M
Myy80
Vieras
Kiva, kun ootte huolissanne! *halaa* Mä en kestä juosta lääkärillä, kun ne ei ikinä ota mua tosissaan, mä en osaa tarpeeks hyvin valittaa. Olen huippu vähättelemään mun oireita... Paineet on varmaan ihan persiillään, ja stressi tulee tällä hetkellä työstä..ja ihan pikkasen tästä vauvajutusta.
Ja Ninna, sä kuule tunnut sopivan joukkoon, kun "mikä se oli" mummoon!!
Joo-o...että silleen...taas näitä..
Mä myönnän, että nyt on puhe mistä puute..
. Mie en ny lämpiä miehelle...tosin ei kyllä hirveästi edes yritä. Ei "vahinko-vauvaa" ei tähän perheeseen pääse tulemaan. No, me miehen kanssa vitsailtiin, että kesän reissulla sitten siitetään se vauva, eikös se niin mene..
Ja kiva, kun Ramonakin pääsi ilmottautumaan...siis yritätsä vihjailla, että olisit jotenkin ylipainoinen..en usko, olet korkeintaan muodokas. Ja tunnin lenkki on jo hyvä saavutus...
(voi ei, antakaa anteeks, nyt on perjantai ja mä en ole saanut..lenkkiä) 
Ja Ninna, sä kuule tunnut sopivan joukkoon, kun "mikä se oli" mummoon!!
Mä myönnän, että nyt on puhe mistä puute..
Ja kiva, kun Ramonakin pääsi ilmottautumaan...siis yritätsä vihjailla, että olisit jotenkin ylipainoinen..en usko, olet korkeintaan muodokas. Ja tunnin lenkki on jo hyvä saavutus...