Haaveissa vauva, kesäkuun haaveilut :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muru**
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tylleröinen;10575862:
Heipä hei!

Kävin pyörähtämässä tässä ketjussa viime vuoden elokuussa ennen raskautumista. Tulin huvikseni vilkaisemaan, keitä ketjussa nykyään pyörii. Minnulin kanssa aloitimme kirjoittelun taustailujen jälkeen samoihin aikoihin, ja huomasin ilouutisen. SUUREN SUURET ONNITTELUT!

Terveisin: Tylleröinen ja tyttövauva 7 vko :)

...JA TIETENKIN PALJON PLUSSATUULIA KAIKILLE! :D

voi Tylleröinen, onnea pienestä nyytistä! :) muistan kyllä sut :)
ja kiitos onnitteluista, näin sitä perästä tullaan ;)

minä ja tsemppaan + kaikille ja uskon niihin juhannustaikoihin edelleen ;) kohtahan tuo onkin jo käsillä.
mun kai pitäisi irtaantua tältä palstalta mutta kun täällä ihaNaiset tuntuu "omilta" :D muilla palstoilla enkä jaksa päästä mukaan menoon.

minnuli rv9+2

Minnuli - kiva kun käyt. On niin helppo mennä tähän hössäykseen mukaan, olet hyvä järjen ääni :) Sun kirjoitustesi pohjalta, olen lakannut kuulostelemasta kaikkia merkkejä, ja todennut, että asiat etenevät niinkuin etenevät. Toki oviksia koitan tarkkailla. Kiva kun joku samassa tilanteessa ollut on plussannut, itsestäkin tuntuu sille, että kyllä se vielä. Kunhan saadaan se täti kylään. Kp nyt on varmaan hyvin jo jossain 60 tienoilla. Mutta en mä kyllä niitä onnettomia teromenkkoja viitisi miksikään laskea, huijaan vaan itseäni. Oikeasti ei tätiä ole näkynyt sitten yrityksen aloituksen, sellaista tätiä, jolla olisi jotain tekemistä ovisten kanssa.

Mutta ehkä nämä terot saavat jotain aikaan, aloitan juhannuksesta kahden kierron setin.

Lace - tekaisin väliaikaisen sähköpostin, jonne voit halutessasi laittaa viestiä: vauvahaave ( at ) yahoo.com . Sitä kautta sitten voidaan jatkaa ulkosuomalaishaaveiluja nimellä ja maalla. Toki muutkin saavat laittaa sähköpostia.

Pamela - mitäs sinne kuuluu? Toivottavasti uni tosiaankin on enne!

ah, ihanaa kun juhannus on tulossa! Odotan kovasti lähtöä Suomeen ja valoisia öitä. Olisikohan sellaisia juhannustaikoja olemassa, jolla saataisiin plussia aikaan..?

Terve vaan! Täällä odotellaan ovista, jos nyt sellaista edes tulee. Eilen kyllä jomotti alavatsaa menkkamaisesti mut eihän sitä päässy sit edes hyödyntämään kun mökillä ollaan (kerrankin kahdestaan) kun täällä ei ole juoksevaa vettä ja ei oltu vielä eilen lämmitetty saunaakaan niin mies meinasi että ei halua olla "tahmaisena". Ei auttanu edes se että mulla oli mukana iso paketti kosteuspyyhkeitä ja talouspaperiakin on mistä käyttää. Noh tänään lämmitetään jo saunaa ja täytyy toivoa et veli menee kotiin yöksi niin saadaan touhuilla! ;)

Tulin toivottelemaan kaikille hyvaa juhannusta! :)

Ja nyt varoitus - tilitysta tiedossa...

Muru - kiitos halista, tanaan sita taas tarvitaan... kp28 ja menkkoja edeltava tuhru alkoi tanaan. Eli yk12 kaynnistyy tod.nak. huomenna. On taas NIIIIN pettynyt olo. Mulla on tanaan laakariaika, keskustellaan jatkosta. Huoh.

Parempaa onnea muille palstalaisille! +++++++++++

I didn`t get any!....taaskaan ku oli yövieras! Huoh! No tänään ajateltiin et sanotaan et halutaan olla 1 yö ihan kahestaan ennen kun kaikki juhannusvieraat saapuu.

Pamelalle oikeen iso ja lämmin rutistus! <3

Haaveilijat:

PikkuPilvi 27/25, Y09/09 (tauolla)
Muru 27/29 Y11/09
Pamela1979 30/36 Y08/09
Mamma82 27/30 Y10/09 (terot) (lapset -01, -02)
Ruusunmarja 27/30 Y12/09
Punamusta 24/25 Y04/10
SusanM 30/33 Y03/10 (lapset -05,-09)
Laura 34/36 Y03/10, terot
Ihmettelijä 25/25, Y03/10 (lapsi -08)
Zeni ??/??, Y??/??,(lapset -02, -06)
Sini82 ??/??, Y??/??
Lace 31/31 Y06/10

Plussanneet:

Minttuilona 30/33 Y10/09 (1 lapsi 1,5 v), plussa 11/09
Viljonka31, plussa 12/09
kirsikka 25/28 Y11/09 (lapset -06, -07), plussa 12/09
Selia 28/? Y10/09 (lapsi -08), plussa 12/09
Kolkka 31/30 Y9/09 (lapset 07 ja 08), plussa 12/09
Niki 25/28 Y10/09, plussa 01/10
Pannari, plussa 01/10
Moonsun 30/35 Y07/09 (poika 07, km 11/09), plussa 01/10
Sirenia 31/34 Y12/09 (tytöt -05, -08), plussa 02/10
Oink 32/31 Y09/09, plussa 03/10
minnuli 28/28 Y08/09, plussa 05/10

Jännäyslista:

Mamma82 20.7

Laittakaahan jotka pystytte ni ittenne jännäyslistalle!

Moi! Juhannus on juhlittu ja arkeen on palattu! Viikko mökillä meni ihan liian nopeaa. Sää olisi saanu olla paljon parempi. Onneksi juhannusaatto oli kaikkein lämpimin, oikeen kunnon hellettä. Sai makkaroitten ja pihvien lisäksi nahkaakin grillata ;)

Parruakin sain to iltana ja eilen kun sovittiin miehen kans treffit asuntovaunuun sen jälkeen ku saatiin lapset mökkiin asettumaan. Sanottiin lapsille et päät tyynyyn ja nukkumaan et me lähetään tarkistaa asuntovaunusta yx juttu :D Touhuttiin ja mies tuumasi vaan päälle et nyt on vaunu tarkastettu :D Mukavia pikkupiristyksiä tollaset seksitreffit!

Täällä alkaa kierto oleen jo siinä vaiheessa että huomenna alotellaan taas terokuuria. Sitten ei kun menkkoja/plussaa ootteleen. Oon kyllä ajatellu et ei kyllä ihmekkään jos en raskaudu kun meillä on seksiä niin vähän aina. Ennen saatettiin jyystää 5 kertaa päivässä ;) Se oli sitä alku huumaa :) Sais sellaset halut nyt molemmille takas ni luulis jotain jo tapahtuvan!

Kirjoitelkaahan kunhan kiireiltänne ehditte ettei mene yksin jutteluksi.

juhannus meni mukavasti :) peittkin heilui vaikkakin luulen bonganeeni oviksen jos viime vkoloppuna jolloin oltiin hommissa myös ;) nyt sit eilen tiputteli rusehvana vaaleanpunaista vuotoa, vähän vain.. ja ei oo koskaan ennen tullu.. uskaltaisko tässä jo toivoo pikkusen herätellä et ois ollu kiinnittymisestä.. mä vaan niinkukin miljoonat muutki näitä oireita arvuuttelen ja aina sit tulee pettymys ni oon sit jo miettiny muita syitä tähän vuotoon... mutta entäs jos.....

joo mukavaa viikon alkua kaikille :))

No mutta missä kaikki on? Yksin ei ole kiva haaveilla! Käyn kumminkin huomenna avaamassa uuden ketjun heinäkuun haaveilijoille ja alan taustaileen jos meno jatkuu yhtä hiljaisena.

Laskeskelin tuossa tämän kierron seksisaldoa ja se taitaa olla 3. Se on aika paljon ku ajattelee että meillä ei hirveesti tapahdu makkarissa! Eli joka toinen päivä! Saiskohan ton miehen tänäänkin petipuuhiin? Ei millään meinaa alkaa millekkään kun on vieras talossa asustelemassa! Aika myöhälle kp11 meni taas tuo yrityksen aloitus,argh! Noh, katellaan miten käy!

Heippa!

Toivottavasti kaikkien juhannukset meni loistavasti! Mammalla ainakin tais olla miehen kans kivaa ;)

Ma aion nyt jattaa talle palstalle jaahyvaiset. Menkat tuli taas - yllari yllari - ja kun kavin laakarin kanssa jatkosta juttelemassa niin mainitsin myos siita etta kuinka raskaasti otan nama jokakuukautiset pettymykset. Laakari siihen sanoi etta IVF se vasta raskasta onkin. Siina on joka yrityskertaa kohden niin suuret henkiset, fyysiset ja rahalliset panokset, eika onnistumismahkut kuitenkaan juuri normaalikiertoa suuremmat, valitettavasti. Ja etta olisi hyva jos onnistuisin vahan keskittymaan muuhunkin elamaan ;) Olen siis paattanyt pitaa pari kk lomaa haaveilusta. Edelleenkin harrastetaan paljon ja saannollisesti seksia, mutta en laske paivia tai testaa ovista tai vieraile vauvapalstoilla tms. Etta josko sitten jaksaisi syksylla paremmin lahtea hoitorumbaan mukaan. Samalla testaan tata "lopeta stressaus niin kylla se tarppi tulee"-teoriaa ;) Ilmoittelen sitten tulokset...

Oikein iso kiitos kaikille kanssa-haaveilijoille mukavasta palsta-ajasta! Erityiskiitokset Murulle, Mammalle, Minnulille, Pikkikselle, Apilalle, ja iso hali! Teidan kanssa oli niin kivaa jakaa ne alkuhuumat :)

Toivon kaikille oikein paljon plussaonnea!!!! +++++++++++++++++++++++
Oikein hyvaa jatkoa toivottelee Pamela

joo tääl kp 26/30-32. su ja ma tuli pientä rusehtavaa/vaaleanpunaista tihkuttelua ja ma illasta ihan kauheet vatsakivut, kramppaili nii et piti olla kaksin kerroin. ja nyt siitä asti välillä kramppailee ja lähes jatkuvasti jomottaa.. lisäks kauheet ilmavaivat, vatsa tuntuu ilmapallolta... en haluis TAAS rueta miettii näitä oireita mut koskaan ennen ei oo kyl tälleen kramppaillu....

ilmoitelkaahan itsestänne :)

Pamelalle iso rutistus ja plussatuulia tulevaisuuteen! Toivon sormet ja varpaat ristissä että saisit joskus kokea odotuksen ja äitiyden ihanuuden!

Zeni: Toivotaan parasta, pelätään pahinta! ;)

pillereiden lopetuksesta on nyt muutama viikko. Olen havainnut muutoksia itsessäni, rinnat on herkemmät ja halut alkaa palailla.. (siis tosi tehokkaasti ne näköjään veivätkin halut) tunteet on kans herkemmät kuin aiemmin.
En ala vielä osteleen mitään testejä vaan laitan nuo muutokset ihan niiden hormonien lopetuksen piikkiin.. söinhän mä niitä 14 vuotta putkeen ni kai se nyt jotain muutoksia aiheuttaa lopetuskin.
Täällä pakkaillaan kovaa kyytiä ja huomenna startataan Suomenlomalle. Aaahhh, ruisleipää, uusia perunoita, silliä, irtokarkkeja..m-m-mmm!

Zeni - tsemppiä sulle, parasta toivotaan täältäkin! Jotakin vahvoja oireita selvästi sulla on, mutta toivottavasti ovat plussaista laatua!

Täällä on 10 päivän terosetti puolessa välissä ja pikkuisen menkkamaisia tunnelmia alkaa olla. Toivon niin kovasti, että saisin nyt luomut alkamaan. Mutta senhän te jo tiedätte :)

Tilasin mammaksista nyt kunnon setin testejä pikkurahalla ja koitan noita ovisbongailuja sitten kuukautisten jälkeen. Pari ensimmäistä kuukautta pillereiden poisjättämisen jälkeen meni vähän jänskätessä, mutta sen jälkeen olen ottanut tämän haaveilun aika rennosti, joten en usko, että testailukaan muuttaa asiaa mihinkään suuntaan. Jos saan oviksesta kiinni, niin hyvä niin, ei sitten tarvitse miettiä, että mikä tunne on mitäkin, kun tämä kierto nyt tulee sitten olemaan ihan mitä on varmaan vähän pidemmän aikaa vielä.

Pamela: Heitit kyllä nyt niin semmosen pommin, että vuorokausi piti ihan miettiä. Olet ollut minulle kyllä todella tärkeä täällä haaveillessa <3 Ikävä sinua tulee, niin kuin on jäi Apilaakin ikävä.
Minä toivotan teille koko sydämeni pohjasta jaksamista, tsemppiä, haaveiluinnon ylläpitämistä ja ennen kaikkea omaa lasta. All the best my friend. Don't give up the hope. Muru, xxx

Yhteistyössä