteja...Nyt sitten odotellaan, että limakalvot kaikki tulisi ulos.

Toivottavasti teillä kaikilla etenee odotusaika paremmin, kuin minulla tämän kertainen! :heart:
Ja toivottavasti pian pääsen palaamaan teidän seuraanne!

T:Ansis

Voi Ansis kuinka surullinen juttu :'( Nyt on kyllä itselläkin tosi paha mieli :| Jaksamisia sulle ja roppakaupalla :hug: Toivon niin että pääset supernopeasti takaisin odottajiin ja pysyt loppuun saakka!!

Podin viime yön ja tän aamupäivän järkyttävää päänsärkyä, meinasi siis kuiteskin jäädä tanssit tanssimatta mut lähdin kuitenkin kun kerran hoitajakin muksulle oli.
Juu jessi aika kylmää kyytiä kävellä tuolla -22C pakkasessa ja mulla sentään kämänen kilometri käveltävänä! Pojankin kans mentiin puoleksi tunniksi vielä pihalle palelemaan ja nyt villasukat jalassa lämmitttelen viltin alla =) Huoh, ja koko viikoksi luvattu kovia pakkasia, kevät taitaa koittaa joskus toukokuussa : /

Kauhee mikä sokerihiiri musta on tullut, koko ajan näköjään tekee mieli jotain makeaa, kun kerroit Jessi teidän synttärien vietosta niin mietin heti miten teillä on ollut siellä kaikkia ihania herkkuja :D:p

Lämpöistä ystävänpäivän iltaa minultakin joka kotiin! :heart:

jasmin ja siiri rv 16+1

Jasmin onhan se surullista! Ja itkusta ei tunnu tulevan loppua...Mutta löysin hyvän terapiamuodon itselleni! Terapialeipomisen..Josko sit ainakin herkkuja syödessä vähän piristyis? Mutta ei auta, kuin jatkaa! Ja suunta täältä on vain ylöspäin :)

ansis eikä :'( ei oo reilua ei :snotty: mä en haluis luopua susta, hyvä porukka meillä täällä. jaksamista paljon ja tuu äkkiä takasin!

jasmin mulla kans tekee mieli herkkuja ja äskenki vedin pari mokkapalaa :ashamed: haluutko tietää mitä kaikkee meillä oli? :whistle::D

Voi Ansis :( Olen tosi pahoillani! Nyt vaan pian uuteen nousuun ja pysyvään plussaan! :hug: :hug: Ja leipominen ja herkut on hieno terapia! :) Me pidetään täällä sulle paikkaa varattuna ;) :heart:

Mmmm. alko tekemään mieli herkkuja... outoa, ei oo ollut raskauden aikana mitään herkkuhimoja, mutta kyllä mokkapalojen mainitseminen vähän mua säväyttää... :p

Siis mä rakastan talvea ja lunta ja pakkasta, mutta sitten menee liian pitkälle, kun meillä putket jäätyy! :kieh: Lämminvesivaraajasta saa sen verran vettä, että pystyin kahvit keittämään ja vessan vetämään, mutta mites koko loppupäivä jos tätä jatkuu? :headwall: Näillä pakkasilla on kiva mennä tonne ulos hankeen kyykkimään? YÖK :D

Mä ensin meinasin, ettei hankita doppleria kotiin. Mutta kun miehen siskon kaverilta sais halvalla niin sitten aloin miettimään uudestaan... ja kun se auttais niihin päiviin, jolloin oon ihan varma keskenmenosta... mutta toisaalta taas, mulle vois käydä helposti noin ku Jessillekin... ja miten pystyisin rajottamaan sitä käyttöä johonkin kerta/vk... No katsellaan, ultran jälkeen sitä toivottavasti alkaa tarvitsemaan ;)

Voikaa hyvin ja pukeutukaa lämpimästi! :hug:
tömpsis ja super 10+5

Kiitos vielä teille kaikille :hug:

Tänä aamuna päivä näyttää paljon paremmalta! Tästä saa aika paljon lohtua, vaikka todella surullinen on...mutta tietty lausahdus värssystä...Positiivareista joskus löysin tuon, kun omalle siskolle tuli myöhäisiä keskenmenoja :heart:

Rakas Taivaan Isä.
Miksi äiti itkee?
Miksi isällä on niin raskaat askeleet?
Minäkö heille olen surua tuottanut,
kun vain katselen täältä kaukaa
enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,
että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä,
äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa,
ettei niin kumarassa hän ois?
Kerro heille, Taivaan Isä,
etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa
niin rakkaita Luojalleen on,
ettei heitä malttaisi millään antaa pois.
Huomaisipa äiti,
kun hänen luokseen
lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä,
miten tuulen mukana
hänen poskeaan silittää saan.

Vielä joskus saan
siemenenä kasvaa äidin vatsassa
ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme,
löytää tarkoituksensa pettymys jokainen.
Ne on kestettävä, jotta juuri minä syntyisin.
Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää.
Koska saan mennä, Taivaan Isä,
joko pian pääsen omaan kotiin?

Mutta nyt painelen täältä notkumasta ja toivottavasti tulen pian takaisin ja tuon muutaman muun tullessani...tai he tuovat minut :wave: Ja kiitos...jotenkin täällä puhuminen (ja miehelle) helpottaa :heart:

Ansis

ansis ihana runo, mä täällä pillitin ku vesiputous :'( et kiitti vaan :D tule pian pian takas ja tuo muitaki, täällä on sulle paikka varattuna :hug: :kiss:

tömpsis mokkapalat on kestosuosikki ja uppoo kaikille, oon huomannu :D teen niitä aina synttäreille ku kaikki tykkää ja mun kokkaustaidot on rajalliset :whistle:

vaukki potki aamulla hetken aikaa oikeen kunnolla, varmaan ois näkyny uloskipäin. yleensä liikkeet on aika vaimeita vielä, muutama napakampikin on joukossa. junnu kysy tännän ku kerroin et vauva potki äitiä aika kovaa ni et sattuuko se ja et haluuko vauva ulos sieltä :D sanoin et toivottavasti ei vielä pitkään aikaan :heart:

jessi ja pikkuj 22+4

ansis Tosi kaunis runo, tuo liikutti mua suuresti kun satuin sen lukemaan joskus aikaa sitten vaikka silloin ei ensimmäinenkään vauva haaveissa siintänyt vaan oli muut mielessä. Ja nyt kun on niin liikuttaa varmaan vieläkin enemmän.
Palaa pian, Ansis!

Hahaa Jessi luit mun ajatukset, ihan vähällä olin laittaa viime tekstiin että MITÄS KAIKKEA siellä sitten vedettiin huiviin kun synttärit oli?!! Valui vaan jo niin kuola pelkästä synttärikahvipöytä-ajatuksesta etten rääkännyt itseäni enempää :D
Höm, kerro nyt kun poika on siellä anopilla yökylässä ja mä oon syönyt lounaaksi hirveen määrän kiinalaista take away-ruokaa ja tässä mässään suklaata että jaksaisin koiran kans lähtee lenkkeilee. Illaksi kaappiin saattaa olla kätkettynä odottelemaan myös sipsipussi dippiä unohtamatta :ashamed::ashamed::ashamed:
Pitänee vetästä joku kahden tunnin juoksulenkki!

Katoin kalenterista että mullahan on ens maanantaina neuvola, jotenkin luulin että sinne on vielä useampi viikko. Sitten saankin mukaani rakenneultra-ajan, jes!

Jasmin ja siiri rv 16+2

Hei kaikki! :wave:

Taidan varovaisesti siirtyä tänne =) Aamulla siis tein testin, heti pärähti ruutuun tummanpunainen viiva. Ei siis epäilystäkään, ettei raskaana oltais! Digillä kuitenkin katsoin vielä, sanoi että 2-3vko. Neuvolaan soitin kädet täristen, siellä täti onnitteli ja kyseli vointia. Ensimmäisen ajan sain 1.3 (vasta, malttamaton kun olen :p)

Eli siis:
Niiskuneiti90..........1.........23.10/PKSSK

Tuo laskettu aika siis on suuntaa antava, mutta ei kait pitäisi ainakaan monella päivällä heittää. Tarkennellaan sitä sitten ultran jälkeen, jos pikkuinen kestää kyydissä.

Niiskuneiti :heart: 4+3

niiskuneiti ONNEA! :flower: Ja lämpimästi tervetuloa mukaan! Onpa kiva kun haaveilijoista kantautuu plussauutisia, kaikki me vauva ansaitaan :heart:
Joo voin kuvitella että aika tuntuu pitkältä maaliskuun alkuun! Mulla on ens ma neuvola ja siellä saan VASTA rakenneultra-ajan että ainakin 3vkoa vielä siihen ultraan, ei parane kauheasti sitä ajatella kun heti rupeaa aika matelee :D

Mulla vaan päätä tahtoo särkeä sitkeästi :( Ja kiva kun 800mg pitää buranaa ottaa kerralla tai ei toivoakaan että hellittäis ees hetkeksi. Huomenna mä lähden kyllä taas tyynyostoksille, niska ja hartiat aina jumissa aamuisin! :kieh:

Jasmin ja siiri rv 16+3

Jasmin ja tömpsis kiitoksia! Kiva oli tulla :) toivotaan vaan että tää ei jää vain visiitiksi. Jasmin voin vaan kuvitella miltä tuntuu sitä rakenneultraa ootella. Itellä ei passaa sinne asti vielä edes ajatella, kuhan tää ensimmäinen etappi saavutetaan, eli eka neuvola käynti niin hyvä tulee. No toivotaan että siulla aika lentäs siivillä! Ja toivottavasti päänsärky rupeis hellittämään, inhottava vaiva : /

niiskuneiti oikein paljon onnea ja tervetuloa tänne puolelle! :flower: =) pitkä on aika tossa alkuvaiheessa, vielä tuoreessa muistissa kaikkine hirveine pahoinvointeineen : /

jasmin mä tein synttäreille kinkkuaurajuustopiirakkaa, aivan ihanaa herkkua :p ja kahta lajia kakkua oli isännän toimesta, juustokakku ja normikakku, neki aika :p lapsille sit piparia yms kun ne ei niin noista kakuista piittaa. tänään en oo vielä syöny ku yhen mokkapalan, hyvä minä :D veditkö vielä ne sipsitki sillo illalla? :whistle:

mä ostin tänään mämmiä vaikka en ees tykkää siitä :O oli vaan pakko saada maistaa :xmas: loput kuskaan sit mein äitille ku meillä sitä ei kyllä kukaan syö :rolleyes:

jessi ja pikkuj 22+5 (kohta alkaa jo 24:s vko :O)

Jessi Kuulostaa liianki hyvältä :p Juustokakut on niiiiin mun lemppareita, samoin mokkapalat ja nyt rupesin himoitsee myös kinkkupiirakkaa :D Mulle kävi niin että laitoin yleareenalta sydänääni-jaksot putkeen pyörimään, enpä ehtinyt kauan katsella sipikulho kädessä ku siinä yksi mamma rupes paasaa miten odottajan tulis pitää huolta itsestään ja katsoa tosi tarkkaan mitä syö kun se vaikuttaa vauvaankin niin paljon. No tottahan se joka sana ja mulle iski niin kauhee morkkis että sipsit jäi syömättä ja tuolla ne on kaapin perälle tungettuna. Jossain vaiheessa tänään nälkäsenä kävi ne sipsit mielessä ja heti päähän tuli kuva siitä mammasta valitsemassa torilta luomuporkkanoita jne :headwall:
Tänään olen siis elänyt superterveellisesti ja syönyt vain rivin verran suklaata :D

Täällä toinen haaveilijoista plussannut. Hei Niiskuneiti :wave: täällä tavataan !

Minulla on viikkoja kasassa hurjat 3+3, synnäri olisi TAYS, ikää 36 v. ja neljäs olisi tulollaan. La näyttäisi näillä näkymin olevan 30.10.

Yhteistyössä