Haaveissa vauva, helmikuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pamela*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pamela*

Vieras
Uusi kuun aloitus!

Mulla on ollut kovin kiirusta toissa enka oo ehtinyt tanne palstalle, mutta kovasti olen miettinyt etta miten kaikilla menee. :)

Apilalle iso hali! *rutistaa*

Sirenian testituloksia odotellaan taallakin!

Pakko jatkaa toita mutta yritan viela tyopaivan paatteeksi ehtia paremmalla ajalla kirjoittelemaan enemman.

Sydamestani toivon meille kaikille plussia talle kuulle! :)

Pamela

Haaveilijat:

Apila85 24/25 Y04/09
PikkuPilvi 27/25, Y09/09
Muru 27/29 Y11/09
minnuli 28/28 Y08/09
Pamela1979 30/36 Y08/09
Mamma82 27/29 Y10/09 (lapset -01, -02)
Oink 32/31 Y09/09
Idaho 33/33 Y11/09
Sirenia 31/34 Y12/09 (tytöt -05, -08)
Ruusunmarja 27/30 Y12/09

Plussanneet:

Minttuilona 30/33 Y10/09 (1 lapsi 1,5 v), plussa 11/09
Viljonka31, plussa 12/09
kirsikka 25/28 Y11/09 (lapset -06, -07), plussa 12/09
Selia 28/? Y10/09 (lapsi -08), plussa 12/09
Kolkka 31/30 Y9/09 (lapset 07 ja 08), plussa 12/09
Niki 25/28 Y10/09, plussa 01/10
Pannari, plussa 01/10
Moonsun 30/35 Y07/09 (poika 07, km 11/09), plussa 01/10

Jännäyslista:

Sirenia 29.1.10
Muru 06.02.10
Pamela 19.2.10

Mamma: onpas ikavaa ettei vielakaan mitaan! :( Musta tuntuu etta sun tati lahti lomalle ja tuli tanne, koska jos lasken tuhrut mukaan niin ma vuosin viimeksi 17 paivaa putkeen... Kylla tuli taas yllapidettya sideteollisuutta. Onko sulla ollut aina pitkat kierrot, vaiko vasta nyt pillereiden lopetettua?

Minnuli: Meilla on kans ihan luomusti yritys menossa, 6kk ollaan nyt vahintaan joka toinen paiva sekstailtu ja mulla on viimeset 4-5kk ollut saannollinen kiertokin, mutta vauvaa ei nay eika kuulu. Ma oon kans menossa ens viikolla gynelle, lahinna tsekkaan mika on tilanne mun endon kanssa kun on kivut lisaantyneet, mutta samalla aattelin purkaa sydantani tan yrityksenkin suhteen. Ma oon miettinyt etta viela toiset 6kk mennaan nain (ellei nyt sitten gyne neuvo jotain muuta), ja sitten katellaan tilannetta uudestaan jos ei mitaan oo tapahtunut. Musta tuntuu etta ma olisin valmis myos hoitoihin, mutta ei kai sitakaan osaa 100% varmaksi sanoa ennenkuin vasta sitten kun siina tilanteessa on. Jotenkin jaksan viela toivoa ja uskoa etta tulisin luomusti raskaaksi.

Tsemppia kaikille! Toivottavasti alkaa pian kevataurinko paistaa ja tuo paljon uutta energiaa "vauvailuun" :)

PS: Musta on niin ihanaa saada jutustella taalla palstalla kohtalontovereiden kanssa. Purnata silloin kun veetuttaa ja iloita silloin kun on hyva paiva :) Kiitos teille ihanaiset! Taitaa olla ovis kasilla kun oon niin hurjan hyvalla tuulella ;) Jahas, missas se mies luuraa....

Apila.. kuulostat tosi samanlaiseta kuin mäkin, aina tottunut saamaan sen minkä haluan, vaikkakin vaatisi työtä sen eteen (yleensä vaatii..) ja meni siinä sitten kuinka kauan tahansa... :D

Mamma.. kyllä täällä on meitä piiiiitkän kierron kiukuttamia näköjään enemmänkin... :S mulla olleet kaksi edellistä kiertoa yli kp80!! ja nytkin mukavasti jo kp70 puolella... että että... :D

Pamela.. onko sulla millaiset elintavat? katsoin vain että ollaan melko samanikäisiä, ja yksi mikä on tässä jäänyt tiukasti ajatuksiin on se että kuinkahan paljon tämä ikä jo mahtaa tähän vauvayritykseen vaikuttaa...?
tokihan se menee aina niin yksilöllisesti, mutta kyllä vaan jaksaa tuntua aina pahalta ne negatestit.. i

miten teillä suvussa äiti, sisko, mummo jne tulleet raskaaksi? tiedättekö, onko heillä ollut miten helppoa? meillä ainakin äiti on raskautunut melko helposti (noin 3kk yrittämisellä).

pakko sanoa että tauko täältä teki ihan hyvää kun sitä otti aiheekseen niiin kovin jännäillä teidän muidenkin puolesta että varmaan sai vaan extra-stressiä :D nyt on mukavaa olla taas täällä, saa jakaa ajatuksia, kun alkaa tuntua että koko vauvailun kanssa kaatuu vain seinät päälle...

minnuli

Kp 31 vaihtui sitten rv 4+2 :)
Testasin ekan kerran perjantaina negan ja tänä aamuna sitten plussan. Nyt oli testinä apteekin oma ja hiukka hailakka viiva mutta kuitenki niin selkee ettei tarvinnu arpoa että onko vai eikö. Harmi kun ei ole enempää testejä että vois varmistaa:D On kyllä pää ihan pyörällä ja monenmoisia ajatuksia risteilee pääkopassa mutta eiköhän tästä tokene... En kyllä uskalla vielä mihinkään odotuspalstalle mennä, toivon nyt vaan että pikkunen pysyy kyydissä.

Toivon teille kaikille hurjasti plussia ja varmasti tulen kurkkimaan vielä tänne :)

Haaveilijat:

Apila85 24/25 Y04/09
PikkuPilvi 27/25, Y09/09
Muru 27/29 Y11/09
minnuli 28/28 Y08/09
Pamela1979 30/36 Y08/09
Oink 32/31 Y09/09
Idaho 33/33 Y11/09
Ruusunmarja 27/30 Y12/09

Plussanneet:

Viljonka31, plussa 12/09
Pannari, plussa 01/10
Sirenia 31/34 Y12/09 (tytöt -05, -08), plussa 02/10

Jännäyslista:

Muru 06.02.10
Pamela 19.2.10

Onnea Sirenialle! :)

Tänne ei kyllä mitään uutta. Paitsi, että nännit on taas niin tuskasen arat :/

Laskin, että tässä kuussa ollaan kahdesti harrastettu seksiä. Että täällä ei kyllä todellakaan voi mistään yrittämisestä puhua :( No, ehkä sitten ihan hyväkin. Hyvin paljon mahdollista, että täällä jää tämäkin kuukausi yhtä nihkeeksi, kun mä olen niin kiinni koulussa ja työssä, että käyn suunnilleen kotona nukkumassa + lukemassa tentteihin. Että plussatkaan kaikki sitten mun edestä..ehkä mekin vielä joskus tullaan täältä perästä.

Olen kyllä (taas :)) Pamelan kanssa samoilla linjoilla. Välillä tuntuu, että tästä palstasta on tullut mulle ihan henkireikä tän vauvailun suhteen. Ainoa paikka, jossa voin puhua kunnolla näistä asioista (ei, miestäkään ei aina jaksa kiinnostaa mun syväanalyysit limoista ja muista) ja tietää, että täällä mua ymmärretään. Ei tarvitse selitellä asioita. Ja saan haluta vauvaa just niin paljon, kun siltä tuntuu (en ole kellekään kertonut kuitenkaan sitä, miten paljon me lasta haluamme jne ja lähinnä vain sanonut että "katellaan saadaanko tulosta" tms). On vaan välillä niin epäreilu olo tästä kaikesta... :/

Muru kp27, joka ei kyllä tässä kuussa jännäile mitään

Ruusis ilmoittautuu! =) En ole kerennyt palstailemaan vähään aikaan, eikä mitään oikeastaan ole tapahtunutkaan. Kp 19/40-47 joten eipä tässä ole mitään kiirettä mihinkään suuntaan.

Kyselin ja halusin hieman kommentteja asiasta, onko normaalia taikka kuinka hyväksyttävää mielestänne "laskelmoida" vauvan syntymäajankohtaa. Itse tosiaan olen yrittäjä ja siinä sivussa myös koitan opiskella, joten se kesävauva olisi tilanteeseeni paras mahdollinen vaihtoehto. Kesällä kun on töiden puolesta hiljaisempaa ja opinnoistakin lomaa. Sehän olisi aivan eriasia, jos olisin tavallisessa työsuhteessa, jolloin tilalleni palkattaisiin sijainen ja paikka odottaisi jopa hoitovapaiden yli. Mutta en myöskään kiellä niitä muita syitä (joita olivat siis synkkä vuodenaika, joulun ja uuden vuoden juhlinnat vs. kesä, valo ja lämpö).

Tässä mietinkin kuinka meillä nyt tämä haaveilu onkaan, haaveiluhistoria menisi näin: tjot 09/09-10/09, y 11/09-12/09, tjot 01/10 -> ... Tällä hetkellä siis tjottailtaisiin kaksi kiertoa, jonka jälkeen olisikin suunnilleen huhtikuu, ja sitten taas kunnolla yritysta kehiin. Toki ei se katastrofi olisi, mikäli tjottailun seurauksena plussaisi, koska emme tästä enää ainakaan nuorru ja haaveena olisi enemmänkin kuin yksi lapsi. Harmittaa kyllä edelleen, ettei hoksattu alkaa yrittämään silloin heti, kun ei arvattu kuinka vaikeaa se sitten onkaan. Tällä hetkellä en ole vielä huolissani pitkistä kierroista, koska varsinaista yritystäkin on ollut vain muutama kuukausi.

Toivon niin sydämestäni plussatuulia kaikille haaveilijoille!! Se on mukava nähdä kuinka yrittäjien lista muuttuu ja plussanneiden lista kasvaa =)

Haaveilijat:

Apila85 24/25 Y04/09
PikkuPilvi 27/25, Y09/09
Muru 27/29 Y11/09
minnuli 28/28 Y08/09
Pamela1979 30/36 Y08/09
Oink 32/31 Y09/09
Idaho 33/33 Y11/09
Ruusunmarja 27/30 Y12/09

Plussanneet:

Viljonka31, plussa 12/09
Pannari, plussa 01/10

Jännäyslista:

Pamela 19.2.10

Laittakaahan naiset itsenne jännäyslistalle, niin tiietään, ketä saa jännätä ;) Otin itseni pois listalta, koska tässä kierrossa ei ole mitään jännäitävää.

Ruusis: Ymmärrän nyt pointtisi vauvan saannin ajankohdalle. Itselläni on siis siinä mielessä vähän sama tilanne, että olin valmis jäämään äitiyslomalle koulusta sillä verukkeella, että olisin ollut yhtä harjoittelujaksoa vaille valmis. Noh, nyt kun sitä plussaa ei tullutkaan heti, niin ehdinkin jo valmistua sitten. Eli: jotta en valmistuisi suoraan koulunpenkiltä äitiyslomalle, päätettiin me tjottailla noin huhtikuulle saakka, jotta lapsi syntyisi sitten aikaisintaan uuden vuoden jälkeen ja ehtisin mahdollisesti saada työnkin sitä ennen (ja jäädä heti äippäilemään :D Mähän olen varsinainen työnantajan unelma, mutta siitä viis, kun ei tuo lapsen saaminen nyt ollutkaan niin yksoikoista kun halusin...). Mutta toki siis meillekin lapsi edelleen ihan yhtä tervetullut.

Muru

Helmikuuta mennään!

Onnittelut Sirenialle!

Mä jätän itseni jännäyslistalta pois vielä tässä kuussa, kun ei ole jännättävää. Eli laitan sen maalis- tai huhtikuussa sitten sinne. Luettuani juttujanne päätin, että meilläkin pitää alkaa sitten useammin heiluttelemaan peittoa:D Eli oviksen lähimaastossa joka toinen päivä. Se ei luultavasti miestä haittaa..

Vaikken omasta puolesta nyt jännäilekään, roikun silti täällä palstalla ja jännäilen teitä muita.
t. Oink

Onnittelut sirenialle plussasta!

Pamela: Mulla on ollu aina epäsäännölliset menkat. Ennen pillereitä menkat tuli suurin piirtein joka toinen kk.

Minnuli: Sulla on jo tosi pitkät kierrot! Et oo aatellu "korjauttaa" niitä? Mulla ainakin pää hajoaa näihin kiertoihin!

Muru: Siis ymmärsinkö nyt oikein että jos syö teroluteja niin ei ole mahdollista silloin raskautua? Eli ei ovuloi ollenkaan?! Huoh! Jos näin on niin enhän mä raskaudu koskaan!!! Tai ainakaan tälle vuosisadalle!

Munkaan ei hyövää lisäillä itseäni mihinkään jännäyslistalle kun ei tiedä onko mahdollisuutta edes raskautua tällaisilla kierroilla. Sextailtu kyllä ollaa joo...mutta ei tunnu siltä että vois olla raskaana ja testaamaan en ala.

Mamma: Ei kun mää vaan kyselin (muistaakseni...viesti kun on tuolla tammikuun ketjussa :D), että mitä kaikkia lääkehoitoja on olemassa vai kyselinkö... Siis musta joku (Apila?) sanoi, että teroluteilla ei välttämättä ovista saada aikaan vaan lähinnä tasataan kierto (ts. että teroluteja syömällä ei ole takuita oviksesta sen koommin kuin lumuilussakaan, näin itse ymmärsin). Itse en siis tiedä mitään noista teroluteista ja clomeista.

Mun tarttee kyllä varmaan jossain kierrossa sitten hommata ne ovistikut, että tietäisin ovuloinko.

Muru

Kiitos kaikille onnitteluista :) Olo on vieläkin ihan epätodellinen...

Tosiaan juu noi terolutit ei takaa ovulointia, ne vaan tasaa kierron. Mutta ei ne tietenkään sitä ovulaatiota estäkään. Clomifen sitten taas on se lääke jolla saa ovulaation aikaiseksi mutta sitä kai ei kovin äkkiä määrätä koska se pitää oikeesti tutkia että ovuloinnissa on ongelmia. Ja clomeja käytetään yleensä melko tarkassa seurannassa että niitä ei kannata mennä ominpäin popsimaan. Usein clomeja käytettäessä seurataan ultralla sitä munarakkuloitten kasvua ja näin varmistetaan ettei tule komplikaatioita sen suhteen. Jos munarakkuloita kasvaa liikaa niin puhutaan munasarjojen hyperstimulaatiosta joka voi olla vakavakin tila hoitamattomana. Siinä elimistön nestetasapaino häiriintyy ja nestettä alkaa kertyä sisäelimiin ja veren nestepitoisuus vähenee. Tämä riski tosin on suurin ivf ja icsi -hoidoissa.
Näitäkin on tullut opiskeltua itsenäisesti silloin kun esikoista yritettiin ja oltiin jo lapsettomuustutkimuksiin menossa.

Kiitos sirenia asian valaisussa! Tässähän ois nyt ensisijaisesti tarkoitus saada joku tolkku tohon kiertoon. Toivotaan vaan että ovuloin siinä sitten kumminkin samalla! ;)

Välillä tuntuu että jätän tän lapsen hankinnan kokonaan pois ja aloitan pillerit uudestaan mut eihän niitäkään voi aloittaa vasta kun menkat alkaa. Siis olen 2 vaihella jatkanko haaveilua vai en?! Se nyt ainakin on ihan 100% varma että jos en raskaudu ja päätetään lopettaa yritys niin palaan kyllä pillereihin koska ne on ainoat toimivat mulla aknenkin kannalta. Muistutan nyt jotain hiton rupikonnaa että ei oikeen oo kiva! Uimahalliinkaan ei enään viitti mennä ku selkä ja rintakin on ihan näpyillä!

Kuinka pitkäksi aikaa yleensä teroluteja määrätään?

Mamma: juurikin teroja olen menossa hakemaan lääkäriltä jotta saadaan toivon mukaan täti paikalle. olen hyvinkin tietoinen itse siitä etten ovuloi juuri koskaan ja luultavasti clomit saan myös. mulla on jo aiemmin todettu ettei toinen munasarjani toimi mitenkään mallikelpoisesti :/
älä nyt vaan lopeta vauvan yrittämistä.. jos täällä joku on sun tsempin tarpeessa, niin minä! :D

luinkos ihan oikein eli sulla oli/on tulossa gyneaika? kerrohan kuinka kävi!

oma tilanne kierron ja kaiken kanssa on niin monimutkainen, olen niinsanotusti itseoppinut tässä vuoden varrella (pillereiden lopetuksesta) kuinka kroppani toimii jne.
en vain ole lääkäriin aiemmin hakeutunut koska ensinnäkään en ole halunnut uskoa sitä ettenkö voisi ihan luomusti raskautua (nyt annan jo periksi... :D) ja alkuun koko vauvatouhu oli meillä iso TJOT... nyt sitten viimeiset 6kk ollut niin tosissaan kun tosissaan vain voi mutta elimistö heittäytyikin todella hankalaksi :S

ja mitä tuohon akneen tulee, niin onko sulla Mamma siis ollut se riesana pillereidenkin aikana? mulla henk.koht on ollut aina tosi hyvä iho, mutta pillereiden lopetuksesta meni vuosi että alkaa taas parantua...

hyppiipäs mulla nyt aihe sinne sun tänne :D

mitäpäs muille kuuluu?
ainiin ja mähän en siis jännäile vasta kun sitten lääkäristä tultuani toivon mukaan... !

minnuli

Minnuli: Joo mulla on huomenna gynelle aika ja samalla pitäis kuulla oliko papa- kokeessa mitään. Ilmoittelen toki löytyikö mitään kummallista! Mulla on aina ollut aknea mutta se paheni lasten teon jälkeen. Varasin lääkärille ajan ja sanoin että tarttis e-pillerit jotka hoitaa myös aknea. Se määräs mulle sit jasminet jotka toimi tosi hyvin. Ehkäsy toimi mulla ainakin 100% ja finnitkin katosi! Vaihdoin jasminet sitten halvempiin, zypretyleihin ja nekin toimi toivotulla tavalla! Joskus lääkäri määräs mulle jotain voidetta akneen mutta se oli niin kauheeta ainetta et tuntu ku sitä oli laittanu et naama palaa irti! Se oli aivan järkyttävää! Lupaan myös parhaani mukaan tsempata sua ja myös muitakin!

Vaidoin miehen syntymäajan, se kun täytti pyöreitä! ;) Itelläkään ei oo 3 kymppiseen enään monta vuotta ja sehän alkaa jo hirvittämään. Mulle kun iski 3 kympin kriisi jo 25 vuotiaana!

Haaveilijat:

Apila85 24/25 Y04/09
PikkuPilvi 27/25, Y09/09
Muru 27/29 Y11/09
minnuli 28/28 Y08/09
Pamela1979 30/36 Y08/09
Mamma82 27/30 Y10/09 (lapset -01, -02)
Oink 32/31 Y09/09
Idaho 33/33 Y11/09
Ruusunmarja 27/30 Y12/09

Plussanneet:

Viljonka31, plussa 12/09
Pannari, plussa 01/10

Jännäyslista:

Pamela 19.2.10

Ihanaa Sirenia, paljon onnea!!!! :)

Mamma: mulla kans alkoi iho-ongelmat kun lopetin pillerit. Ma aina aattelin etta oon vaan onnekas etta mulla on hyva iho, mutta se taiskin olla ne pillerit mitka sen teki. Yhtakkia on alkanut tuleen finneja vaikka muille jakaa ja naama kiiltaa kuin peilijaa. Yok. Mitas muuten sanoivat laakarissa, eikos sulla tanaan se ollut?

Minnuli: ma oon kans paljon miettinyt tota ikaa. Niinhan ne yleensa sanoo etta kun 30 tulee lasiin niin hedelmallisyys alkaa selkeasti vaheta. Muuten elan omasta mielestani ainakin terveellisesti. En polta tupakkaa, alkoholia juon noin 1-2 lasillista viinta viikossa, syon terveellisesti ja painoindeksi on 20, liikuntaa harrastan myos paljon. Syon myos monivitamiinia mika on suunniteltu raskautta yrittaville. Joten ainoat asiat mitka keksin jotka vaikuttais on just ika ja sit toi endometrioosi. Tosin eihan sita koskaan tieda vaikka ma olisin superhedelmallinen mutta mies ei. Luin muuten lehdesta tassa taannoin etta oliko se jopa 50% (jos ei just toi niin korkea kuitenkin) lapsettomuudesta on miehesta johtuvaa. Mutta mitapa silla valia kummasta johtuu kun yhdessa kuitenkin yritetaan.

Minnuliko se kyseli noista sukulaisten raskauksista... Mun aiti on tullut joka kerta raskaaksi heti ekayrittamalla, sisaruksilla ei ole viela lapsia. Aattelinkin etta jos me nyt piakkoin saadaan lapsi niin se tulee olemaan seka mun etta miehen vanhemmille ensimmainen lapsenlapsi. Voi sita rakkauden ja hellimisen maaraa mita se lapsi tulisi saamaan :)

Oonko ma nyt ainoa tassa kuussa jannailija? No, jospa kuitenkin tulisi "yllatys"raskauksiakin :)

T: Pamela

Pamela: Mulla on tänään se gyne aika iltapäivällä. Sen jälkeen varataan sit lääkärille aika! Jos ei se gyne nyt samantien ala määrään mulle jotain nappeja ;) Toivottavasti! Sulla kyllä näyttää olevan tosi hyvät elämän tavat! Ei pitäis ainakaan niistä johtua et ei raskaudu!

Huomasin että kaikki muut haaveilijat joilla oli jo ennestään lapsia niin on jo plussannu! Ja mä oon täällä vieläkin! Huoh!

Mä en oikein tiedä sitten mitä ajatella kun kyllä meillä suvussa on raskauduttu tosiaan nopeastikkin... liekö meillä vika sitten miehessä? jotenkin en kyllä jaksa uskoa, ja kun ottaa huomioon tämän oman kierron, niin suuresti luulen että mussa se vika on :D

elämäntavat on mullakin kondiksessa sen puoleen että syön terveellisesti ja liikun normaalisti. oon normaalipainoinen.. mutta onhan mulla se yksi paha pahe... eli tupakointi. toki sekin on jäänyt vähemmälle vauvaa yrittäessä. miehellä myös terveelliset elämäntavat, normaalipainoinen, urheilee, syö hyvin, ei polta..

ja mitä alkoholiin tulee niin ihan normaalikäyttäjiä ollaan molemmat. ja ehkäpä jopa ihan mamiksia ollaan oltu viimeisen vuoden aikana :D

ja onhan se niinkin että joskus sitä syytä lapsettomuuteen ei vain löydy.
mun on pakko sanoa että jatkuvien negojen jälkeen on selvästi molemmilla alkanut vähän hermoa kiristää, kun se plussa olis niin toivottu tulos, ja mä vaistoan että me molemmat ajatellaan että miksen saa tuottaa sitä iloa ja hetkeä toiselle että raskaana ollaan... olipa vaikeesti sanottu, tarkoitan siis että me molemmat miehen kanssa varmaan ajatellaan hiljaa itsekseen että tuotin taas pettymyksen kun ei onnistunut.

Mamma: sitä samaa mäkin toivon että oisinki jo raskaana kun lääkäriin menen :D mehän mennään sun kanssa kierroissa melko samoissa.. joten, katsotaan kuinka meidän käy. mulla kyllä testit niin negoja että ihan naurattaa kuvitella että jospa nyt raskaana olisikin :D

Moi!

Kärsivällisyyttä toivon kaikille teille, joilla on pitkä kierto!
Mun kierto alkaa olla siinä vaiheessa, että kauheesti himottaa karkkia, pizzaa, jätskiä ja kaikkea mahdollista epäterveellistä. Ja väsyttää aivan hirveesti. Töissäkin olis vaan tehnyt mieli alkaa nukkumaan. Onneksi tätä olotilaa ei yleensä kestä kuin päivän tai kaksi. Ja sitten noin viikon päästä alkaakin hermoa kiristämään. Huh.

Ostin tänään ekaa kertaa Multivita raskaus ja imetys- vitamiineja. Pikku hiljaa taas alan orientoitumaan aihepiiriin.

t. Oink kp jotakin/29

Oink: Mun on tehnyt monta päivää mieli pizzaa, irtokarkkeja, suklaata ja sipsejä xDD Äsken löysin kaapista mikropopcorneja, joka pikkusen helpotti tätä tuskaa :D
Ja mä ostin kans joskus marraskuussa noita samoja Multivitoja :) Tosin en oo joka päivä syönyt niitä kuitenkaan.

Mulla alkaa kyllä olla semmonen laskusuhdanne tän vauvailun kanssa että... ajattelin jopa, että söisin mun loput pillerit pois kaapista (yht. 4 viikoksi). Menis hyvin sitten tämä helmikuu siinä. Mua jotenkin alkoi ärsyttää tää koko touhu. Että yrittämällä yritetään lasta. Olisin halunnut, että se olisi vaan tupsahtanut. Eikä niin, että seksiä pitää harrastaa kalenteri kädessä "jotta olisi mahdollisimman otollinen hetki"... :(

Voi olla että jään jonnekin taakse taustailemaan tässä.

Muru

Yhteistyössä