Valoisaa maanantaita kaiken harmauden keskeltä!
Ihana kun täällä olis mullekin vielä pe seuraa pidetty, mut sitten mulla menikin asiakkaiden kanssa illan viimeiset tunnit niin ahkerasti etten enää ehtinyt kirjoittelemaan.
Hauskaa tosiaan että Callie ja Ninna ovat päässeet vauhdilla mukaan juttuihin!
Minäkin lukeudun näihin päivä-kirjoittelijoihin. Olen siis yksinäni päivät töissä ja jos ei ole asiakkaita ja liike on imuroitu ja ikkunat laitettuna, ei mulla ihan hirveästi muuta virikettä ole kuin tietokone ja ... hmm.. saksan kielioppikirjat takahuoneessa.. sekä syöminen..

Syöminen on näistä kolmesta se johon meinaan vähän väliä sortua (saksan kirjat saa siis yleensä olla rauhassa

), mutta tämä koneella istuminen vähän helpottaa tilannetta. Kun käytän kymmentä sormea kirjoitteluun, en voi mussuttaa samaan aikaan, hyvä niin!
Nyt on pakko kertoa maanantaiaamun piristykseni!
Noudin aamulla ihqun (en yleensä käytä em.sanoja, mut tää on oikeesti niin ihqu) pinkin settini postista. Sain siis ilotikkuni, kera neljän erilaisen vaihtopään

) Miehellekin oli pakko laittaa äsken viestiä että edessäni on työpöydällä elämäni ensimmäinen tekninen vempele jota kohtaan tunnen hykerryttävää hellää tunnetta ja mielenkiintoa

En kuitenkaan viiti kera pattereiden vielä testailla et millaista vipinää tuo laite aikaan saa.. kenties illalla ON TEHTÄVÄ sisäänajo

Pojatkin ovat äidillään poikkeuksellisesti yötä näin alkuviikosta, kun keskiviikkona lähtevät sitten reissuun isänsä kanssa.
Viikonloppu oli mitä mainioin! Lauantaina sain aamulenkkiä ja sunnuntaina iltalenkkiä

Ja loistan täällä ku naantalin aurinko! Mieskin sanoi lauantaisen aamulenkin jälkeen et hän on tehnyt niin selkeän havainnon et olen ihan supersuloinen emäntä aina päivän kun aamu alkaa kivasti seisoen

ja tosi on! Eilen illalla olin ihan naatti saunan jälkeen ja painuin 'vanhustelemaan' (näin kutsumme pehkuihin ryömimistä jo ennen yhdeksää) jo ennen muita. Mieskin tuli sitten aika pian perästä ja riemukseni mies tuotti illaksi vielä iloa, vaikka olin puolinukuksissa aika passiivinen lahna, mut onnellinen lahna kuitenkin

Väsymys purkaantui sitten orgasmin myötä vapauttavana itkun ja käheän naurun sekoituksena ja uni olikin sen jälkeen oikein rauhaisaa ja syvää, aamuun asti onnellista ja hyvää! Että tällainen viikonloppu täällä
Minä olen huomannut että kun täällä teidän kanssa vähän hupatellaan levottomia pitkin päivää/viikkoa, olen ihan 'miehen ahminta' -kunnossa kun pääsen kotiin ja ukko onkin ihan helisemässä, mut onpahan iloinen isäntä

Ei tarvii paljoo naisen haluttomuutta valitella! Kyllä tietysti on töiden ja väsymyksen takia välillä päiviä tai viikkokin väliä ettei paljoa jaksa puuhastella, mutta kyllä minä ainakin pysyn paremmalla tuulella kun keskimäärin pari kertaa viikossa saa miehen kanssa räjähdyksiä aikaan!
Sepä mun levottomasta yläpäästäni.
Levoton alapää on kummallinen..
Kp 9 menossa. Tädin vierailu loppui perjantaina, mut sitten taas jostain kumman syystä yhdyntöjen jälkeen tulee verta. Elikäs vaikuttaa samanlaiselta tapahtumalta kuin Myylläkin. Sisäisesti ei kuitenkaan ole mitään kipuja joten en usko et siel mikään arpeuma repeilis ja siitä johtuis. Toki voi olla et menkat on osittain hyytyneet ja tulee sit valahtaen pois kun yhdynnässä vähän 'kaivellaan' syvemmältä. Näin oli kyllä myös lokakuulla kun mulla viimeks menkat oli.. Jotensakin kummallista.
No, mulla on tänään se lääkärin soittoaika. Odottelen puhelua kolmen ja seitsemän välillä. Täytyy sit vähän lääkäriltä kysellä jos osais mitään tuohon juttuun sanoa. Infoan teitä sitten asian tiimoilta jos jotensakin viisastun.
Hei, sanokaas naiset.. Mahtaako mulla mennä tän kuun ovis nyt ihan hukkaan, ku mies lähtee keskiviikkona reissuun? Elelemme siis ke kp:tä 11.. vai voisko siitä iloa olla jos vielä ehtis aamusta jotain touhuamaan.. eikös ovuloinnin pitäis noihin aikoihin tapahtuman.. 11-15 kp.. tai jotain.. vai onko mulla nyt taas ihan päivät sekalutta?
Tietysti, eihän sitäkään tiedä et tuleeko ovista nyt ollenkaan..No, toivo elää joka kuukaus kuitenkin.
Nyt ryhdyn vähän pistelemään piirakkaa poskeen ja ihastelen mun uutta hankintaani tuoss' piirakan vieressä

Ja puhun nyt siis ihan karjalanpiirakasta enkä omastani.
Iloisin terkuin
Puhiksenne