On se mukavaa, kun joku, joka jaksaa lukea toisten vauvantekopuuhista useita kuukausia meiltä kirjoittelijoilta "salaa", kehtaa tulla kitisemään tänne.
Täällä todellakaan ole ajettu ketään mihinkään :O Eikö tämä keskustelu olla käyty jo monta kuukautta sitten? Jos yhtäkkiä ketjuun tulee monta uutta, niin mielestäni uusia kirjoittajia ei saa syyttää siitä, että vanhat haluavat lähteä pois. Kuten silloin joku kirjoittinkin "on aika antaa tilaa uusille kirjoittajille" ja monet lähtivät käsittääkseni ihan omasta halustaan pois tästä ketjusta. Tähän ketjuun on tullut ja mennyt monta naista ja silti jaksetaan tulla sanomaan, kuka saa tuntea minkäkinlaisia tunteita :O
Kyllä minä tiedän ihan riittävän hyvät faktat hedelmöittymisestä, mutta kuka voi sanoa, etten saa tuntea silti pettymystä? Oli sitten kulut 1 tai 15kk. Totta helkkarissa tulen jatkossakin kitisemään ja uikuttamaan, jos testaan negoja, koska se tuntuu minusta ja miehestäni pahalta.
Ja se, miksi minä tunnen itseni ulkopuoliseksi, on ehkä se, että tämä ketju on monille ollut "läpikulkupaikka" eli monilla ollut tilanne se, että "täällä yritetään vauvaa, nyt on menkat myöhässä" ja 2pv kuluttua tuleekin jo viesti, että plussahan se sieltä tuli. Ja kuten plussanneista näkyy, moni on plussautunut 1-2kk yrittämisen jälkeen. Kyllä se minua ainakin kirpaisee, että miksen minä plussannut. Ja yhä edelleen tiedän hedelmöittymisen faktat. Ja olen ollut iloinen jokaisen plussautumisesta. Itse ollut tullut ketjuun siinä vaiheessa, kun tiesin päivän, milloin minä lopetan pillereiden syömisen. Siksi ehkä itsestä tuntuu, että olen jo kuukausia roikkunut täällä palstalla.
Ei täällä mitään epäonnisuutta ole podettu? :O Herranjestas sentään! Jokainen pariskunta yrittää omalla tavallaan raskautumista, jotkut tjottailee, jotkut muhii joka päivä, jotkut odottaa kierron tasaamista, jne. Ohan noissa em. asioissakin jo hiukan eri lähtökohdat raskautumiselle :O Ei vaan kyllä mee mun päähän. Ja "ulkopuolisuuden" tunne voi tulla myös siitä, että meillä tämä vauvailu on vähän liikkuva määre.
Ja mua henkkoht ihmetyttää se, miten ulkopuoliset ihmiset jaksaa lukea tätäkin ketjua, jos tarvitsee tulla provosoimaan ja kiukuttelemaan ketjun kirjoittajille. Varsinkaan sellaisilla nimimerkeillä, joita ei voida identifioida millään tavalla "ettei kukaan saa tietää kuka mä oon".
Tähän ketjuun on saanut liittyä kuka tahansa, joka haaveilee vauvasta. Ei täällä ole tehty mitään "sä et kuulu joukkoon" -jakoa.
"ensin ajoitte ketjun alkuperäiset kirjoittelijat pois, kun aiheuttivat teille pahaa mieltä eivätkä olleet onnistuneet tarpean nopeasti... pelkäsitte että he aiheuttavat koko ketjulle huonoa onnea ja haukuitte heidän pessimistisiä kommentteja."
Voisitko sinä näyttää ihan konkreettisesti ne kohdat, jossa näin on toimittu. Ihan vaan sen takia, että voin henkilökohtaisesti pyytää anteeksi, jos näin on todella toimittu. Että tässä ketjussa on pahoitettu oma mieli siitä, ettei joku muu ole plussannut ja että tässä ketjussa on haukuttu jonkun pessimistisiä kommentteja.
Muru kp33