jn1, ite oon kans tehnyt aina kesät täyspäiväisesti siivoushommia ja muulloin koulun ohessa. Ja voin sanoa ihan samaa, että homma on niin peestä..että oikeesti. En ite ensinnäkkää suostuis ikinä työhön, jossa pitää jatkuvasti mennä esimerkiksi kuudeksi töihin (mun jutut aina olleet tällaisia, jos ei opiskelun ohessa) ja toisekseen saa paljon kuraa niskaan ja ei ehdi tehdä asioita jne..siis hirvee kiire ja hirveetä hommaa..paikat ei kestä. Lisäksi mua huvitti, ku katoin jotain tanskalaisdokkaria erään ison firman toimista jossain tanskalaisessa yliopistollisessa sairaalassa..että ku on sotkusta ja muuta. Tekis mieli sanoa dokkarin tekijöille, että kuvitteleeko ne tosissaan, että halvalla saa hyvää? Ihan tosissaan? Monet oikeesti viittii natkuttaa jostain siivouksesta, muttei ymmärrä sitä että on otettu se halvin mahdollinen ja kaikista pienimmillä palveluilla. Ei siinä oikeesti ehdi tehdä sitä mitä pitäis, ihan mahdotonta. Ostaisivat vähä lisää vaikka siivousaikaa tai jotain, niin homma sujuisi. Huomaa taas, kuka tollakin alalla saa maksaa tuosta kovasta kilpailusta. Mulla itellä ei käsi kestä sitä moppausta, niin en voi enää opiskelujen ohessa tehdä sitä. Toisaalta oon aika helpottunut, koska on aika stressaavaa puuhaa (vaikka oonki siinä hyvä ja nopsa). Silti. Ja perehdytyskin on vähän niin ja näin. Eli vikaa on kyllä ihan firmoissakin, joka ikisessä on samat ongelmat. Olen verrannut
Jaksamista, jn1! Ei kyllä kuulosta yhtään reilulta, että oma vastasyntynyt lapsi on saman tien vakavasti sairas!
Ite kävin tekemässä sitten sen tentin kamalassa migreenissä, ihan ok meni silti. Mutta olipahan paha olo. Oli ihan pakko mennä, kun muuten se tenttikerta ois menny johonki loppusyksyyn..kuka noitakaan enää muistaa, kun en käytä ko. ohjelmaa yhtään. Ja lisäksi minä saatan unohtaa koko homman :saint: Joten sainpahan senkin hiodettua! Helpotti.
Siis jossain EastEndersissä on semmone yh. Niin joku äijä tuli sitten pubista hirveellä vauhdilla ja kaato tyhjät vaunut. NIin ne vaunut meni muka rikki siitä?! Minkä luokan vaunuja ne siellä oikeen käyttää? B) Näyttivät kuitenki ihan siisteiltä jne, oikeestaan uusilta, että tuskinpa ois siitä hajonnut. Se koppakin lähti siitä irti ja mietin, että joko se ei ollu kii ollenkaa tai sitten tosi huonosti..tuli siitä tosiaan mieleen, että minkälaisia kiinnityksiä teillä noissa on? Koska se koppa tosiaan lensi ja muuta vastaavaa, että mietin vaan kuinka surkeet vaunut voi mukamas olla
En jotenki jaksa uskoa, että tuollasia on ja kukaan ostais, jos ois. Noh. Toivottavasti olen oikeassa.
Täällä muistin yhtäkkiä, et mulla on jäänyt yksi ikkuna vielä pesemättä. Pitäis pestä sekin. Se vähän kuin odotti, että saadaa tietokonepöydässä vaihdettua ite tietokoneen paikkaa jne..niin nyt sais aukiki tuon. Jooh.
Läpäläpä. Minäpä meen =)