Voi Ansis kun joudut poistumaan :'( mutta tule pian takaisin! En tiedä pitääkö se paikkaansa mutta olen kuullut että keskenmenon jälkeen olisi raskautumismahdollisuudet paremmat :hug:
Suuret onnittelut niiskuneidille ja Irmelille
ja tervetuloa!!
Päivittelin jo tuonne syyskuisiin juttuja mutta tänne kerron kans Eli kävin eilen lääkärissä kovien, tuskaisten alavatsakipujen takia. Myös selkäkivut kummastuttivat minua. Lekuri ultrasi ja siellä pikku Morri heilutteli nyrkkejään
Aatella että se oli vasta 3,7cm pääperämitattuna ja ihan ihmiseltä jo näytti. Huisia! Mut siis siellä kaikki hyvin ja beibi vastasi viikkoja. Vatsakipujen syyksi lääkäri arveli arpia. Eli siis tuota sectioarpea ja munatorven poistosta jäänyttä. Koska kohtu kasvaa melkoista vauhtia, arpien kohdat kiristävät ja aiheuttavat kivun. Tosi paljon piristi kun kipujen kestoa ei voinut mitenkään arvioida. Saattavat kestää koko raskauden ajan mutta voivat myös loppua. Nice. Maanantaina töihin meno ja nyt jo hirvittää että millaisiksi nämä kivut yltyy. Alaselkäkipuihin ei muuta sanonut kuin että luut väljistyy. Just siinä kivun kohdilla on sellainen liikkuva, aika suuri pahkura ihon alla eikä se siitä sanonut mitään kun näytin. Kai se sitten on normaalia että mun ihon alla muljuaa jotain ylimääräisiä pallukoita. Olkoot. Pääasia että Morri on menossa mukana
Muutenkin töihin meno ärsyttää suunnattomasti. Siellä ei oikeasti toimi mikään. Hienoa kun itse on aika hmm.. miten sen sanoisi.. lyhytpinnainen nykyään niin toivottavasti ei tule paukaistua mitään älytöntä kenellekkään
Ruutinen ja Morri 10+6 huomenna poksahtelee =)
Suuret onnittelut niiskuneidille ja Irmelille
Päivittelin jo tuonne syyskuisiin juttuja mutta tänne kerron kans Eli kävin eilen lääkärissä kovien, tuskaisten alavatsakipujen takia. Myös selkäkivut kummastuttivat minua. Lekuri ultrasi ja siellä pikku Morri heilutteli nyrkkejään
Muutenkin töihin meno ärsyttää suunnattomasti. Siellä ei oikeasti toimi mikään. Hienoa kun itse on aika hmm.. miten sen sanoisi.. lyhytpinnainen nykyään niin toivottavasti ei tule paukaistua mitään älytöntä kenellekkään
Ruutinen ja Morri 10+6 huomenna poksahtelee =)