Olen miettinyt. Ja voin mainostaa nimeä Heta kaikille muille, koska minä en sitä tule saamaan lapselleni
Tykkään ihan hulluna tuosta nimestä, mutta miehen nimestä se on vanhanaikainen. Muutenki ollaan mietitty..miehellä on vanhempi maku ku mulla selkeesti. Ja mulla on vielä se, etten haluais mitään kovin kummallista nimeä (vaikka ne monesti on kivoja), mut en halua semmosta tosi suosittua. Keksin jopa oman nimenkin ja menin hihkuen katsomaan nimipalvelusta sitä, nii mitä vielä! Pari muutaki oli keksinyt sen ja oli tosi suosittu ollu viime vuosina kastetuissa! Oli vielä sellainen, että ihan kuin se nimi olisi ollut aina, mutta uusi. Joten luultavimmin tulee jokin kalenterinimi, kuhan ei kovin suosittu. Sieltä löytyy vaikka mitä jo valmiiksi, joita ei ole juurikaan enää vuosikausiin laitettu nimeksi. Ite katon siis just sitä, paljon niitä viime vuosina on laitettu, että joka toinen ei ois sit saman niminen. Toisaalta pakko sanoa, että kun mun ikäluokassa on vaikka paljon Jenniä ja Johannaa ja Anttia..niin en myöskään halua niitä laittaa, joita on paljon ollut mun aikana. Ehkä niihin kyllästy..tai oikeestaan se, et sit tulee niitä Pikku-Antti, Iso-Antti tai kutsutaan sukunimellä. Ja varsinki jos on tyttö, niin en haluais et sitä reppanaa kutsuttais Isoksi Jenniksi B) Että tämmösiä. Mua kyllä pelottaa kans, että joku nappasee mun nimet!! Tällä hetkellä pojalle ei oo oikeen nimeä..yks ois, mistä kummatki pidetään, mut se on aika suosittu ollu viime aikoina. Ja tytölle taas ois pariki hyvää..mut tytöiltä oon joutunu paljon heittänä pois, ku oo nkattonu et tosi suosittuja. Pidän esim. Millasta, mut se on aika suosittu. Sit jotkut nimet on sellaisia, jotka annan ennemmin lemmikille kuin lapselle. Eli ovat kivoja ja pidän niistä, mutta en ehkä lapselle antaisi. Mutta mun mielestä nimessä on pääasia se, ettei sitä ole mahdottoman vaikea kirjoittaa ja se sopii koko hommaan ja koko vauva ensinnäkin näyttää suurinpiirtien siltä. Mutta vielä tärkeämpänä pidän melkeen sitä, että siitä saa tolkkua, kumpaan sukupuoleen se kuuluu :ashamed: Ite oon joutunut näisäs uusissa nimissä monesti miettimään, että kumpikohan se on. Ihan Kivi-nimeäkin mietin, ku mun mielestä se ois voinu sopia tytöllekki (ku mietin nättejä kiviä :ashamed: ). Mut joo. Eli haluan semmosen nimen, että kaltaiseni torvelo ymmärtää, että kumpaa sukupuolta se edustaa.
Kamala kuume kyllä on. Tää kesä jotenki räjäytti käsiin koko homman
Ku tulee ankea syksy, niin sitten varmaan helpottaa. Ja talvella on häät ajateltavana. Keväällä sitten viimeiset pinnistykset. Mietin just, että oiskin ihan surkea idea muutenkin jättää ehkäisy hiihtolomalla häämatkalla (jos se vaikka siirtyiski 2kk myöhemmäksi
)..kun me lähdetänä ulkomaille, niin mietin vaan että jos jotenkin ihmeessä plussaisin siellä reissulla..niin mimmonenhan se lentomatka takaisin olisi? Ja ei muutenkaan turvallista lentäminen ymmärtääkseni..ja vielä mun tuurilla olisi pahoinvointi. Ja toinen, varmempi, on se..että totta kai tulis tyhjennysvuodot ja vatsa ois kipee ja muutenkin kipeä keho, kun jättää hormonit. Että vietä siinä sitten tyytyväisenä häämatkaa :kieh: Joten typerä idea ja hautaammat sen.
Nyt pitää läthee lukemaan lautapelin sääntöjä, jotta voin lyödä tuon miehen laudalta säännöt kerrankin osaamalla B)