Pakko tulla vielä päivittelemään että aamun testi on työpäivän aikana muuttunut roskishaamuksi 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No on jännittävää! Toivotaan parasta!Ei ollut plussa tämänkään aamun testi. Päivät kyllä niin aikaiset etten vielä kovin huolissani oo mutta jännittävää silti että mihin tämä johtaa. Oireet tuntuu aaltoilevan, nyt esim ei oo oikein mitään.
Joo tiiän! En kuitenkaan jaksa tilailla ja noissa on hyvä saatavuus niin oon niillä menny. Koskaan ei oo haamuja tullu muutakun alkionsiirron jälkeen.Rfsu on tunnetusti maailman surkein raskaustesti, kokeile jollain muulla!
Todella kurjalta tuntuu varmasti, paljon voimia <3Mua suoraan sanoen itkettää ja ahdistaa ihan hirveästi. Tuossa miehelle muistutin, että ens viikolla hänen pitäis käydä tekemässä se sperman pakastus koska meidän hoidot ei jatku ennen sitä. Hän ahdistui asiasta ja tuhahtaen sanoi, että nyt on niin paljon kaikkea, kauhea työstressi yms ja en tiedä saanko sitä edes tehtyä yms. Ymmärrän et on varmasti miehen näkökulmasta tavallaan "pettynyt" siihen, ettei olla luomusti onnistuttu tässä.
En oikein tiedä miten voidaan näissä hoidoissa edetä mihinkään suuntaan jos häneltä ei spermaa saada koska hän ei pysty sitä toimittamaan.. en tiedä, loppuu usko koko asiaan.
Itkettää kun hän on sanonut aiemmin, että on tähän asiaan täysillä sitoutunut mutta samaan aikaan tuntuu, että hänelle ei ole mikään muu tärkeää kuin joku helv.. työ mikä tekee hänen elämästä ihan paskaa. Tuon "keskustelun" jälkeen tuntui, ettei hän ole mitenkään tähän sitoutunut tällä hetkellä. Ja joo pitäisi asioista puhua mutta ei me siihenkään pystytä tuon hänen jatkuvan stressin ja kaiken paskan takia kun hän on koko ajan niin loppu.. en tiedä, pitäiskö sitä vaa jättää koko homma kesken ja samantien koko parisuhde
Mitä mä sinne tyksiin ilmoitan? Viimeksi tästä siellä kyllä puhuttiin tai mies sanoi, ettei tiedä pystyykö hän edes mitään spermaa antamaan.. Eikai me nyt voida olla ainoita tämmöisen ongelman kanssa? Vai pitääkö meidän sitten jatkaa hommaa lahjasiittiöillä, missä ei ole järkeä koska kyllä miehellä niitä siellä on mutta niiden saaminen ulos on se ongelma.
Tekee mieli vaan luovuttaa kaiken suhteen![]()