Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

Heips!

Uus kuumeilija ilmoittautuu! Tänään juteltiin ekaa kertaa ihan oikeasti kullan kanssa vauvasta. Käväsi se jutustelu välillä lausahduksessa: "Et kai sä oikeesti kuvittele, et sul on 5-kymppisenä 2-kymppiset lapset, mut niit ei tehä missään vaiheessa?!?" :LOL: Meillä siis häät tiedossa syksyllä 2010, jonka jälkeen vois ruveta puuhailemaan. :)

Tervetuloa, Ulleli :flower:

Täällä on ikkunoita pesty ja yhdet verhot pitäis vielä pestä. Nyt vasta siitepölyt rauhottunut ja tuparit tulossa, niin pitäähän se laittaa kulissit kuntoon :saint: No, ei vaiskaa.

Ja ei muuta kuin kuumeilua. Puuh. Jospa se hellittäis syksyn tullen.

Uusille tervetuloa! :)
(sanokaa jos haluette listoille..)

Meillä on mies sitämieltä että "kaikki samaan putkeen vaan!" Eli alkaisi kolmatta touhuumaan vaikka heti. Mulla on semmonen olo että toisaalta ihanaa nauttia tästä vauvakuumestakin jonkun aikaa. Ja siis ite lykkään yrityksen aloittamista sen vuoksi että saisi noita kahta pientä edes vähän vanhemmaksi.. Saisi vähän eritavalla keskityttyä sitten siihen vauvaankin. Ja mietin tuossa että tuo nuorempikin ehkä vähän ymmärtää sitten jo vauvasta, vauvamasusta jne. Kaksivuotias ei meillä vielä ainakaan oikeen tajunnut koko asiaa. Kyllä puhui että äidin masussa vauva mutta ei sitten kuitenkaan oikeesti ymmärtänyt. Sitten ihmeteltiin sairaalassa että kuka toi on.. Nyt kolmevuotiaana on ihan innoissaan kun näkee vauvamasuja. Kertoo ketä on tullut kenenkin mahasta ym :)

Koliikista ei oo kokemusta ja meillä ei oo muutenkaan oikeestaan masuvaivailtu. Eka puol vuotta on menny aina tosi helposti. Eriasia sitten kun ovat lähteneet liikenteeseen :LOL:
Olenkin miettiny että mitenköhän ikinä pärjäisin itkuisen vauvan kanssa kun on päässyt ihan liian helpolla..

On se hyvä kun kesä pitää kiireisenä vaikka kyllä nää vauva-asiat mielessä pyörii silti B)

Laitetaas lista tällekin sivulle..

nimimerkki ............. yritys alkaa ..... kuinka mones lapsi toiveissa

Unikeiju-79 ...... loka-marraskuussa 2009 ....... 4.
Metsätähtönen ..... huhtikuussa 2010 ............. 1.
white gold ............ toukokuussa 2010 ............ 1.
Leli82 ...................... keväällä 2010 ................. 2.
jenkkivaimo .............. kesällä 2010 .................. 2.
VellaVanilla .......... heinäkuussa 2010 .............. 3.
RouvaSumppisuu ..... syksyllä 2010 ................. 3.
Kajsa ....................... syksyllä 2010 ................. 1.
äiti88 .................... lokakuussa 2010 ............... 3.
hansumh ......... touko-kesäkuussa 2011 ........ 1.
jn1 ........................ joulukuussa 2011 ............. 1.

Kamaluus tätä vauvakuumetta. Jotenkin tämä on kesällä astetta pahempaa. Vaikka en nyt ole edes raskausmahoja niin paljon nähnyt, kun en ole jaksanut kaupungilla käydä.

Toisaalta tietää ja nautinkin tästä ajasta, että tämä ei onneksi häiritse nauttimista nykyisestä elämäntilanteesta. Eli nyt kyllä ymmärtää, että voi lähteä vaikka ex tempore baariin tai vaikka ulkomaille (kunhan koirat vie hoitolaan) tai mitä tahansa. Sitten pitää hieman eri tavalla mennä. Ja toisaalta nyt saa nukkua yöt hyvin :D Joten pitää nauttia tästä ajasta, samanlai kuin sitten ehkä joskus siitä erilaisesta elämästä..jos sellainen aika koittaa.

Täällä aurinko paistaa, mutta vieressä ihan kamalat ukkospilvet B) Ja mulla meni aamupalat ja muut ihan mönkään..siis voi tisiisus. Syön siis aamupalan vasta klo 12, olen kyllä noussut seiskalta :D

Mietin, että pitäiskö nyt ottaa se tatuointi ennen vauvayritystä..tai tatska onkin, mutta se mitä oon pitkään harkinnut? Onko teillä jotain, mitä aiotte tehdä ennen? En muista sitä tatskan suoja-aikaa. Toisaalta en tiiä raaskiiko nyt.

Tuntuu että tää kesä ja helle vaan nostaa tätä kuumetta? B)
Ajatukset kokoajan tässä ja pyörittelen jatkuvasti mielessä kaikkea vauvaan liittyvää. Tuntuu että en pysy pöksyissäni ja ihan vatsanpohjasta ottaa kun pieniä näkee tai masuja. Tiedän että en tähän kohtaan vielä edes haluaisi olla raskaana mutta silti ei millään jaksaisi odottaa..
Pää siis ihan totaalisesti täysin pyörällä :p

Ei muuta.. :LOL:

Mä olen tänään taas käynyt ostamassa pari ihanaa vauvanvaatetta alennysmyynneistä :D Ihana ilmakin ulkona! Kiva ajatella, että mahdollisesti ensi kesänä olenkin jo itse raskaana ja tämä kesä on viimeinen kesä ilman vauvaa =)

Muoks! Oletteko muuten miettineet jo nimiä tuleville lapsille? Meillä on jo tytölle ja pojalle molemmille nimet valmiiina. Kauhea jännäys aina, kun lähipiiriin syntyy lapsia että, minkä nimen vanhemmat heille antavat ettei vain tule samoja nimiä, kuin meillä suunnitelmissa.

Olen miettinyt. Ja voin mainostaa nimeä Heta kaikille muille, koska minä en sitä tule saamaan lapselleni :LOL: Tykkään ihan hulluna tuosta nimestä, mutta miehen nimestä se on vanhanaikainen. Muutenki ollaan mietitty..miehellä on vanhempi maku ku mulla selkeesti. Ja mulla on vielä se, etten haluais mitään kovin kummallista nimeä (vaikka ne monesti on kivoja), mut en halua semmosta tosi suosittua. Keksin jopa oman nimenkin ja menin hihkuen katsomaan nimipalvelusta sitä, nii mitä vielä! Pari muutaki oli keksinyt sen ja oli tosi suosittu ollu viime vuosina kastetuissa! Oli vielä sellainen, että ihan kuin se nimi olisi ollut aina, mutta uusi. Joten luultavimmin tulee jokin kalenterinimi, kuhan ei kovin suosittu. Sieltä löytyy vaikka mitä jo valmiiksi, joita ei ole juurikaan enää vuosikausiin laitettu nimeksi. Ite katon siis just sitä, paljon niitä viime vuosina on laitettu, että joka toinen ei ois sit saman niminen. Toisaalta pakko sanoa, että kun mun ikäluokassa on vaikka paljon Jenniä ja Johannaa ja Anttia..niin en myöskään halua niitä laittaa, joita on paljon ollut mun aikana. Ehkä niihin kyllästy..tai oikeestaan se, et sit tulee niitä Pikku-Antti, Iso-Antti tai kutsutaan sukunimellä. Ja varsinki jos on tyttö, niin en haluais et sitä reppanaa kutsuttais Isoksi Jenniksi B) Että tämmösiä. Mua kyllä pelottaa kans, että joku nappasee mun nimet!! Tällä hetkellä pojalle ei oo oikeen nimeä..yks ois, mistä kummatki pidetään, mut se on aika suosittu ollu viime aikoina. Ja tytölle taas ois pariki hyvää..mut tytöiltä oon joutunu paljon heittänä pois, ku oo nkattonu et tosi suosittuja. Pidän esim. Millasta, mut se on aika suosittu. Sit jotkut nimet on sellaisia, jotka annan ennemmin lemmikille kuin lapselle. Eli ovat kivoja ja pidän niistä, mutta en ehkä lapselle antaisi. Mutta mun mielestä nimessä on pääasia se, ettei sitä ole mahdottoman vaikea kirjoittaa ja se sopii koko hommaan ja koko vauva ensinnäkin näyttää suurinpiirtien siltä. Mutta vielä tärkeämpänä pidän melkeen sitä, että siitä saa tolkkua, kumpaan sukupuoleen se kuuluu :ashamed: Ite oon joutunut näisäs uusissa nimissä monesti miettimään, että kumpikohan se on. Ihan Kivi-nimeäkin mietin, ku mun mielestä se ois voinu sopia tytöllekki (ku mietin nättejä kiviä :ashamed: ). Mut joo. Eli haluan semmosen nimen, että kaltaiseni torvelo ymmärtää, että kumpaa sukupuolta se edustaa.

Kamala kuume kyllä on. Tää kesä jotenki räjäytti käsiin koko homman :LOL: Ku tulee ankea syksy, niin sitten varmaan helpottaa. Ja talvella on häät ajateltavana. Keväällä sitten viimeiset pinnistykset. Mietin just, että oiskin ihan surkea idea muutenkin jättää ehkäisy hiihtolomalla häämatkalla (jos se vaikka siirtyiski 2kk myöhemmäksi :D )..kun me lähdetänä ulkomaille, niin mietin vaan että jos jotenkin ihmeessä plussaisin siellä reissulla..niin mimmonenhan se lentomatka takaisin olisi? Ja ei muutenkaan turvallista lentäminen ymmärtääkseni..ja vielä mun tuurilla olisi pahoinvointi. Ja toinen, varmempi, on se..että totta kai tulis tyhjennysvuodot ja vatsa ois kipee ja muutenkin kipeä keho, kun jättää hormonit. Että vietä siinä sitten tyytyväisenä häämatkaa :kieh: Joten typerä idea ja hautaammat sen.

Nyt pitää läthee lukemaan lautapelin sääntöjä, jotta voin lyödä tuon miehen laudalta säännöt kerrankin osaamalla B)

Nimiä on mietitty kolmannellekin vähän valmiiksi. Itseasiassa nyt juuri olen tätäkin aika paljon mielessä pyöritellyt ;) . Vaihtoehtoja on molemmille muutama, niin tytölle kuin pojalle. Muttei kummallekaan mitään varmaksi päätettyä vielä. Itse en halua mitään supererikoisia nimiä, mutten kuitenkaan kovin yleisiä. Meidän molemmilla lapsilla on vanhat nimet ja seuraavallekin tulee, ei mitään uutta, vasta keksittyä. Tykkään kyllä monenmoisista mutta haluan vähän pitää samaa linjaa kaikilla lapsilla. Ei liian samanlaisia mutta kuitenkin samantyylisiä nimiä.
Molemmille lapsille ollaan miehen kanssa raskausaikana päätetty jo hyvissä ajoin nimi ja toivottavasti seuraavankin kanssa näin. Saa sitten makustella ja totutella jo raskausaikana :heart:
Meillä on lähipiirissä nyt syntynyt aika paljon vauvoja ja ilmeisesti tulossakin olisi, ainakin monella on yritys päällä, niin kyllä sitä aina jännää että meneekö ne omat nimet.. Onneksi nyt ei ole mitään niin selkeää ykkösnimeä kummallekaan niin ei sitten niin harmita jos joku omista vaihtoehdoista menee ennen kuin itse saa käyttöön. Tai sitten tietty heti ajattelee että ton just olis valinnu kun ei enää sitä saa B)

Kokopäivä ulkoiltu ja oltu menossa. Nyt ihan poikki |O

Täällä on kova vauvakuume taas menossa :heart: Meillä kävi pikkuinen kylässä ja tuli huomattua, että koti ei ihan lapsiystävällinen ole. On paljon teräviä nurkkia ja kulmia ja lisäksi tavarat aika alhaalla :D Ihana oli kyllä..jotain alle yksi vuotias luultavimmin, en muistanut kysyä. Sen verran, että just käveli ja otti tavaroita, voipi olla vähän päälle vuodenkin (mutta vaipat toki vielä). Oli kyllä niin vilkas veitikka, että ihan alko naurattamaan. Oli äidillä tekemistä, että pysy lapsen perässä B)

Mites muilla kesä sujuu?

kääkkis
Heippa vaan kaikille =)
Olen jo jonkin aikaa miettinyt, että liittyisinkö porukkaan, ja kyllähän se on nyt liityttävä, kun vauvakuume vaivaa. Olen 82 syntynyt 2 tytön äiti. Vanhempi täyttää piakkoin 3 vuotta ja nuorempi on reilun vuoden ikäinen. Aloin haaveilla kolmannesta jo melko pian toisen syntymän jälkeen, mutta kun tulikin koliikkia ja muutenkin arki tuli päälle, niin haaveet vähän jäivät. Lisäksi mietin, että kun on jo 2 tervettä lasta saanut, niin pitäisikö tyytyä siihen, mutta täällä nyt ollaan. Nimimerkkini tulee kääpiöpinseristä, joita minulla on 2 kappaletta. Lisäksi on yksi toisen rotuinen kääpiökoira. Harrastan agilityä ja vähän siinä sivussakin muuta koiriin liittyvää, sekä vatsatanssia ja käyn myös lasten kanssa jumpassa. Perheessäni on lisäksi muitakin lemmikkieläimiä( marsuja ja akvaariokaloja).

Meillä on kesä mennyt sairastaessa, kun ensin oltiin kamalassa flunssassa koko kööri ja nyt viimeiseksi sitten iski vatsatauti. Tällä hetkellä näyttää siltä, että siitä kyllä päästiin.

Ilmoittautuisin listalle näin, että kääkkis aloittaa yrityksen elo-syyskuussa 2010 ja haaveissa 3 lapsonen B)

nimimerkki ............. yritys alkaa ..... kuinka mones lapsi toiveissa

Unikeiju-79 ...... loka-marraskuussa 2009 ....... 4.
Metsätähtönen ..... huhtikuussa 2010 ............. 1.
white gold ............ toukokuussa 2010 ............ 1.
Leli82 ...................... keväällä 2010 ................. 2.
jenkkivaimo .............. kesällä 2010 .................. 2.
VellaVanilla .......... heinäkuussa 2010 .............. 3.
RouvaSumppisuu ..... syksyllä 2010 ................. 3.
Kajsa ....................... syksyllä 2010 ................. 1.
kääkkis ............ elo-/syyskuussa 2010 ............ 3.
äiti88 .................... lokakuussa 2010 ............... 3.
hansumh ......... touko-kesäkuussa 2011 ........ 1.
jn1 ........................ joulukuussa 2011 ............. 1.

Tervetuloa kääkkis! Sulla on suunnilleen samanikäiset lapset kuin mulla. Kiva huomata ei ole yksin ihan hullu kun näin pienten kanssa jo kolmatta kuumeilee :LOL:

Metsätähtönen, juu noi vuodenikäiset - molemmin puolin - on yleensä aika vauhdikkaita ja varsin kekselijäitä tapauksia.. Kaikki kiinnostaa ja yleensä juurikin ne "kielletyt" ;)

Eipä kummempia. Kunhan tulin kurkkimaan taas. Kuume nousee, nousee vaan B)

:p jolla haaveet on vuodelle -11 tai jo ainakin -12...meillä esikoinen täyttää 10kk
ja kauheeta vauvakuumetta pukkaa, mut kunhan jaksais odottaa ja
mieski on vähän taka-alalla, että vasta myöhemmin sitä vois täyttää lapsilukua.
olis kyllä mullaki hyvä pistää haaveet jäähylle, mut hankalaa on ku joka puolella näkyy masuja ja pikkusia..turhan monet kaveritki saa pikkusia, vaikka onhan toi oma pikku prinsessaki vielä niin pieni :heart:

Tervetuloa Kääkkis ja Mirena :flower:

Täällä kuumeillaan hirveästi kaatosateesta huolimatta. LÄhden pariksi viikoksi reissuun, joten mua ei varmaan kamalasti näe. Mukavaa heinäkuun loppua kaikille kuumeilijoille =) Kun sais sen kuumeen vielä asioihin. Tänään käyn hakemassa vielä yhden laattapaketin, sit niitä ois esn jälkeen enää kaks pakettia jäljellä..positiivista ajattelua :LOL:

heips kaikki uudet ja vanhat! lista senkun kasvaa. B) kesän kuumuus nostaa kuumetta täälläkin ja vauvamasuja on joka paikassa. mäki haluun....! vaikka tosiasiassa oisin varmaan kauhuissani, jos nyt ehkäsy pettäis ja plussaisin, kun esikko on niin pieni. :LOL: no, kuumeilu ja haaveilu on mukavaa! meille tulee pian uusi kissavauva ja siinä on vauvaa ihan kylliksi tälle kesälle.

tänään :haluu heti raskaaksi, huomenna: jos odotetaan vaikka vuosi, ylihuomenna: lopetetaanko heti ehkäisy?, sitä seuraavana: mitä jos ootetaan vaikka 3vuotta :D

hiukan mun mieli muuttuu kokoajan mut sit ku nään ihania vauva masuja ni oon heti sitä mieltä että haluun sen kolmannen nyt :heart:

tilasin just hirveen määrän kestovaippakankaita ja väsään kuopukselle lisää vaippoja ajan kulukseni =)

Leevi on päikkäreillä ja Liisa tossa leikkii nukeillansa ja mä luin just uusia h&m ja ellos vaatelehtiä.... iihania vauvojen vaatteita jotka ei valitettavasti mee enää mein 8kk Leeville ku on niin iiiso... 6kk neuvolas oli 75senttii ja 11,250kiloo :D ja siihen vielä kestovaippa ni ei kyllä mitkään h&m vauvojen farkut mee jalkaan!!

jeps ei muuta tällä kertaa.. mukavaa kuumeilua muillekkin :wave:

kääkkis
Jep, välillä todellakin tuntee itsensä hulluksi kun edes kuvittelee tähän hullunmyllyyn vielä yhden pienen :LOL: Kävin katsomassa tänään serkun kuukauden ikäistä poikaa ja suloinen oli. Vanhempi tyttö ei halunnut käydä edes katsomassa sitä, taisi jäädä pikkusiskosta joku vauvatrauma. Mullakin on tuossa yksi koiranpentu koulittavana, joten ajatukset pysyy aika hyvin nyt sen asioissa. Vuorotellen tulee meidän perheeseen noita kaksijalkaisia ja nelijalkaisia lapsia =)

Mulla on onneksi sellainen tilanne, etten tiedä yhtään mitään lapsiperheen elämästä. Mulla on niin ruusuiset kuvat, että ah! Ei sitä esim. yövalvomisia edes ymmärrä, ennen ku sitä valvoo yöt ja päivät. Hyvä ku mieski monesti sanoo, että jos pitää yöllä vaikka herätä vessaan, ku on juonut liikaa kahvia tai vettä..niin jo sitä voivottelee..niin mitenkähän sitten, ku on lapsi (vauva) :D

Ite oon vaan sitä miettinyt, että miten toimii kaksi koiraa ja vauva. Auto ainakin lähtee farmariksi vaihtoon ja kaikkea muuta. Mutta jotenkin se käytävillä kulkeminen, hissi jne..niissä kyllä mahtuu, mutta sitte ei mahdu ketään muuta tulee enää vastaan :LOL: Että tuo mua vaan mietityttää. Mutta onneks se vaunuvarasto on meillä sieläl alhaalla, niin en minä rupee niitä ylös roijaamaan. Vievät vaan tilaa. Kun kuitenkin tuolla ei ole kadonnut mitään. Joten tuoki varmaan helpottaa paljon. Sitten kun joskus ois se okt, niin varmaan elämä on paljon helpompaa heti. Mutta näillä mennään! :heart: Koiratki "onneksi" vanhenee vähän, että jää se pahin hömpsöttely pois pikku hiljaa. Ei nuo onneksi pahoja ole, mutta ovat niin ilosia aina, että monesti mietin et eiks ne ikinä nouse väärällä jalalla aamulla :D Muistan ku tein joskus niitä siivoushommia opiskelujen ohessa ja kesät myös..tympäsi esim. talvella vkl nousta klo ties mitä ja viideltä käyttää koiria ulkona. Noh, ei siinä paljon voi pahalla tuulella olla, kun toiset metsästävät lumihiutaleita niin onnellisena B)

Että tämmöstä tyhjänpäiväistä tuli vaan mieleen. Vauvakuumeilua :heart:

jaahas ja kuumaa kuumetta ilmassa :D
menin katsomaan sen kätilöt ohjelan ykköseltä :heart: iiiihaaania vauvoja vaikka onhan mulla vaavi kotonakin (8kk) mutko just se hetki kun se pieni nytti nostetaan ekaa kertaa rinnalle on niin ihana :heart: ... oookeei nyt koitan taas palata maan pinnalle :LOL:

jep mut nyt maate jotta jaksaa lähteä aamulla lenkille seitsemältä =)

jenkkivaimo
Voi hurja miten täällä on kirjoteltu! Meillä oli häät tossa pari viikkoa sitten niin on pitänyt aika kiirettä, hirvee hälinä ja hulina ja paljon vieraita Jenkeistä eli totaalinen kaaos ollut päällä. Mutta oli se sen kaiken arvoista ja nyt oon ihan virallisestikin jenkkivaimo. :) :heart:

äiti88: Ja mä kun luulin että meillä on iso poika! Vau mitkä mitat 6-kuisena! Meidän Ossian oli 5 kk neuvolassa 71 cm ja 9,8 kg, ens viikolla puolivuotiskäynti. Ja konttausasentoa hakee, ryömii, istuukin tuettuna aika hyvin, juttelee ihan hulluna... Mihin mun vauva meni? Tahtoo uuden!

Nimistä oli puhetta. Meillä on kriteerinä se, että nimi taipuu molemmille kielille, muttei ole kuitenkaan liian suomalainen tai amerikkalainen. Ossian on kalenterissa, ja ihastuin siihen heti. Ossiksi kutsuu aika moni mun sukulainen ja minäkin silloin tällöin, mutta tykkään sanoa koko nimellä. Tytölle haluaisin Fiona, mutta mies vielä pistää vastaan - tosin Ossiankin vaati vähän neuvotteluja. ;)

Masuja on joka paikassa! Välillä mietin että oonko ihan kaheli kun haluan uuden vauvan, varsinkin nyt kun Ossi heräilee yöllä kahden tunnin välein eikä rauhotu muuten kuin rinnalle. Alkaa olla voimat lopussa. Mutta jostain sen voiman aina löytää ja taas jaksaa uuteen päivään. Yleensä ne voimat saa lapsen hymystä. :) Onko mitään parempaa kuin juuri heränneen, onnellisesti hymyilevän vauvan aamujokellukset? Ei ole. :heart:

Joku jutteli kestoista, mä kokeilin tänään ekaa kertaa erilaisella taitoksella harsoa, katotaan miten hyvin pitää.

Jenkkivaimo, mulla samanlainen yöheräilijä, mutta silti tekis mieli lopettaa pillerit justiinsa ja ruveta puuhaamaan sitä toista. =) ja kuten sanoit, niin juuri herännyt pieni aurinkoinen vauva on ihaninta maailmassa. sillä hetkellä ei muistakaan iltaräninöitä ja väsykiukkuilua.

oi, ne ensihetket synnärillä kun sai sen pienen nyytin kainaloonsa. kipeänä ja väsyneenä maattiin vierekkäin ensimmäinen yö. tyttö oli niin pieni ja uninen, pulautteli lapsivettä ja minä aivan tokkurassa ihmettelin, että siinäkö sinä olet. ikinä en unohda sitä euforista tunnetta mikä oli sairaalassa. joskus pesen hiuksia samalla shampoolla mitä mulla oli synnärillä, siitä tuoksusta aina palaa mieleen ne päivät. :heart: haluun kokea sen kaiken uudelleen, vaikka synnytys olikin ihan hirveää! :/

jenkkivaimo
Leli82: Mä taas voisin mennä synnyttää koska vaan! Voi, ne ekat viikot on tosiaan sitä ihanaa tunnekuohua ja tuhinaa, ja kun ne vastasyntyneet nukkuukin niin ihanan paljon! :D Minkäikäinen sun tyttö on nyt? En oo lukenu kaikkia mun tauon aikan tulleita tekstejä niin en oo ihan messissä.

Meillä huomenna puolivuotisneuvola, ja tänään maistettiin ekan kerran porkkanaa (kaupan porkkanaa kun en saanut omasta tarpeeksi sileää). Voi että miten pikkuherra söi hienosti lautasen tyhjäksi! Oli niin ison ihmisen näköinen siinä syöttötuolissaan ja porkkanaa otsassa, nenässä, rinnuksilla, syöttiksen pöydällä, ruokapöydän pöytäliinassa, käsissä, lattialla... :heart: :LOL:

Mä tunnen joskus vieläkin haamupotkuja. Saispa tuntea niitä oikeita taas. Meillä ei pillerit oo käytössä, koska imetän vielä, ja ollaan oltu vähän laiskoja ehkäisyn suhteen. Saas nähdä miten käy. :whistle:

kääkkis
Onnea Jenkkivaimo häiden johdosta :flower: Meillä oli eilen 3v.hääpäivä ja ensi sunnuntaina täyttääkin esikoinen 3 vuotta =)
Kyllä teillä on kunnollisen kokoisia poikia, kun meidän 1v.2kk tyttö on nyt sen 9 kg =)
Ite olen muuten käyttänyt kummallakin lapsella ihan normaali harsoja vaippana ja niihin on tehty PUL-kankaasta tarralliset kuoret. Ihan riittävän hyvät on olleet ja öisin, plus reissussa, on sitten käytössä "roskavaipat" . Nyt on ihan selvästi vauvakuume noussut aivan järkyttäväksi, pakko vaan nyt jaksaa vuosi odotella, koska nuo kuitenkin niin pieniä :heart:

Yhteistyössä